|  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 09:17 | |
|  | Ahoj,
chtěl bych se zeptat co mám dělat v případě, že přistávám na řízené letiště pouze s VFR plánem a letiště s důvodu špatného počasí přímá pouze lety IFR a vypálkuje mě. Co tedy dělat, když bych rád přistál. Samozřejmě nechci ohrozit AI provoz aby nedošlo k nějakému incidentu případně GO AROUND nějakého american Airlines nebo Orbita a taky bych nerad přistál bez povolení na momentálně používanou dráhu.
Díky za radu jak se zachovat v takové situaci.
Bjorn |
| |
|
 |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 09:26 | |
|  | | Podej IFR letovej plan za letu - je to polozka v ATC menu. Staci za IFR GPS odkud a hlavne kam (to letiste kam te nechtej pustit) a pri podani odpovez zaporne na ten dotaz jestli chces presunout letadlo na vychozi letiste. Potom se ti v ATC menu objevi Request IFR clearence.. |
| |
|
 |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 10:25 | |
|  | | Jde to ve FS9? Není ta možnost až ve FSX? Už si to nějak nevybavuju, ale mám pocit, že přejít za letu na IFR byla právě jedno vylepšení ATC ve FSX. |
| |
|
 |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 10:27 | |
|  | IMHO ve FS9 tohle umí akorát Radar contact, či jak se ten bazmek jmenoval..
Ale to by musel potvrdit někdo, kdo RC má/měl..
Taky si myslím, že default FS9 to neuměla.. |
| |
|
 |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 10:29 | |
|  | FS9 tohle samozrejme taky umela, ste uz moc zdegenerovani FSX  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 10:51 | |
|  | | Jen potvrzuji....FS9 to samozřejmě umí....v tomto období toho často využívám. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 13:04 | |
|  | Taky jsem to kdysi dávno zkoušel Jen mi bylo proti srsti, že mám najednou "pause" a láduju do menu FSky cosi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 13:25 | |
|  | Jaký "pause" ? ;P
Na férovku je potřeba kroužit někde podle povoleného vyčkávacího obrace - a odtamtud si plánek podat. No a po ATC clearence tě velmi pravděpodobně navektorují někam na příletovou - i když kostrbatě, tak to funguje - a pak přistaneš na ILS.
Problém by asi jen byl, kdybys chtěl všechno naklepat do FMC a pak to pustit na AP, aby to odletělo celé za tebe, že si jen necháš po autolandu zatleskat. Ale to já neznám, jednak přistávám tvrdě - a AP si pouštím jen na fakt dlouhejch štrekách. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 13:43 | |
|  | Dochtore, když letíš a dáš to "IFR fightplan" nebo jak to tam je, tak se ti to přepne do FSkového plánovače tratí a vo vo vo vo tom to je  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | FS2004 (Air Traffic Control) 17. 12. 2009 / 13:44 | |
|  | No však píšu:
;P
 |
| |
|
|