FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax   27. 12. 2009 / 16:09
Juralet
Zdravím, předem se omlouvám za nadpis, protože jsem něvěděl jak to stručně popsat. Jde mi o to, jak v Gmaxu nastavím to, aby se mi nezobrazovaly v olygonech na příč hrany. Přikládám screen pro lepší pochopení dotazu. Díky za odpověď
 

Gmax   27. 12. 2009 / 16:10
Juralet
zapoměl jsem přidat obrázek
18377 B / 600 x 338 / B00000001.jpg
 

Gmax - jak nezobrazovat hrany   28. 12. 2009 / 09:54
kuma   
Gmax neumím, ale udělat název, aby bylo aspoň trochu možno tušit "vo-vo-vo-vočem to je" zas tolik práce nedá, ne?
 

Gmax   28. 12. 2009 / 11:11
anatolij   
za předpokladu, že ti jede gmax pod Direct3D, pak:
menu > Customize > Preferences > záložka Viewports > tlačítko Configure Driver > zrušit Use Wireframe Faces a zrušit Use Triangle Strips
 

Gmax   28. 12. 2009 / 15:24
Juralet
díky
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 15:44
Juralet
Zdravím, mám ještě jeden dotaz, potřeboval bych spojit dva vertexy hranou. Potřeboval bych to udělat tak, jak je na obrázku červenou čárou. A jak jsou tam ty četný čáry, tak tech bych se zase potřeboval zbavit, ale když je vymažu, tak se mi do trupu udělá díra a to nechci. Nevíte někdo jak na to ? Díky za odpověď.
13646 B / 600 x 304 / B00000001.jpg
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 16:14
Aardvark   
Černý smaž, příjdeš tim o 3 polygony. Ale celej trup převedeš do editable mesh, přepneš do polygon/čtvereček (nebo face/trojúhleníček) modu a odmáčkneš tlačítko create a naklikáš si nový polygon / face.
Doporučuju k tomu požít funkci uchopení- 3D Snap toggle- ten magnet na dolní liště (když na něj klikneš pravým, tak pod záložkou Snaps zaškrtni vertex- pouze vertex!) a když budeš kurzorem poblíž nějakýho bodu tak se ti na něm zobrazí křížek a kliknutím klikneš právě na ten bod.
Problém je, že takhle ti v jednom bodě vzniknou dva, nebo více, vertexů. To opravíš buď tím, že je označíš a zmáčkneš collapse, nebo rychlejší a přesnější cestou je označit je všechny klidně i s bodama v okolí a pod položkou Weld nastavit malý rozmezí- řádově 0.001m a odmáčknout Selected. Tim dosáhneš sjednocení vybraných bodů, který jsou u sebe blíž jak 1 mm.

Doufám, že jsem to napsal srozumitelně), kdyby ne, tak se ptej dál
 1x  

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 18:19
Juralet
No to sice radíš dobře, ale pořád to neřeší můj problém. Prostě vytvořím vertex, ale potom nevím jak vytvořit to, abych ty dva body spojil hranou. Možná jsem tě špatně pochopil, ale opravdu nevím jak na to. Díky za odpověď
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 18:28
Aardvark   
Tak teď nevim jestli jsem tě pochopil dobře já. Já myslel, že chceš smáznout ty dvě černý hrany a pak ti tam zbude díra. Tak bych tam naklikal polygony, jak jsem psal výše dostal bych něco jako na obrázku. Co přesně teda chceš udělat? 100% jsem pochopil jenom to, že chceš smáznout černý hrany, co chceš pak dál už nevím.
18412 B / 600 x 304 / 00017944.jpg
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 18:35
Juralet
No, jde mi o to, jak máš ty nakreslený, prostě tam chci másto tech černejch šikmejch čar spojit ty vertexy. Přesně tak jak máš jakreslený ty žlutou, červenou a modrou barvou. Prostě z toho udělat ty tři trojůhelníky aby nebylo poznat že tam něco jako ty černý čáry bylo. doufám že mě chápeš.
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 18:42
Juralet
vyřešeno, prostě dáš trup do editable mesh > polygon > create > označíš celý ten čtvereček a vyplní ti to celý čtvereček a přibyde ti tam ta hrana. ale přesto díky za snahu.
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 16:16
anatolij   
V EditMesh nebo EditPoly je zkus označit (ty hrany k odstranění) a zmáčknout tlačítko Remove (v tom modifikátoru). Mělo by je to myslím odstranit, aniž by to udělalo díru do trupu. "Přepolygonování" pak uděláš třeba pomocí nástroje Cut v EditMesh nebo EditPoly. Nové polygony (v případě že ti tam vznikne díra) můžeš udělat např. pomocí Create, znovu v EditMesh nebo EditPoly.
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 16:56
čmeliak
na toto všetko a iné finty použi strýčka gougliho a nájdi si tutorialy na modelovanie v Gmaxe alebo 3DSMaxe a pozorne sleduj a zopakuj si to vo svojom príklade. Ináč sa budeš pýtať aj na to čo by si v priebehu sledovania5 min. videa uvidel. Základná príručka je stupid idiot,s guide ľahko sa hlada na internete.
 

Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 17:08
čmeliak
http://www.youtube.com/user/VFXProducoes#p/u/3/02sWU-3G85k pozri sa na toto napr.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ