FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 1. 11. 2025, svátek má Felix Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Výroba textur na letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Výroba textur na letadla   14. 12. 2009 / 23:23
Aardvark   
Nejsem si zcela jistý, jestli jsem pochopil o co ti vlastně jde... Nicméně pokud chceš docílit plasticity (tmavší a světlejší části) aby to němelo jenom jednu barvu (viz obrázek) + nějaké drodné oděrky a podobně, tak tam ti je DXTBmp naprosto k ničemu. Ten funguje jenom jako převodník do formátu, který přechroustá FS. K tomu potřebuješ nějaký trošku lepší editor než je MS malování, ideálně photoshop, coreldraw, gimp atd.

Omlouvám se za tak trošku reklamu, ale ten obrázek je k tématu, mělo by na něm být vidět, že ta hnědá není jenom jeden odstín, ale za 1. je zesvětlená/ ztmavená podle tvaru trupu (tím, že je to jenom trubka, tak je nahoře světlý, dole tmavý) a za 2. je na ní uděláno něco málo nerovností, prohlubně jsou tmavší atd., protože ani v reálu to neni dokonalý )
15219 B / 600 x 350 / stress7711c.jpg
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ