FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 6. 2024, svátek má Milan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Low level helicopter trip in Rio de Janeiro Jeden příspěvek | Celý strom
Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   21. 1. 2010 / 17:28
Jurec
Vím že už to tady bylo mockrát ale jen tak jsem šmejdil po youtube a zase jsem na tohle narazil a chtěl bych si to opět zkusit:

http://www.youtube.com/watch?v=4UeHMZfbOHw
 1x  

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   21. 1. 2010 / 18:25
kuma   
To tu myslím nebylo
Hispánci se s tím prostě neserou.
A první, co mne napadlo, bylo Air America
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   21. 1. 2010 / 18:50
Slávek   
to mne prvně napadlo kdy potká první prádelní šňůru
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   21. 1. 2010 / 19:54
Warp10
Otázka je v čí kompetenci je dát mu pokutu. Jestli brazilskýho úřadu pro civilní letectví nebo dopravní policie ...
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   21. 1. 2010 / 21:09
kuma   
Asi těm, co maj vybírat mejto u toho tunelu! To byl asi největší fičák
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   21. 1. 2010 / 21:56
jjurach
asi by koukal kdyby mu z vedlejší ulice vyletěl jinej mixér
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 00:27
ice
Zkusil bych tohle v Praze s Mi 24
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 00:57
fred
Ahoj, chtěl bych se k tomu videu na něco zeptat. To jeho zběsilé mávání ať už na lidi na pláži nebo na lidi na střeše je úplně normální? Já měl za to, že pouštět cykliku se nesmí, natož takhle mávat Anebo je celé video hrané? V jednu dobu mi přišlo, že drží cykliku levou rukou... Ale už je dost hodin, tak bůhví co vidím
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 06:36
Maverick24
Já s vrtulníkama (reálně) nelítam, jen jsem si to párkrát zkusil, ale myslim si, že to bude podobně jako v autě..když je vhodná chvíle, nebo to máš bezpečně pod kontrolou, taky můžeš dát ruce z volantu na pár sekund..rozumíš..a když má kolektiv v nějaký ustálený poloze, tak může pravou mávat a levou řídit..
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 08:39
Pips   
Já myslím, že pána nemusíte řešit, pán to neřídí vůbec, to je nějaký zpěvák a toto je videoklip k jeho písničce. Je to s největší pravděpodobností celé nahrané.
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 08:43
kuma   
Na to bych fakt nespoléhal, zrovna u nestabilního vrtulníku, který nemá žádné zpětné síly do řízení, na rozdíl od letadel - a taky aut, kde geometrie přední nápravy vlastně drží směr (a vrací volan t do "neutrálu, u letadel totéž s aerodynamickým tvarem a stabilitou při správném vyvážení a zvolené centráži. Ani tam by se neměl knipl pustit z ruky - je to hrubá metodická chyba (vím, že zelený je strom života, ale tak to je). Proti tom vrtulník, když se pustí cyklika z ruky - a zrovna foukne, tak je knipl na maximální výchylce jen to fikne...

ALE: protože v řízení nejsou žádné velké síly, není asi problém podržet v klíně cykliku dvěma prsty levé ruky - když je kolektiv nastaven a drží tam - a pravá ruka je volná k mávání. Takhle bych to asi viděl já...
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 09:45
fred
Díky, přesně to mě tam nesedělo. Někdy dávno jsem četl (tuším na aerowebu) článek, kde právě pouštění cykliky a kolektivu popisovala jedna holka při tréninku. Pěkný článek. Když zjistila, že se dá kolektiv zajistit, bylá šťastná jak blecha, že má volnou levou ruku(na mapy apod.). Jednou pustila cykliku a instruktor jí dal co proto...
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 19:20
Masak
Nekdy se cyklika pustit musi. Napriklad pokud je PIC sedadlo vlevo, anebo kdyz pilot leti zleva jako instruktor. Je to tehdy kdyz se musi nastavit frq, nebo ovladat hodiny apod. V takovych pripadech se cyklika pro jistotu chyti mezi koleny, i kdyz u vrtulniku s trimem (jako 269 v klipu) by cyklika zustala tam kde je zrovna vytrimovana. Kolektiv se pousti celkem bezne kdykoli pilot potrebuje cokoli nastavit, preskladat mapu apod. Tedy krome vzletu a nebo pri operacich uvnitr H/V diagramu. To je velke NO-NO. Nez pilot pusti kolektiv, tak aplikuje frikci aby se mu sam nehybal, ale zaroven sel okamzite snizit v pripade potreby.
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   23. 1. 2010 / 16:03
fred
Díky za krásné vysvětlení. Človek se toho dneska moc nedočte o létání vrtulníků z praxe. Všude jen samá letadla, co? (ne, že by mi to až tak vadilo...). A vidím, že se na tomhle fóru scházejí nejen profi piloti letounů, ale i vrtulníků.
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 10:14
lulinak
anebo jak nam bylo kdysi receno pri vycviku, "kdyz vole vletis do mraku kde nemas co delat a nevis co ted kua s tim, vsecno pust, won si to blanicek prebere sam"...
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   22. 1. 2010 / 11:46
Warp10
Otec kdysi vyprávěl historku, jak mu jedna káča na Točný začla padat s Blaníkem do vejvrtky, a místo, aby se snažila to vybrat, tak se začla choulit pod přístrojovou desku se slovy: "Já to pouštim" ... Horká kandidátka na sólo ...
 

Low level helicopter trip in Rio de Janeiro   23. 1. 2010 / 16:35
Lowmick   
no ono porad lepsi aby to rizeni pustila a choulila se nez aby se zasekla a blokla rizeni
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ