Abych jenom nehudral, tak jsem se pokusil poohlednout se po reseni, a nasel jsem 2 upravy, ktere by mely pomoci. Ted nevim jestli mas nvidii nebo ati, nize uvedene upravy mam overeny jen pro nvidii, sam je vecer/zitra vyzkousim a dam vedet jestli funguji.
Prvni uprava kterou doporucuji primarne je MipBias. Hledej v fsx.cfg, hodnotu nastavit na 6. Co jsem tak laicky pochopil, tak to ma co delat s tim, jak moc je na textury aplikovan filtr v jake vzdalenosti, tzn. kdyz je to moc silne, tak od prechodu blizke-vzdalene textury uz jsou rovnou prilis filtrovane a dela to ten nehezky prechod do mazanice jeste v dohledu, misto az na jeho hranici.
Konkretni umisteni asi takto, pouze pridej/modifikuj radku MipBias=6:
[DISPLAY.Device.NVIDIA GeForce 7600 GS.0]
Mode=1280x1024x32
TriLinear=1
AntiAlias=1
MipBias=6
Pokud ti po teto uprave zacnou textury blikat nebo neco podobneho, tak jeste v ovladacich grafarny nastav "Negative LOD Bias" na hodnotu "clamp" a prestane to.
-------------------
Uprava druha -> LOD_RADIUS v fsx.cfg. Defaultni hodnota je 4.5 a je to parametr ktery udava do jake vzdalenosti se jeste nacitaji detailni textury, a tim padem i kde se zacina filtrovat atd. U mnohych detailnich scenerek se nachazi doporuceni 8.5, jen pozor na dostatek pameti na graficke karte a celkove dopad na vykon. A taky bacha jeste na jednu vec, ktera vysvetluje moji predchozi paranoiu -> zmena nastaveni detailu za behu FSky (za letu) vyresetuje radu parametru na default, a patri mezi ne prave i LOD_RADIUS. To vysvetluje proc se mi v minulosti podarilo tweaknout FSX tak ze vypadala paradne, ale po pouzivani (drive nebo pozdeji clovek neco prenastavi za letu) se to zase rozhasilo.
--------------
Tak doufam ze to pomuze, a ze hlavne az to vyzkousim tak bude FSX zase hezka a ja si budu moct svuj vlastni prispevek pridat do oblibenych k dalsim funkcnim resenim problemu ) |
|