FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 21. 5. 2024, svátek má Monika Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Potěšení od IVAO HQ. Jeden příspěvek | Celý strom
Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 14:56
Gustav ( BHA576 )   
Konečně zase něco pro mne
21254 B / 600 x 300 / LH.jpg
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 15:15
XEAR
Všichni teď lítají první legy Takže řídící na Honolulu mají žně
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 16:23
kluk ušatá
Takovy zne, radsi nemit. Kdyz se clovek podiva co to lita za, dovolim si rict, blbce (nemyslim Gusta), tak by se ridit na WT letisti bal.
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 16:25
B3d4   
Taky to ečká Prahu, stačí vysledovat správný okamžik kdy halvní voj dolétne k nám
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 17:54
Gustav ( BHA576 )   
Já tento ročník poletím asi dlouho,protože času moc nebude
No nic, pro trojku ve znaku WLHT si doletím podle možností.
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 18:33
xWing   
Ahoj Gusto.
Docela ma zaujima, ako a kde si naplanoval hned prvy leg ?
Mne sa nedari naplanovat KSFO-PHNL.
Dik
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 18:39
XEAR
BEBOP R464 BOARD R464 MAGGI MAGGI3

Real trat linky UAL75 (B772) z 2.1.
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 18:50
Teflon_490   
Co to je? Nestacilo by BEBOP R464 MAGGI?
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 19:24
com304
Že vás ty longhauly baví To já si radši zaletím IFR tour. První leg už mám hotový...
 

Potěšení od IVAO HQ.   2. 1. 2010 / 20:13
pseudoMates
Však jsem to do fóra napsal.. V domnění, že se dodatečně zavedou třeba restrikce na minimální pilotní rating, případně na minimální délku pauzy mezi dvěma legy.. Ale jak to vypadá, nikoho z HQ to netankuje, že ti, co lítají tyhle tours a snaží se je dolítnout v prvním tejdnu po zveřejnění, jsou v 90% jen přiblblý lovci frček.. čest výjimkám..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 10:32
Gustav ( BHA576 )   
Mate,
plný souhlas . Já jsem četl na divizi UK,že EGLL by mělo být také pro " vyšší piloty " ,ale zatím není.Ono je to těžké - vezmi třeba můj případ : nalétáno bych měl celkem dost,zkušenosti už také nějaké jsou a přesto frčku nikdy neudělám,protože moje znalost angličtiny nedovolí,abych porozuměl všem otázkám v testu .
Co se týká těch Longhaulů,tak je to pouze o " motohodinách " a to ještě přes noc a to ještě s tím,že většinu času stejně u toho nesedíš.V mém případě to ovšem zaletět musím,protože minulý rok jsem si tu pouštěl hubu na špacír se slovy,že když neudělali WLHT 2009 ,tak od IVAO asi půjdu.Vidíš,jako by mne vyslyšeli a WLHT 2010 je na světě.No a druhý důvod je také jasný : A380 v barvách BHA bejt na síti prostě musí - sami víte jaké oběti muselo BHA udělat,aby můj repaint do MTL dostalo - takže je to můj dluh vůči všem kamarádům z aerolinek.
P.S. Toto tour doletím asi v létě,protože času moc není a ženuška se zapletla do šnůry od sluchátek jako ryba do sítě a odešla při své hmotnosti i s kusem počítače za sebou
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:05
xWing   
Gustiku, drzim palce.
Ja sa tiez chystam na WLHT 2010 a to z dovodu, ze asi jediny v tychto koncinach to zaletim komplet v X-Plane a to s jedinym typom lietadla Falcon 7X.
Obavam sa iba jedineho legu, ktory ma mat 5540NM.. to asi nezvladnem, lebo papierovo ma ten Falcon dolet 5590NM, ale to plati pri rychlosti 0.80 a bezvetrie
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:11
pseudoMates
Taky mám obavu, že moje 767 to nezalítne..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:14
xWing   
Nepoznam parametre B767... ja viem, mozem si ich vygooglit.
Ale teraz neviem ci tu Tvoju odpoved myslis vazne alebo ironicky

 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:16
pseudoMates
vážně.. já taky nevim zhlavy to číslo a hledat se mi to nechce.. ale mám dojem, že je to míň jak 6000nm.. resp.. už předloni, nebo předpředloni jsem problém s jedním legem.. Z Paříže do Ria.. natankoval jsem tehdy téměř plný bandasky a i tak jsem sedal se zbytkem asi 1,5t.. celou cestu foukal protivítr.. a to jen do 40kts.. žádný extra drámo..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:19
xWing   
No jo, bude to zaujimave, nastastie je to niekde ku koncu, ale aj tak neviem, akym airlinerom v X-Plane to zaletim
Je sice nejaka payware A380 do X-Plane, ale A-cka zrovna nemusim... no uvidime ako to cas zariadi

 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:23
pseudoMates
Tak 767 má 5975nm.. To není moc velká rezerva pro případ silnýho protivětru..
A to, že se jedná o jedny z posledních legů se mi jako výhoda nejeví..
Bo ty odletíš skoro celou tour a až na konci zjistíš, že nemáš s čim dolítnout zbytek..
Jinak.. největší obavy mám o leg z Vancouveru.. Tušim do Hong Kongu se letí.. Na opačný trati před třemi lety z Tokia do Vancouveru se letělo s větrem 120kts do zad.. nedovedu si to ani představit letět proti takovýmu větru..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:26
xWing   
Mimochodom.... da sa u HQ IVAO uhrat medzipristatie ?
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 11:27
pseudoMates
Mno.. to netušim..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 14:20
Gustav ( BHA576 )   
Ale no tak chlapi
Já vím,že IVAO´= "Co je reálné je správné" no v tomto případě bych udělal vyjímku a využil bych " tankování za letu "
P.S. Zkuste si to někde mimo online - kolik vám dovolí model za letu dotankovat a pak to použijte naostro.
A380 od Wilco může beztrestně ( aniž by spadla simulace ) dotankovat asi půlku nádrží - více už nesnese FMC a začne dělat blbosti.
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:20
pseudoMates
Ono je celkem jedno, co ti dovolí model.. Ale nedovolí ti to FSXpax..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 18:34
B3d4   
Tak zrovna LH s FSAX bych neletěl, ono je nepříjemné když ti po deseti hodinách letu vypadne motor ...
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 18:55
pseudoMates
To se mi ještě nestalo.. A hlavně to nutí člověka bejt ve střehu.. co kdyby..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 19:05
B3d4   
Jasně, výt ve střehu . To souhlasím, ale osobně by mě to docela nasra...štvalo! Stát se to může, když máš 5% poruchovost, tak to je minimálně jednou !
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 19:06
xWing   
Mna by ani tak nestvalo vypadnutie motoru, ale to, ze ti po 10 hodinach padne FSka
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 19:08
Tragédie v JRD
a tak o tom to prece je. neni to nuda letet si v simu a vedet, ze se ti nic nestane, cili ze vlastne staci jit spat a nastavit si budika na T+9?

poradny model zavad - to bylo jedna ze zasadnichi veci, ktere mi v fs-ce chybely.
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 19:10
N.G.
me se uz trikrat neotevrel podvozek dvakrat to vyresil nozovy obvod a jednou jsem sel na bricho masina v pdely a pak hodiny letu abych si videlal na novou
 

Potěšení od IVAO HQ.   4. 1. 2010 / 13:26
Marky Parky   
Nojo, nesmíš kašlat na údržbu ;P
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:29
xWing   
No v X-Plane to az taky problem neni, tam to tankovanie za letu realne funguje
Otazka je, ci ti to validator legu uzna
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:35
kluk ušatá
Tak reknes ze X-IvAp nepobral vitr v hladine, no
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:38
xWing   
Prave som si pozeral manual na Falcona, a zistol som, ze som si to poplietol.
Dolet je 5950NM a ne ako som uvadzal 5590NM. Chybka se vloudila
Tak snad zvladnem aj 5540, to mam rezervu 450NM. Prinajhorsom nedodrzim predpisanu kvantitu paliva po pristati
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:46
tmx
Dovolte mi, jako vatsimákovi otázku. Ale jestli z toho vznikne nějaký flame, nepřejte si mě!

O co jako jde a co to má za význam?

Když to tu totiž tak občas pročítám, došel jsem k závěru, že jakési "soutěže" o získání nějakých "ocenění" jsou na ivao běžné. Jediným jejich efektem ale je, že piloti vypnou Sturmovik a zapnou FSku, vygenerují si z routefinderu naprosto nesmyslnou trať a pak letí z letiště na letiště, kde nikdy nebyli, nemají scenérku, nemají mapy, neznají procedury, absolutně nic. To vše jen aby získali nějakou frčku? K čemu jim pak jako je? V tomto případě navíc jde o dvanáctihodinové "lety", protože, při vší úctě k řídícím, silně pochybuji, že oceánské oblasti jako třeba Gander, Santa Maria a podobně jsou nějak často obsazené. Myslel jsem, že ivao si taky hraje na araig, ale toto jsou podle mě naprosté zhůvěřilosti, které vymýšlí samotné vedení. Nebo to jen nějak nechápu? Když máme Cross the Pond, letí stovky letadel, ale je plné pokrytí (desítky lidí zabezpečují Gander a Shanwick) a opravdu se těch nějakých 8 hodin letí s ATC. Tady, jestli dobře chápu, není určený čas, kdy se letí, čili ani traffic není nijak velký a atc taky ne, tak proč potom vůbec taková akce? Děkuji za osvětlení této filosofie.
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:53
Millhouse
,,traffic není velký,, -- Tak s tim rozhodně nesouhlasim v prvních týdnech to bejvaj nekonečný vláčky ,,pilotů,, ...
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:10
tmx
No já nevím logicky jestli ta akce trvá celý rok, zas tak slavné to být nemůže. Nevím, kolik pilotů létá na ivao, dokud fungovalo LKAA-VA a tamní statistiky letišť, vím, že víceméně to bylo stejně jako na Vatsimu, a tak si moc nedokážu představit velký traffic u longhaulů... Je nějaký online logovací systém a přehled letů na ivao podle letišť, abych měl větší představu o tom, jak silný traffic to teda je?
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:12
Tragédie v JRD
proc by to nebylo slavne? spousta pilotu se na to proste vrhne ted... takze nageneruji dost velky traffic... (honici frcek, takze kvantita nejspise porazi kvalitu). v prubehu roku to pak uz dolitavaji jednici, co to nestihli hned, a to uz vetsinou zapadne.

uz pred peti, sesti roky se na zacatku roku po spusteni world toury tvorily vlacky desitek pilotu .. postupne behem prvnich tydnu se to zacalo rozmelnovat.
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:17
pseudoMates
Jen pro představu aktuální info o prvním a druhém legu Long haul toury..
KSFO-PHNL = 38 pilotů na této trati s příletem v rozmezí dvou hodin
PHNL-YSSY = 32 pilotů
to je celkem 70 pilotů na místech, kde za běžného provozu jich ani ročně tolik tyhle dvě tratě neprolítne..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:25
tmx
No, uznávám, to je celkem dost. A pokrytí ATC je jaké, ještě bych se zeptal? Letiště předpokládám, ale nějaké oblasti mezi? Mě to totiž přijde opravdu děsně o ničem, že to těm pilotům nic nedá a jen můžou říkat, letěl jsem dvanáctihodinovku a přes noc poletím další leg, ráno pak sednu, odstartuju na další a jdu do školy...
Jako jo, já na to mám asi jiný pohled, víceméně létám hlavně střední Evropu, nejdál Paříž a už u toho se celkem nudím, tak prostě nechápu princip tohoto.
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:32
pseudoMates
řídítka jsou tam tři.. Oakland Oceanic.. PHNL APP a tušim ještě jeden..
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:41
tmx
No tak jo, ač si o tom stále myslím svý, možná to něco do sebe má, no.
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 19:41
Millhouse
Je to tak prosté ..stáhni IvAp , popř. se regni na IVAU ,a pro bližší představu o letu v takovém konvoji plném z 80% pilotama s tou nejnižší hodností a minimem znalostí , si zaleť nějakou z našich tour ..

Ač nejsem formálně v US divizi ..tak mám povolení od samotného AOCa řídit na SFO jako TWR ..stačilo mi 5 thajců do KLAX a už se člověk zapotí ..na tenhle rok mě na SFO jako ATC asi nikdo neuvidí pokud tohle bude pokračovat
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:39
com304
Pro představu - momentální stav. SFO-HNL a HNL-SYD Modrá = oblast, červená = approach, oranžová (není vidět, ale je tam ) = twr
18504 B / 600 x 480 / Clipboard01.jpg
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:40
N.G.
no, jo to take akce pro lidi jako ja kteri takrka nemaji lety kratsi nez 8h.me to treba hodne bavi i kdyz musim priznat ze jsem jesti ani jednu wtlh nedoldtel celou ale jednou jsem byl blizko
 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 16:57
pseudoMates
No jako si děláš srandu, ne..???
Jak se vůbec můžeš takhle ptát..???
Prostě to na Vatsimu nemáte a hotovo..!!!



Mno..a teď vážně..
Zrovna otázky v podobném duchu teď pokládám na IVAO HQ fóru.. Bo se na síti najde desítky pilotů, kteří jsou podle mě jen lovci frček.. A přesně jak píšeš.. Nemají scenerky, nemají mapy, neznají ani postupy.. a co je horší.. neumějí přistát jinak, než na autipilota v ILSu..
Takže plus je v tom, že se tímto krokem donutí lidi k letu na FS na síti.. (to je to, jak píšeš, že vypnou Sturmovika a jdou na síť).. takže je "co řídit".. ale na druhou stranu.. spousta ATC, včetně mě, se letištím, jež jsou součástí tours, vyhýbají jako čert kříži.. protože to je o nervy to tam kočírovat..
no a pár nás na fóru "křičí", že by se měly zavést nějaké přísnější podmínky pro možnost zaletět si tour, čímž se eliminuje počet neschopných pilotů a naopak procento těch, co lítat umí a nejsou líní si stáhnout mapy a scenerku, vzroste.. čímž vzroste i počet ATC a tím pádem to celé začne mít i větší smysl..

 

Potěšení od IVAO HQ.   3. 1. 2010 / 17:25
Matyx   
Nevim nakolik jsem typicky zastupce IVAO pilota, ale osobne to mam asi tak, ze VFR tour klidne letam bez map (resp. postaci kombinace GMAP a FSCommander) a bez scenerek (ty casto vubec nejsou). IFR, a obzvlaste LH uz se ale pred kazdym letem shanim po mapach (ndac, ead, aip) i po scenerkach. Kdyz uz clovek stravi tech x hodin za kniplem tak stoji za to si udelat predletovou pripravu vcetne tehle casti.

A rozhodne jsem rad ze IVAO HQ i div staff takove akce porada a to hned z nekolika duvodu:

1. at uz si to nekdo prizna nebo ne, takova frcka je prijemna vec, ostatne obdobna forma odmeny je klicovou motivaci ve spouste her i simulaci

2. nevim jak HQ ale divizni staff vybira destinaci se zajimavymi priblizenimi apod. na ktera bych jinak sam mozna ani nenarazil

3. pro cloveka ktery uz ma za sebou tech prvnich tisic hodin v FSce a ktereho tudiz uz presel takovy ten pocit euforie "ze leti" je to proste injekce navrch, duvod proc zapnout FS a ne treba Dragon Age
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ