| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 00:28 | |
| | | |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 00:50 | |
| | Nejlepší je Mates v pozadí Tragédovy jízdy.."Takhle se zabil Senna".. vole |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:13 | |
| | SONP: "jak se jezděj ty pravoúhl zatáčky .. woe" to bylo taky dobrý |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:21 | |
| | Tragéd na pozadí Matese je taky dobrej: "podívej se jak jede, to je Šumachr vole" |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:42 | |
| | a se divis? stejne mi nikdo nevymluvi, ze mates tam byl uz o vikendu a trenoval |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:43 | |
| | Mates má na simu najeto víc než my všichni dohromady. Kdoví co v tý práci vlastně dělá.. |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 07:56 | |
| | Jezdim cvičení na simulátoru... radarovým.. |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 00:54 | |
| | škoda, že není dokumentovaný překonání rekordu trati na F1..
Ale fakt to byl SUPER GRANDIÓZNÍ zážitek.. |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:14 | |
| | Hej, jestge jednou dik. Byl to mega hyper suepr zazitek Jen muj zaludek ma jeste trosku jiny nazor |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:17 | |
| | Tragéde, hlavně že jsi nevrhnul, jednu chvíli to už vypadalo jako že jo |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:18 | |
| | Ono nebylo co vrhnout priste na takovou akci .. s naplnenym zaludkem |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 01:19 | |
| | néé, na hladovo je to správně |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 21:42 | |
| | no, staré plachtařské pravidlo zní, najíst se. Ne moc, jen něco lehkého. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 21:49 | |
| | Ovšem staré plachtařské pravidlo nepočítá s možností, že bys mohl poblít televizi. |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 07:56 | |
| | A ty se divíš..? Když to pak zajíš Macsráčem..? |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 12:01 | |
| | Hele a jak se na tom jede? prece jenom mi ty pohyby prijdou az moc prehnane... |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 12:41 | |
| | zas tak prehnany to neni, nebo aspon - za jizdy se to tak nezda . ale jako chybi tomu jedna vec - diky tomu, ze mas pred sebou jen to (relativne) maly lcd-cko, a chybi tam nejaky prekryt, tak vnimas (clkem dost) i okoli, a ze se nenaklani - atd.. mit to zakrytovany, tak se to dostane o level vys. |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 12:52 | |
| | já jsem okolí až tak nevnímal, ani když se svítilo..
jen bych s tou svou tlustou zadnicí uvítal širší sedačku.. |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 13:51 | |
| | No ja porad nevim, nejak se mi to nezda... |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 14:31 | |
| | To nesmíš posuzovat z pohledu z vnějšku. Podstatné je, jak to působí na toho v tom křesle. Nezapomeň, že tobě se sice jeví, že křeslo se nakloní o 45 stupňů což je nesmysl, jenže nezapomeň, že dotyčnému se hýbe i ta obrazovka takže na něho působí nějaká (odpovídající?) síla ale z hlediska prostoru (auto, silnice) se hýbe podstatně méně, v podstatě tak, jak je simulováno v té hře.
|
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 15:09 | |
| | No prave, to ze se pohnu ja vlivem odstretive ci jine sily by take melo byt znazorneno na obrazovce, tedy ze bud neuvidim na budiky (pri akceleraci) nebo neuvidim drahu (pri decelaraci). nejak to na mne pusobi tak nejak divne... Nic to ale nemeni na tom, ze to musi byt zajimavy zazitek |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 15:16 | |
| | Jako myslíš že v závodním autě lítáš? jsi připásanej min. 3B nebo 4bodovými pásy a pokud chceš můžeš mít těžší helmu podepřenou vzduchovym polštářem a hlava ti nelítá dopředu a do zadu, na videu je podle mě pohled ze splitteru a nebo na neviditelný podvozek tudíž nejde vidět ani kastla což kdyby byl pohled ze vnitř automobilu a použit Track IR tak si myslím že by to bylo lepší protože v LFS lze z virtuál kabiny volant oddělat takže by tě nerušilo to že máš dva volanty a nezaměřoval se na ten co je uvnitř |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 15:20 | |
| | ne, to si nemyslim, ale tohle mne jako simulace pohybu auta moc neprijde... |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 15:27 | |
| | Nejsou to simulace pohybu auta ale síly kterem v něj panují |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 15:27 | |
| | ehm. dovolim si upozornit jednu vec, ktera mozna s tvymi postrehy souvisi. pokud se nemylim, tak tahle skatule nema nesimulovat pohyb auta, ale ma simulovat pretizeni, ktere na tebe pri jizde pusobi - cili vnimani sil pri akceleraci, brzdeni, odstrediva sila v zatackach. a proto to na tebe pusobi trosku jinjak, nez simulace pohybu auta.
proto napr. pri prudke akceleraci (mates ve formuli) dojde k prudkemu zvednuti predku konstrukce - stejne jako v aute pri prudke akceleraci jsi zatlacen do sedacky, tak i tento manevr te ma zatlacit do sedacky, atd (mirny pokles konstrukce pri poklesu zrychleni, nasledny vykopnuti nahoru pri prerazeni a dalsi akcelerace). z tohoto pohledu to funguje vcelku tak, jak ma. |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 16:57 | |
| | Kolik Gček ti udělá F1 v ostré zatáčce při nějakých 90km/h? HOOODNĚ a tohle ti udělá tak 1Gčko do boku? Ani to ne, takže ty pohyby jsou ještě "slabota" na to, co by bylo v reálu |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 19:49 | |
| | Nechceš snad tim tvrzením o 90km/h říct, že když poletí rychlostí 400km/h vedle sebe Cessna Citation a Jumbo a budou mít za úkol stejným náklonem zatočit zatáčku o 90°, tak pacoši v tom Jumbu budou vystaveni většímu počtu géček, než v tý Cessně, že ne..? |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 20:10 | |
| | větší letadlo, víc géček...to dá rozum |
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 20:17 | |
| | Tak to potom jo.. |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 21:20 | |
| | Co to plácáš? |
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 22:13 | |
| | ty si začal plácat..
v podstatě jsi napsal, že počet G je přímo úměrný velikosti stroje a ne rychlosti v jaké tu zatáčku projede..
Když stejnou zatáčku pojedu já ve formuli a ty ve škodovce a oba pojedeme v tý zatáčce 90km/h, tak na nás oba bude působit stejný počet G. A je úplně jedno, že já budu mít pod kapotou 800koní a ty sotva 150.. Pořád to bude při devadesátce..
a evidentně jsem nebyl sám, kdo ten tvůj příspěvek i tak pochopil.. |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 22:20 | |
| | Vzal jsi to trošku naruby Spíš by ses měl ptát, jak ostrou zatáčku ti při 90km/h je schopná ujet F1čka a jakou třeba ta tvoje škodovka. Už to dává smysl? To byl jen takový příklad... ale každopádně tam těch Gček bude drobátko víc, než v té škodovce |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 23:45 | |
| | A to je právě to.. Pořád je to 90km/h.. Takže je jedno, jak ostrá ta zatáčka bude.. POřád pojedeš 90km/h.. Takže budeš mít ve stejný zatáčce naprosto stejný gčka jak ve formuli, tak v trabantu..
Už ti to docvaklo..? |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 23:51 | |
| | Mates, neni to jedno. Na ostrosti (resp. poloměru) nepřímo závisí - čím pozvolnější zatáčka, tím menší odstředivá síla (protože její vektor setrvačnosti se tolik neliší od vektoru pohybu). Fo = - m*v^2/r |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:08 | |
| | To ano.. ale já přece mluvim o tom, že jestliže zatáčka bude mít 90° a já jí projedu 90-ti kilometrovou rychlostí, tak je přece úplně buřt, jestli těch devadesát pojedu ve formuli, nebo v trabantu.. pořád to bude 90km/h.. takže na mě bude v tý formuli bude působit stejná odstředivá síla, jako v tom tráboši.. čili i stejný gčka..
mluvím o stejný zatáčce, stejný rychlosti, jen jinejch autech.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:14 | |
| | Pozor, to že obě zatáčky jsou o 90* neznamená že jsou stejné - FSPilot mluvil o schopnosti aut točit různě ostré zatáčky - převedeno do fyziky zatačky o různém poloměru.
Teprve kdybys měl opravdu identické zatáčky i co se týká poloměru, tak by platilo to co říkáš. Nicméně to FSPilot nikde netvrdil že neplatí. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:16 | |
| | Já ale, na rozdíl od něj, celou dobu o identických zatáčkách a jimi projetých rychlostech mluvím od začátku.. viz moje první reakce na něj.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 01:01 | |
| | šmarjá mankote..
je jedno, jak ta zatáčka bude ostrá.. když jí obě auta budou mít stejnou..
když obě auta budou mít stejný vstupní podmínky.. tzn.: ostrost zatáčky, nájezdovou rychlost..
když pak pomineme vlastnosti, co o pár řádku níž píše mípa + tuhost pérování, tak pak ten řidič trabantu bude vystaven stejnejm géčkům v IDENTICKÝ zatáčce, jako pilot F1, když ta zatáčka bude stejná pro oba a oba v ní pojedou 90km/h..
o tom tady celou tu dobu píšu.. (viz uvedený post a v něm moje předposlední věta)
připadá mi to, jako srovnávat, co je těžší.. jestli kilo peří, nebo kilo železa.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 01:12 | |
| | Aha, takže všichni si vlastně myslí to samé, ale protože ani ty ani FSPilot nejste schopný napsat jednoznačnou a smysluplnou větu, tak to tu vypadá tak jak to vypadá.
No hlavně že je zábava. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:04 | |
| | Znovu opakuju.. v každým postu jsem psal o tom, že mluvím o identickejch zatáčkách pro oba srovnávané vozy.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:30 | |
| | To sice jo Mates. Nicmene puvodni Ivosuv prispevek mluvi o F1 a ne o velikosti. Myslim, ze spouste (netvrdim, ze vetsine) lidi doslo, ze se jedna o schopnost projet pri stejne rychlosti zatackou o mensim polomeru a NEOBRATIT se pri tom. (ted nervu, ale zvyraznuju )) viz http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=342262&lan=0 )
O velikosti jsi zacal mluvit az Ty ve sve reakci. Ivos nikde velikost nezminil ani nahodou - a to ze Ty jsi si z toho udelal, ze F1 je vetsi nez je jen Tvuj dojem. Pokud dosadis trebe nakladni tatru (a ta je stoprocentne vetsi) Tva dedukce prestane fungovat.
Obavam se, ze pokud se tady dostaneme do situace, kdy chtic neco napsat, budes k tomu muset udavat dlouhy seznam predpokladu vysvetlujicich Tvuj prispevek, staneme se znacne malichernymi, neni-liz pravda ;o)
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:51 | |
| |
však jo.. já jen Markymu vyvracel jeho tvrzení, že jsem nepsal nic o identických podmínkách pro oba vozy..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 17:38 | |
| | Což se ti vyvrátit nepodařilo, maximálně se to podařilo dovysvětlit původní nepřesnost ;P |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 17:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 20:18 | |
| | V tom třetím postu, ve větě Takže je jedno, jak ostrá ta zatáčka bude...
Pokud si ji myslel tak, že je jedno jak bude ostrá, za předpokladu, že bude pro oba stejně ostrá, tak máš pravdu, ale jsi velmi nepřesný ve vyjadřování. Dvojnásob nepřesny v souvislosti s prvním postem, ve kterém zcela irelevantně vnucuješ zatáčku o 90* i když naopak na opsaném úhlu vůbec nezáleží.
Prostě je to tu napsané a z toho se nevykroutíš, maximálně to můžeš dodatečně vysvětlit ;P
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 21:33 | |
| | krista pána.. a jak jinak jsem to asi myslel..? Dyť to tam píšu v KAŽDÝM postu..
přemejšlím, jestli se mě jen snažíš vytočit, nebo si sedíš na vedení..
četl jsi ten třetí příspěvek až do konce..?? ty sám jsi alergickej na vytrhávání vět z kontextu a teď to tu předvádíš..
"A to je právě to.. Pořád je to 90km/h.. Takže je jedno, jak ostrá ta zatáčka bude.. POřád pojedeš 90km/h.. Takže budeš mít ve stejný zatáčce naprosto stejný gčka jak ve formuli, tak v trabantu.."
pro jistotu ještě jednou..
"A to je právě to.. Pořád je to 90km/h.. Takže je jedno, jak ostrá ta zatáčka bude.. POřád pojedeš 90km/h.. Takže budeš mít ve stejný zatáčce naprosto stejný gčka jak ve formuli, tak v trabantu.."
můžeš mi říct, co je v kontextu celýho toho postu na tom nepochopitelnýho..? resp. nejasnýho..?
už nevim, jak mám slovo stejný jinak zvýraznit, abys ho tam vůbec viděl..
omfg.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 21:45 | |
| | Ani se nesnažim tě vytočit, ani si nesedim na vedení. Jen zkoušim, jestli tě napadne napsat "ok tyhle věty jsem teda fakt napsal blbě ale myslem jsem to takhle..." (protože je napsaná blbě bez ohledu na to co píšeš kolem) a nebo jestli se budeš dál dokrve obhajovat .... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 21:58 | |
| | Můžeš mi někde ukázat, kde jsem zpochybnil, že nemáš pravdu s poloměrem zatáčky..?
nebo se mi tu snažíš teď tvrdit, že když budu mít imaginární zatáčku s poloměrem 10m a projedu jí v devadesátce ve škodovce, tak na mě budou působit jiný géčka, než když tu samou/stejnou/identickou/shodnou/totožnou (doplň tak, abys tomu rozuměl) zatáčku projedu ve formuli..?
jak už asi po padesátý, jak u blbejch, píšu, že pokud bude zatáčka pro oba srovnávaný vozy stejná, tak i géčka budou pro obě auta stejný..
píšu o tom od začátku.. a už se o tom nemíním bavit..
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 21:59 | |
| | Jeden vo koze, druhej vo voze.
Snad to někdo smaže |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:05 | |
| | Bez ohledu na fakt, že sis to obhájil 10 dalšími příspěvky, tak jako reakce na mě to bylo zcela úplně mimo smysl mých nepřesných vět Neboli já se bavil o tom, že F1čka ti projede při 90km/h výrazně prudší zatáčku, než třeba tvůj Trabant, čímž je jasné, že na té F1čce budou i krapánek vyšší géčka (to je snad správně, to uznáš) a v tomto duchu jsem vedl ten svůj příspěvek. Zatímco ty jsi to nepochopil a psal pořád o tom, že při 90km/h v jedné zatáčce (resp. při stejné úhlové rychlosti) dosáhneš stejných Gček (což je taky správně, jen o tomhle jsem se já nebavil a to se ti tu celou dobu Marky snaží naznačit).
To je jako když jeden tvrdí, že barva na autě je akrylátová a druhý, že zelená a oba mají pravdu, ale jeden pořád přesvědčuje, že prostě ta barva je zelená a on má pravdu a prostě jinak to být nemůže |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:25 | |
| | Z toho, že ses nedržel původní myšlenky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:43 | |
| | Ježíši jaký, ku*va drát..?!
psal jsem od začátku o STEJNÝ zatáčce.. a je úplně jedno, jakej má poloměr.. když bude pro srovnávaný vozy stejná, tak géčka budou taky stejný.. píšu o tom od začátku.. to, že neumíte česky není chyba na mé straně..
ty voe.. to snad není možný.. jak v nějakým špatným snu..(nebo béčkovým americkým filmu) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:49 | |
| | Panove, kdy uz se konecne shodnete, ze prestoze jste si oba dva mysleli, ze pisete o tom samym, tak jste psal kazdy o necem jinym? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:53 | |
| | Já si to nemyslel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 00:10 | |
| | Tak kolik stupňů teda vytočí ta formule? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 08:00 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 11:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:52 | |
| | Uvědom si, že to začlo reakcí tebe na mě A já psal o tom, že F1čka ukroutí při 90tce ostřejší zatáčku, než jiné auta a proto je tam i víc Gček. Nikdo, mimo tebe, se nebavil o stejných zatáčkách (to sis tu přines ty a celou dobu o tom plácáš jen a jen ty, byť pravdivě). To je tak těžké pochopit, že řeč byla o něčem trošku jiném? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:31 | |
| | Nepsal. A ne a ne a ne! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:51 | |
| | A jo a jo a jo a jo... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 08:43 | |
| | Neboj, ja som to pochopil od zaciatku co chces povedat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:09 | |
| | Jedno to sice neni, nicmene - on to fspilot nenapsal zrovna nejuzasnejc, a ten jeho posledni prispevek se da chapat ruzne. zejmena posledni cast jeho prispevku se da vylozit i tak, ze ve formuli bude kazdopadne vic Gcek pomalu bez ohledu na to, jaky ma ta zatacka polomer (a kdyz to prezenu, tak i bez ohledu na to, jakou rychlosti tu zatacku projedou). |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:21 | |
| | No, nebylo by od věci vzít v potaz adhezní schopnosti pneumatik (matador na trabantu bude mít možná trochu jiný součinitel tření než ultraměkké gumy na F1), polohu těžiště vozu a tuhost zavěšení kol (naklánění) atd. Připadá mi, že na F1 ta 90° zatáčka by mohla mít o něco menší poloměr než ten tráboš. A protože odstředivá síla je ..lomeno r, mohlo by i to přetížení být krapet větší.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:27 | |
| | Ale, jak už tady říkají nadřečníci (dobrý výraz, ne?) Pak to nelze srovnávat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 00:46 | |
| | No dobrá, zbastlíme tráboš do LFS a srovnáme. Ostatně s tím mimicooperem, co už tam je od výrobce, jsme to srovnávali |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 21:21 | |
| | Určitě míň jak 1G, právě 1G do boku by to udělalo, kdyby tě to otočilo přesně kolmo k zemi. Nicméně myslím že pointou není simulovat přesnou hodnotu přetížení, ale dodat pocit přetížení.... |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 21:24 | |
| | Jo, to jo, já jen reagoval na to, že ty pohyby působí přehnaně |
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 02:54 | |
| | Tak ty pohyby se nedají k ničemu z auta přirovnat, vlastně asi ničemu z reálného života. Zatímco ve skutečnosti máš při jízdě pořád 1G dolů (které se ještě o něco zvýší přítlakem, ale to působí spíše na auto, než na jezdce) a k tomu se různě přidávají G z různých směrů, tady se akorát přerozděluje 1G do různých směrů + něco vytvoří rychlost pohybu |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 22:59 | |
| | Ano, je to opravdu míň než 1G. Konkrétně při náklonu 30°, což je maximální to bude 0,5G. Potom se musí maximální přetížení dosažitelné konkrétním vozem znormovat do 0,5G. Dosažení statické větší hodnoty G než 1 je bohužel poněkud technicky náročné. Inerční systém lidského těla ale není příliš dokonalý a statické hodnoty moc nevnímá (Viz oblíbený případ horolezce zasypaného v lavině, který aby zjistil kde je dole a kde nahoře, musí upustit slinu). Proto se celkový vjem vyššího zrychlení docela dobře zesiluje přidáním derivace (dosažitelná třeba rychlým zvětšováním náklonu). To je princip všech simulací. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 10:39 | |
| | S těmi derivacemi opatrně... Kluk ušatá se to teprve učí, tak aby to všechno stíhal chápat! |
| |
|
| | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 11:57 | |
| | Klid Same, jestli se nepletu, tak derivace jsou středoškolské učivo. To už má kluk ušatá dávno za sebou (teda jestli jsi tím, ve vší úctě, myslel Markyho) |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 12:29 | |
| | No, s temi derivacemi to tak jednoduche nebude - na elektroprumyslovce jsme derivace nemeli... (roky 94-98)... |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 12:35 | |
| | My jsme na elektroprumyslovce derivovali jak diví... (2003-2007 myslim)
Ale na VŠ se to hodilo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 13:01 | |
| | My na gymplu 1997-2001 derivovali az na konci ctvrtaku, kdy uz nebylo moc co delat a bylo to jako priprava na vysku... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:58 | |
| | My to na SŠ neměli ani brát, ale naše hodná paní matikářka nás do integrací a derivací zasvětila ve čtvrťáku a teď na VŠ s tím počítám jako divý a kupodivu mě to i občas baví Jak člověk vidí trošku praktického použití, tak se to hned učí líp |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 13:13 | |
| | Tak to bych nečekal. Nechceš se ještě rozpomenout? Tam byste mohli klidně mít i diferenciální rovnice, vzpomeň na Maxwella |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 17:41 | |
| | Já jsem gymplák se zaměřením na matiku a fyziku. Limity, derivace i integrály v rámci čtvrťáku jako standardní učivo a lehký nástřel diferenciálního počtu dvou proměnných v rámci matematického semináře. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 21:32 | |
| | no jak kde. standartní učivo je to možná na gymplu s matfyz zaměřením my jsme to sice na střední dělali, ale 95% mejch spolužáků z vejšky to vidělo prvně až na vejšce |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 22:27 | |
| | Gymnázium Kladno, IV. ročník v r. 1995 též tyto šílenosti obsahoval, nicméně nepamatuji si z toho zhola nic, a to ani jak se taková šílenost značí, pamatuji si pouze frázi "Nech toho, nebo tě zderivuju". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 14:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 14:30 | |
| | hehe .. ty asi neznas tu o integrovani podle y, co? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 16:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 22. 1. 2010 / 10:22 | |
| | ehm .. no .. asi jo no ... no co no, sem byl na matfyzu jen rok no .. a vubec .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 17:05 | |
| | Ty jsi ale natvrdlé y. Že ty se průběžně dezintegruješ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 14:29 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 13:12 | |
| | Negative, nemyslel jsem Markyho. Myslel jsem kluk ušatá, zdejšího péráckého přispěvatele. Ale možná se to už mezitím naučil a teď se pere s integrály
Jinak pro mě je to jedno, já už oboje zapomněl, jestli mi rozumíš... Možná bych ještě tak zderivoval konstantu a polynom, ale to je tak vše. Ale odvodil bych vzorce pro derivace pro základní funkce. Podle Leibnize a možná bych to dal i podle Newtona (fluxe se prostě tolik podobá flusu, že mi to utkvělo v palici ) A integrály tak akorát pro určení funkce hustoty pravděpodobnosti z distribuční funkce pro spojitou náhodnou veličinu. Ale s dvacetiletým disclaimerem |
| |
|
| | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 19:07 | |
| | Jak sem pak na tebe reagoval, k integralum sem se dostal o par hodin pozdeji. Tu derivaci mi matfyzaci uspokojive vysvetlili
Nicmene 4MM101 sem uspesne zvladnul uz vcera, a dnes sem zkouskove uspesne dorazil zlepsenim znamky z hospodarskych dejin z 3 na 2 u pana Kubu.
Takze se chystam zderivovat sam sebe podle premenne F jako fernet. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 20:36 | |
| | Hele, ušáčku, to jsem samozřejmě četl. To o těch tvých integrálech Jinak bych ti asi musel vyslovit důtku, kdybys to nedal Já se nyní derivuji podle g (alfa, beta v horním indexu) metrického tenzoru prostoru stolu. Tam stojí leidenská láhev, jestli mi rozumíš... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 00:07 | |
| | Marja, hlavně mi držte palce dneska ráno na BZAAMO, ať už odtamtud vypadnu. Dík. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 00:39 | |
| | Budu. Kdy koncis? Sem otevrenej zapiti uspechu u Nata pripadne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 12:50 | |
| | Ty Kluku Ušatá, promiň, musel jsem běžet zpátky k soustruhu.
A oběma s Karloj vám pěkně děkuju, povedlo se, i když za cenu nesmírných obětí. Od 4. února už snad dokonce ani nebudu mentálně retardovaný debil s ubohým jedináčkem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 22:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 10:12 | |
| | | |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 12:17 | |
| | Tragéde. Jestli takto jezdili traktoristi v JZD, tak to se nedivím, že to byla Tragédie. |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 12:44 | |
| | ale jo, byla to tragedie i kdyz tady je to hlavne tim, ze´formulku jsem si daval jen proto, ze jsem si chtel vyzkouset ty extermni naklony pri akceleraci
... ne ze by to na ostatnich typech aut bylo lepsi |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 11:26 | |
| | | |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 11:36 | |
| | Za koho - Trageda, Poldiho, nebo Matese? |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 11:48 | |
| | moment moment.. nejsem na prodej.. |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 12:45 | |
| | mam pocit, ze to tu mipa nekdy nedavno zminoval ... v jeho prispevcich nejspis najdes. |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 16:58 | |
| | Tohle bych si chtěl zkusit Na FBW mám na myšce na Blackwood race rekord 1:13:89 To by mě zajímalo, o jak moc horší bych byl na tomhle |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 13:46 | |
| | s volanten nebo bez? já se dohnal až na cca 1:14... |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 13:55 | |
| | Pohled z cockpitu, nevím, jak se dá odstranit ten volant, ale to je dobře, mám trošku referenci, jak v jaké pozici mám kola Je to celkem maso a hlavně je třeba mít dobré nastavení vozu |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 13:59 | |
| | ne e sem myslel jestli máš reálně volant nebo to hraješ na myši... |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 17:05 | |
| | Když píše, že na myšce.. |
| |
|
| | | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 17:57 | |
| | Někdo to potřebuje 2x, nevadí |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 22. 1. 2010 / 11:15 | |
| | Nojooo tak jako "na myšce v blackwoodu" sem chápal jako nějaký ostravský přízvisko pro tu trať jednoduše mi to nedocvaklo protože pro myš bych slovo myška nikdy v životě nepoužil |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 23. 1. 2010 / 15:34 | |
| | Kromě kratkeho zobaku z ostravštiny zas tak moc nemam To je spiš ta guralština A myš/myška/myšítko apod. jsou aspoň tady celkem běžné pojmy |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 18:35 | |
| | Inak som zvedavy aku zivotnost ma ta srandicka. Predsa to dost mixuje, takze by sa nedivil, ze aj nejaky ten zvar povoli... A nehovoriac o tom TV, ten urcite nie je na to stavany |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 19:28 | |
| | To mit doma tak z toho neslezu... |
| |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 20:38 | |
| | To jsem si říkal o manželce,než jsme se vzali taky.................... |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 21:19 | |
| | Tak to je prozatím TOP kyd péráku pro letošní rok |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 19. 1. 2010 / 22:04 | |
| | Kluci, takhle jsem se dlouho nepobavil, jak malí haranti)
Ale sedět v tom, to musí bejt zážitek! Pokud se nemýlím, tak je to ten vynález, co tu byl asi před půl rokem? |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 16:34 | |
| | | |
|
| | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 16:47 | |
| | Mipo, je to genialni Mne by zajimalo, jak jste to rozpohybovali s FS a jak se to chova pri akrobacce? Je mi jasny, ze to nebude skoro vubec odpovidat realu, pac je to nemozne, ale v naznacich by se to nejak mohlo chovat Jen nemam absolutne predstavu jak |
| |
|
| | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 17:06 | |
| | Na akrobatiku to samozřejmě není. Ještě tak ten souvrat. Ale jak jdeš přes budku, tak už to s realitou nemá mnoho společného. Ovladač pro FS psal HKR. Vysává data z FSUIPC, šrotuje je a podle toho hejbe s podpěrama. |
| |
|
| | | | | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 17:58 | |
| | A co to udělá, když se udělá třeba výkrut? V extrémní pozici na jedný straně to najednou cukne do extrému na druhou stranu? To musí být příjemný |
| |
|
| | | | | | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 00:57 | |
| | Jo jo, přesně tak se to chová. Ovšem pro nás co výkrut děláme se zatnutými zuby a nejistým výsledkem je to přijatelné |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 20. 1. 2010 / 17:51 | |
| | Lidi, mě se stejně nejvíc líbí, jak se v každém koutě stromu řeší úplně jiná věc |
| |
|
| | | OT: Péráci v pohybu 21. 1. 2010 / 18:48 | |
| | Pěkná hračka.... Jinak Regex zdraví Elsaco... ;o) |
| |
|
|