FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO - Praktický výcvik na Oceanic Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 10:22
pseudoMates
Přátelé,
podle všeho, pokud se nestane nic neočekávaného, tak 17.1.2010 od 17Z budu mít praktický výcvik na pozici Shanwick Radio, nebo-li Oceanic stanovišti.
Kdo máte čas a chuť jste zvání nad Atlantik. Pokusím se Vás nesrazit..
Mates
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 10:57
N.G.
Tak to bude sranda uz ted si vymyslim nejakej hezkej planek.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:04
Mike2811
Na vymýšlení konkrétní NAT je ještě brzo, ne ?
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:05
N.G.
zadnej nat dame vlastni trat ne
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:08
Lowmick   
EHAM DCT KJFK
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:09
N.G.
treba tak, ale to by me poslal nekam
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:13
Mike2811
KJFK ?
Však Mates sliboval, že se nás pokusí nesrazit, když mu budeme poctivě nalétavat podle aktuálního NATu, tak se mu to nemůže podařit >> musíme mu to nějak ztížit...
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:54
pseudoMates
No.. řeknu to asi takhle.. Když ten trénink neudělám, tak tam nebudu moct řídit..
Čili.. naschvály mi můžeš dělat, až budu mít licenci.. Do tý doby bych radši, kdyby sis rovnal ego někde jinde..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 12:07
N.G.
a to je pravda oceanic ridici potrebujem hlavne ja teda takze budu hodnej a desne poctivej pilot
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 13:08
Lejzy
Ale ja bych radsi, aby byli spis v Cesku
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:19
Kubikula   
Když tak to trochu rozveď.
Kdo by toho mohl využít, kdo by tam raději neměl lézt. Spousta lidí tady lítá běžně na IVAO ale NAT nezná, nebo neumí používat.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:37
N.G.
to bude JEHO vycvik ne pro piloty
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 12:01
pseudoMates
Jedná se v podstatě o klasické procedurální řízení.. Tedy řízení bez radaru. Piloti jsou povinni hlásit svoji polohu buď při přeletu každého desátého poledníku, nebo po 45-ti minutách letu, podle toho, co nastane dřív.
Tzv. "position report" vypadá následovně..:
P: "Shanwick Radio, OKABC, position report."
A: "OKABC, Shanwick Radio, pass your message."
P: "Shanwick, OKABC, passing 53N20W, FL360, Mach .80, estimate 54N30W at time XX (doplň čas podle FMC), 55N40W next."
A: "OKABC, Shanwick, passing 53N20W, FL360, Mach .80, estimating 54N30W at time XX, 55N40W next."
P: "Readback correct, OKABC."
A: "Shanwick."

Změny hladin během letu v NATu se většinou nepovolují, takže se doporučuje vletět do NATu v nejvyšší možné FL a tu potom držet až do výstupu z NATu.
Před vstupem do NATu je potřeba si na Oceanic frekvenci zažádat o povolení ke vstupu do NATu cca 30-45minut před vstupem do NATu.

To je asi tak všechno, co mě teď zhlavy napadlo..
 1x    Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:36
Kitty Hawk
No super, tak to si dam KIAD-EHAM s BBJ
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 12:04
pseudoMates
BBJ..? to jako "bezva blow job"..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 12:52
com304
To zní dobře, který model používáš? Nechce se mi kvůli doletu školit na jiný éro )
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 13:11
Kitty Hawk
Používám PMDG 737NG ve speciální úpravě pro BBJ/BBJ2.
Modifikaci modelu, která přidá objem nádrží a mírně upraví další vlastnosti, lze nalézt na avsimu - hledej "PMDG BBJ".
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 17:49
com304
Super, díky. To je přesně to, co potřebuji
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:44
pseudoMates
Jak to tak čtu, že jsem radši nedržel hubu..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:52
SONP   
A já se dostavím s TU-154 B2 a inerční navigací (jestli se ji do té doby naučím )
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:55
pseudoMates
Když budeš reportovat každej desátej poledník, tak leť třeba s CIVOu..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 11:56
Kitty Hawk
A můžu reportovat ty poledníky s čivavou?
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 12:01
pseudoMates
haf haf..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 12:25
kluk ušatá
A CIVA je podle tebe co, kdyz ne inercni navigace?
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 13:37
Balooo   
V tomto případě opravdu doporučím CIVAvu, protože umí DME update a má implementované chyby inerce. I21 co si pamatuju, je 100% přesná, takže to je jenom o klikání bez toho krásného napětí, kdy se po pár hodinách dostáváš do dosahu prvního majáku a počítáš, kde ses to vlastně ocitl Stejné platí i pro dopplera, v Il-62 jsem měl v Kanadě drift asi 40NM do strany.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 14:25
SONP   
A co Omega neboli "OMÉHA"? Tu ještě nikdo pro FS nevyrobil?
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 20:34
Marky Parky   
Omegu simuluje F1 MD80. Bohužel ale bez chyb, takže je z toho jen taková blbější GPSka.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 18:44
A.J.Scandall   
A tady přesně je ten hlavní rozdíl mezi průměrným simptákem a průměrným pilotem.

Průměrný pilot si přeje, aby nemusel s ATC řešit žádnou emergency, aby mu nic nehořelo, aby inerce byla 100% přesná a nebylo tam to "krásné napětí"
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 18:47
SONP   
Pravda, ovšem tento rozdíl se rázem smazává, jakmile se tady pan "krásné napětí" sedne do oné létající spermie jménem Zefýr. To se rázem stává z (nad)průměrného simptáka (nad?) průměrný pilot. Čili obojí je kompatibilní a může žíti v jednom tělě.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 18:51
A.J.Scandall   
Vlastně je to taková malá schizofrenie!

Létající spermie jménem Zefýr, tos mě pobavil
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   8. 1. 2010 / 14:21
Balooo   
To není schizofrenie, to jsou dva světy, oddělené tlustou černou čarou
A nad-průměný pilot s expertními znalostmi virtuálně syntetické navigace se projevil, když mu u Slaného zamrzla gpska, to TMA brečelo až hanba. A zakufrovat ve druhé zatáčce v Žamberku, to byl taky mistrovský výkon!
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   18. 1. 2010 / 10:35
kuma   
Zefýr - špatně.
Létající spermie je přece ULL Storch !!!
(vždyt se na ně jen podívejte!)
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 13:05
FSPilot   
Dobře ti tak! Docela se divím, kolik lidu je "schopno" letět NAT Já jsem jen přičuchnul k problematice NAT a abych se tam odvážil, tak bych musel ještě hooodně študovat
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 17:43
Cirrus/Pindra
já se tam taky bojim co kdyby se něco posralo...
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 18:49
A.J.Scandall   
Tak dramaticky bych to neviděl. Je to čistě procedurální zaležitost. Naučit se postupy a mít dopředu promyšlené řešení nestandardních situací. Žádného světoborného letce to nevyžaduje.

   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 20:01
torpy
Z vlastnej skusenosti môžem potvrdiť,že sa nieje čoho báť.Postupy som mal pre istotu vytlačené,a po prvom kontakte s oceanic napätie spadlo a išlo to v pohode.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   7. 1. 2010 / 20:07
FSPilot   
Jo, jde o ty postupy mno Je to trošku jiná sranda, než nějaké poleování po evropě Spíš bych měl problém s vypočítáním bodu posledního návratu Resp. nevěděl bych jak na to
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   16. 1. 2010 / 12:09
pseudoMates
Vážení, jen připomínám zítřejší trénink na Oceanicu, který začíná v 1700Z.
Obsazen bude jak Shanwick Radio (tam bude sedět druhý zkoušený), tak Gander (tam budu já).
Kdo máte chuť a čas, jste zváni.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   17. 1. 2010 / 18:46
pseudoMates
Tolik lidí psalo, že poletí a nakonec letí jen Rič..? Hmm..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   17. 1. 2010 / 20:34
pseudoMates
Tak.. Byť byl provoz bídnej, licenci na Oceanic jsem dostal.
Díky Ričovi za provoz.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   17. 1. 2010 / 20:36
Teflon_490   
Gratuluju! Doufam, ze te tam bude clovek i nekdy videt
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   17. 1. 2010 / 20:39
pseudoMates
Díky..
Když bude co řídit, tak je to i pravděpodobný..
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   17. 1. 2010 / 22:05
Kitty Hawk
Gratuluju!
Tak to máme o další důvod víc k lítání přes louži

P.S. Doufal jsem, že u tebe pobudu na frekvenci delší dobu, ale počítal jsem s delším pojížděním na EGLL i s větším protivětrem. Nakonec jsem pojížděl necelých 6 min, protože mě bůvíproč EGLL_CTR urychlil a ještě mi dal direct na vstupní bod do NATu.
A protivítr byl jen nepatrný, takže jsem byl rychlejší bezmála o hodinu.
   Seznam příspěvků  

IVAO - Praktický výcvik na Oceanic   18. 1. 2010 / 07:12
N.G.
sorry ja zapomel skoda a mel jsem volno tak skoda ze jsem nemohl ale aspon mas tu licenci ja bych asi nevydrzel a udelal nejakou kravinu
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ