|  |  | Stav nouze - Vatsim/Ivao 7. 9. 2004 / 12:33 | |
|  | Je "legalni" kdyz si pri letu na Vatsimu/Ivao nastavim nejaky failures a pak to budu resit normalnim "May day" stylem? nebo me za to ukamenujou? |
| |
|
 |  |  | Re: Stav nouze - Vatsim/Ivao 7. 9. 2004 / 12:55 | |
|  | mne sa to na IVAO stalo u dvoch ér /teda bol som ako ATC/ a navyse naraz. ) Kamene som nezohnal, musel som ich oddirigovat (mam vazne podozrienie ze obaja boli dohodnutí) ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Stav nouze - Vatsim/Ivao 7. 9. 2004 / 13:22 | |
|  | Ne, emergency procedures jsou povolené a poměrně běžné. ATC by měl umět zareagovat.
Pozor - jediná vyjímka je na VATSIMU se nesmí simulovat únos ( a odpovídající nastavení SQUAWKu ) , hrozí za to okamžitá suspendace pilota ze sítě. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Stav nouze - Vatsim/Ivao 7. 9. 2004 / 13:25 | |
|  | totez plati o IVAO, unos jest zapovezen |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Stav nouze - Vatsim/Ivao 8. 9. 2004 / 18:06 | |
|  | mimochodem, jaky jsou vlastne squawky na poruchu? 7500 na radio v haji, 7600 na unos a 7700 na totalni mayday? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Stav nouze - Vatsim/Ivao/real 8. 9. 2004 / 18:56 | |
|  | 7700 - emergency (nebezpečí )
7600 - lost radio communications (nefunkční rádio)
7500 - code for hijacking (únos letadla)
|
| |
|
|