Není důvod být opatrnější - já nemluvím o stavu dřív, kdy PhysX původně dokonce vůbec nebyla nVidia záležitost.
Já mluvím o posledním roku, když už je celkem jasné, kudy se vývoj bude ubírat, objevily se standardy atd.... a nVidia dělá regulérní podraz na své klienty v tom, že v tichosti svých laboratoří se samozřejmě na tyhle standardy připravuje, viz jádro FERMI, které je zamýšlené hodně obecně, ale přidom ke koncovým zákazníkům dělá šílené hype, aby vytřískala co nejvíc peněz z už defakto "mrtvých" standardů.
S tim že u toho PhysX je to ještě docela v pohodě, protože "životnost" grafické karty pro pařana je řádové 2-3 roky, takže se to dá "omluvit" tím, že prostě nVidia nabízí dočasné řešení neboť to bude tak 2-3 roky trvat, než se hry využívající DX11 začnou rozšiřovat. Ale u toho 3D, kde je monitor/televize investice řádově třeba na deset i víc let a sériově vyráběné 3D, které už má standardy, klepe na dveře, tak tam je to hodně napováženou a kdo dneska koupí tuhle sadu od nVidie, tak vyhazuje prachy z okna. |
|