| | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 19:30 | |
| | Ahoj.
Nemůžu přijít na to, proč nemám v Brně autogen. Přitom když se podívám do Agentu, tak tam autogen je. V FS ale není, s vyjímkou několika městských čtvrtí. Používám Brno - autogen stažený z VFR projectu, hustota autogenu na max, lights v UTE-vypnuto. FS9.
Děkuju za případnou radu.
|
| |
|
| | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 20:49 | |
| | Myslím, že to je způsobeno přesahy přes okraj čtverce - přijde mi, že je to hlavně vpravo u oblastí s vegetací. Taky se mi to už párkrát stalo. Zajímavé je, že okraj budovy kousek mimo "čouhat" může, ale u lesů ne. |
| |
|
| | | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 20:53 | |
| | Teď na to ještě koukám a odvolávám, co jsem napsal - špatně jsem si přečetl Tvůj dotaz, myslel jsem, že ten autogen sám tvoříš. V tom případě je tam asi nějaký exclude související s tou budovou u stadionu - zkus z příslušné scenérky vymazat bglko, které bude mít v názvu exclude, exc nebo podobně. |
| |
|
| | | | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 21:23 | |
| | Ta budova u stadionu je součást balíčku "budovy Brno VFR". Ve složce scenery bohužel takové bglko s tímto názvem není. |
| |
|
| | | | | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 21:36 | |
| | Jestli je to ten balíček, co byl původně pro fs2002, zkus dát pryč soubor podklad1.bgl, ale to střílím naslepo... |
| |
|
| | | | | | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 22:19 | |
| | Ani odstranění tohoto bglka nepomohlo. Ale problém bude určitě někde v tom balíčku budov. Když ho v knihovně vypnu tak je vše ok. |
| |
|
| | | | | | | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 22:34 | |
| | Aspoň nějaký posun... nepochybně to jedno z bglek bude. Škoda, že spousta autorů scenérek nedává exclude do jasně identifikovatelného souboru. Poslední můj tip jsou ty bglka s porostem - a jestli nepomůže ani to, tak půlení intervalů to jistí... |
| |
|
| | | | | | | | | Chybějící autogen v Brně. 16. 7. 2009 / 22:54 | |
| | Teď nevim jestli se nepletu, ale někde jsem našel článeček (tušim od Markyho) a z toho vycházelo, že každá budova udělaná gmaxem nebo něčim podobným, následně zkompilovaná do bgl si vytváří vlastní kruh exclude, ve kterým se nezobrazí autogen. Odstranit to jde jenom správnou tvorbou budov- každý objekt by měl být v jednom bgl (pokud možno otáčení provádět až v xml při tvoření bgl) nebo pokud se odstraní crashboxy při tvorbě. |
| |
|
| | | | | | | | | | Chybějící autogen v Brně. 17. 7. 2009 / 17:08 | |
| | Postupným mazáním jsem zjistil že autogen v Brně žerou tyto bglka:
chepos.bgl
m_palac2.bgl
nemocboh.bgl
vut.bgl
Zrovna takové objekty která by tam měli být. Dodatečná úprava by byla možná ? Musel by k tomu být souhlas tvůrce ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Chybějící autogen v Brně. 17. 7. 2009 / 18:40 | |
| | kdyz si je upravis sam pro sebe, tak ne. kdyz to budes dal sirit, tak by to neskodilo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Chybějící autogen v Brně. 17. 7. 2009 / 19:30 | |
| | Ok. Ta úprava se dělá asi v gmaxu. Hmm, tak u toho jsem asi skončil. |
| |
|
| | | Chybějící autogen v Brně. 9. 12. 2009 / 16:17 | |
| | | |
|
|