FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
přistání Jeden příspěvek | Celý strom
přistání   14. 1. 2010 / 18:05
A.J.Scandall   
Ten případ, který zmiňuju, byla opravdu Tu-134, měla technickou závadu, nevysunula se jedna podvozková noha. Linka z Varšavy. Táta byl tehdy na služebce taky ve Varšavě a snad ten den se měl taky vracet, ale s LOTem. Pamatuju, jak v rádiu říkali, že bylo nouzové přistání linky z WAW a máma zbledla. Ale táta v tom nebyl.

Co je ale zajímavé, před asi čtyřmi lety jsem letěl s ATR z Kolína (nad Rýnem, nikoliv nad Labem) do Prahy, a rampák se mě ptal, zda vezmu na jumpseat bývalou zaměstnankyni ČSA, na kterou už nezbylo místo v kabině. Samosebou jsem souhlasil, a přišla taková elegantní dáma v letech. Rozpovídala se, že je bývalou letuškou, která se pak provdala do zahraničí, a pak z ní vypadlo, že na oné lince WAW-PRG, kde se to stalo, letěla jako vedoucí kabiny. Říkala, že letadlo bylo plné dětí, že příprava na nouzovou situaci byla pro ní díky tomu nejstrašnějším zážitkem, šla do toho s tím, že to nepřežijou. Posadili to tehdy na dráhu 22, a jediné, co se stalo, bylo samočinné vyhašení motoru, neb v koncových obloucích křídla byly čidla.
 2x    Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ