FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 9. 9. 2025, svátek má Daniela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Se mi nelibi umela inteligence Jeden příspěvek | Celý strom
Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 15:55
jirpe
Nekamenujte me. Ne kazdy lita s velkymi dopravaky a ne kazdy lita v prelidnenych oblastech zapadni Evropy, pripadne US.

Co se mi nelibi

1) automaticka adjustace hodin pri prekroceni casoveho pasme. Jak sakra pilot vi, nema-li GPS, ze prave ted prelitnul casovou hranici a ma pretocit hodiny.

2) Proc automaticky vim, jak jsem vysoko, pokud nemam informaci o aktualnim tlaku. Centru bych mel hlasit to, co vidim na budiku a ne skutecnou vysku. Pokud mi pak sdeli tlak, mohu si to upravit.

3) Proc automaticky vim, kde jsem kdyz se hlasim letisti. Ja to preci jen tusim. V okamziku, kdy kontaktuju letiste a rovnou mu rikam, ze jsem 13 mil na severozapad, tak uz ho nemusim hledat. Jiste, v civilizovanem svete bych tohle mel vedet dost presne. Rekneme ale, ze mluvim o tech mene civilizovanych castech sveta, kde priblizovaci plany k malym a strednim letistim jsou dost nepresne, pokud jsou vubec.

Takze se ptam, zda nekdo nevite, jak se techto informaci zbavit. Teda krome toho, ze zcela vypnu ATC.
   Seznam příspěvků  

Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:05
Tragédie v JRD
Abych se priznal vubec nevim o cem mluvis....

1) jaka adjustace hodin? ja v kokpitu zadny hodiny nemam, nic mi to neadjustuje

2) a kde se tuto informaci dozvis v jake jses vysce? Me tedy vzdy vyskomer i v FSce ukazuje vysku pri tlaku, ktery mam na vyskomeru nastaven

3) a tohle jsem nepochopil vubec o cem mluvis
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:19
jirpe
Tak to letam s trochu modernejsim. Ja uz v kokpitu hodiny mam.

Body 2 a 3 se tykaji komunikace s ATC. Na vyskomeru vidim 9400 a vesele hlasim, ze jsem ve vysce 9600.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:21
Tragédie v JRD
ad hodiny.. vloastne hodiny tam mam... neustale mi ukazujou UTC....(na FMSce)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:23
Tragédie v JRD
a co se tyce toho kze vis kde jses.. to je tak i v realu ... kdyz prilitas k letisti tak musiis (i mimo civilizaci) vedet kde presne jses, v jakou chvili se ozvat ridicimu (kdyz jses treba VFR a vletas do rizeneho okrsku) a tim padem i vis, v jake vzdalenosti jses od letiste...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:30
Cesmina
Jinak dopadneš jako doktor Ibrahim , nebo jak se jmenoval ve vynikající reality show Přistání naslepo
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:54
jirpe
Vyborne. Tohle mi nikdy nebylo moc jasne. VFR, nikdy jsem tam nebyl. Mam mapu, priblizovaci plany. Zvolme si nahodne nejake letiste napriklad v Bolivii, Kamerunu, Laosu, proste takhle blbe. To letiste neni pochopitelne nic jineho, nez kus relativne rovne louky. Na nejakeho ridiciho asi zapomenem. Je slusnosti na FSS frekvenci ohlasit, ze tam budu pristavat.

Ty mapy s odpustenim kecaj. Asi jediny zpusob, jak to najit, je letet podle reky a koukat. Tedy je-li tam reka. Uz predem jsem rikal, ze GPS neexistuje, predstavte si konec sedesatych let. A kecaj-li mapy dneska, jak asi kecaly pred ctyriceti lety. Jak tedy vim, respektive jak pilot tehdy vedel, kde zrovna je.

Kdyz Exupery popisuje zavadeni letecke posty v Argentine, tak pise o tom, ze litali podle ohnu, ktere jim vesnicani za uplatu zapalovali a vyznacovali tak trasu. To byl aspon nejaky orientacni udaj. Pripoustim, ze to bylo jeste o dalsich 30 let driv.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 17:06
Cesmina
Skutečně nevím o co ti jde , pokud jseš v takovéto krajině , tak máš tři možnosti ,

1. podle tvé řeky to letiště najdeš

2. letiště nenajdeš a přistaneš na jiném kusu rovné louky

3. letiště nenajdeš , nenajdeš ani rovnou louku , dojde ti palivo a pak se modli abys měl padák

nevím jak to souvisí s ATC ve FS , to je jen velmi jednoduchý elektronický obvod
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 17:18
jirpe
Mas pravdu. Pri tomto druhu letani je vlastne ATC dost nekonsistentni. Ja si jen povzdychnul nad tim, ze mi FS a ATC zvlast dava nekdy mnohem vic informaci, nez bych chtel, zatimco jindy mu ja nejsem schopen predat, co bych potreboval (napriklad takovych 7700 na transponderu).
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 17:40
Fero
Lidi, pochopil tu někdo co řeší???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 17:43
Tragédie v JRD
ja teda ne ....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 19:00
Cesmina
Pravda je , že by bylo občas potřeba předat ATC i něco jiného než změnu letové hladiny nebo Cancel IFR
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 19:57
jirpe
No jeste muzes go around. Teda az tesne pred drahou, ale to nevadi.

Skoro vsechno jde v FS nejak predelat nebo upravit. ATC se zatim zda byt vyjimkou.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 17:42
Tragédie v JRD
Pokud od dane oblasti nemas mapy, tak tam nemas letadlem co delat..

Hledas problem kde zadny neni ...

Nechapu, jak muzes porovnavat soucasnost s necim co bylo pred ctyriceti lety .... Pokrok v tyhle oblasti je strasne velky, VFR mapy mas pro cely svet, tak co kurna resis?

Pro jsitotu jeste jednou opakuju ... kdyz od nejake oblasti nemas mapu, nemas tam letadlem co delat...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Se mi nelibi umela inteligence   11. 9. 2004 / 16:30
Fero
není to náhodou tím že když ses podíval na výškoměr tak si byl v 9400 a když si to hlásil tak už v 9600??
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ