|  |  | IVAO: online večer 29. 12. 2009 / 19:37 | |
|  | jsme komplet online, tak pojďte polítat... z Amsterdamu se sem žene několik návštěvníku a tak to na LKPR spolu s nima můžete pěkne zahustit  |
| |
|
 |  |  | IVAO: online večer 29. 12. 2009 / 22:49 | |
|  | jj to je vidět.To se jen tak na lkpr nevidí fakt , ale je to jen dobře. |
| |
|
 |  |  | IVAO: online večer - stats 29. 12. 2009 / 23:15 | |
|  | LKPR statistics on IVAO
Between 29/1814Z and 29/2209Z
Total online in this period:
3 controllers manning 3 stations
50 pilots flying 60 flights
Records:
Maximum 3 ATC online (excluding observers)
Maximum 26 flights online
Děkuji všem co se zůčastnili.
Michal Vorel
LKPR_APP |
| |
|
 |  |  |  | IVAO: online večer - stats 29. 12. 2009 / 23:36 | |
|  | Luxusní akce, tak jsem se zaposlouchal do skoro regulérního PAR přiblížení, které dostával jeden "bludný holanďan", že jsem málem zabloudil sám... 
Dík za trpělivost CSA 557 |
| |
|
 |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 29. 12. 2009 / 23:41 | |
|  | Já už nevěděl, jak ho mám nacpat na tu dráhu, tak aspon tohle sic vubec netusim, jestli se tohle pribizeni prehledovym radarem da na rwy 13 provadet, ale asi to byla jedina varianta, jak to letadlo dostat dolů... 
Ale docela se to povedlo, na radaru to vypadalo krasne |
| |
|
 |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 00:35 | |
|  | V ČR je momentálně SRA (přiblížení přehledovým radarem) publikováno pouze na LKTB v obou směrech.
Dále na všech vojeských letištích AFAIK je k dispozici PAR, neni ale certifikovaný pro civilní provoz.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 00:38 | |
|  | tak přece chudáka bludnýho holanďana nepošlu do brna... |
| |
|
 |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 29. 12. 2009 / 23:41 | |
|  | Ty jsi mě potěšil, protože jsi asi jako jediný pojížděl po čáře.. Veškeré holandské osazenstvo si jezdilo přes apron sem a tam a žádný štráchy neměli.. ))) |
| |
|
 |  |  |  | IVAO: online večer - stats 29. 12. 2009 / 23:42 | |
|  | kdybychom zavřeli letiště jako v reálu, tak tam kroužej ještě teď  |
| |
|
 |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 00:00 | |
|  | No právě to kroužení mě dokonale zblblo. Jedno kolečko tady, a ještě jedno kolečko, teď poposunout a další kolečko ... , vidět bylo nula nula nic a já v Tu-134 žádny display nemám, když jsem konečně dostal povolení ILS APP rwy 13, tak jsem hleděl na ty střelky co mi to vlastně ukazují , ale trefil jsem 
Minulý týden kluci na Slovensku dělali historický event, kde se zrovna PAR APP lítalo a kdo chtěl, mohl den předem potrénovat. Můžu potvrdit, že je to suprovní věc.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 00:27 | |
|  | já sem zase poprvý zastavil už rozjiždějící se letadlo na vzlet díky tomu, že se maliko zapomněl a bulík na přistání za ním byl už moc blízko... celkem dost se mi zvýšil tlak, jeslti to udělat nebo ne a to je "blbý" IVAO.. nedokážu si představit ty nervy v rálu udělat takovýhle rozhodnutí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 07:13 | |
|  | musím se ti omluvit za komplikaci zkouším krátce FSX na hranici HW a při tom počasí a MTL na letišti už simulátor vzdal svojí práci včetně palubní desky letadla promin CSA457  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 12:07 | |
|  | v pohodě.. se za nic neomlouvej.. zdaleka jsi nebyl jediný včera  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 09:26 | |
|  | jj, to sem viděl stál sem na HP a ty si tomu CSA několikrát opakoval ať zastaví, a on furt nic. Tak sem si říkal jestli to výjde, nakonec zastavil  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 12:29 | |
|  | já už měl taky strach že nezastaví už jsem se chystal odklonit na stranu ten průlet nad nim, ale nakonec to zapíchnul... jsem blbě odhad tu dobu než éro přednim uvolní až na Bravo no.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 09:43 | |
|  | Kefalin.. a co vy si predstavujete pod takym pojmom "moc blizko"..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 12:25 | |
|  | major Haluska asi tolik, že po tom, co předním vesele letadlo uvolnilo přes Bravo, dostal okamžitej vzlet, když za nim byl přílet někde těsně před 2. majli, než to zopakoval a začal se rozjíždět byl ten přílet něco před 1. majlí... tak jsem ho zastavil.. myslim že to neni nic, co by se v reálu často nestávalo taky
btw: je taky celkem zdržovačka říkat tu frekveci po vzletu při okmažitym vzletu, on ji zopakuje třeba blbě a už je to zdržení.. když to dám do ATISu aby po vzletu automaticky přešli na Radar, tak to udělá tak polovina. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | IVAO: online večer - stats 30. 12. 2009 / 16:54 | |
|  | Tak mu tu frekvenci v takovychle pripadech muzes rict po vzletu, az bude vetsi klid na to, to podle mne nicemu nevadi. |
| |
|
|