FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sklz Jeden příspěvek | Celý strom
Sklz   11. 2. 2010 / 15:29
Mistral
Zaujimalo by ma, za akych podmienok sa moze dostat lietadlo pri lete do sklzu, popripade ci vyuziva niekedy pilot umelo vytvoreny sklz pri manevrovani?
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:34
Pips   
U Plachtařiny se tento manévr využívá hodně často. Zvlášť, když potřebuješ vytratit výšku a nepřeměňovat jí na rychlost. Při normálním letu se letadlo samo dostane spíš do skluzové zatáčky, než do skluzu. Skluz jako takový je vždy "uměle vyvolaný" a to zkřížením kormidel (vyšlápnutím směrovky a kontra křidélka)
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:34
Marek07
My v reále využívam sklz keď si na pristátie buď príliš rýchli alebo príliš vysoký.
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:34
Lowmick   
Za letu treba kdyz nemas spravne vytrimovano, nebo mas nastaveny takovy rezim motoru, ktery ti vlivem gyroskopickyho momentu krouti s letadlem a ty to neresis.

Schvalne se to pouzije treba pri pristani, zvetsis tim odpor - zhorsis opadani.
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:35
Tragédie v JRD
Kdyz potrebuje rychle vytratit vysku - treba proto, ze jsi spatne odhadl vzdalenost k letisti a potrebujes sklesat mnohem rychleji ...
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:37
Mistral
Pouziva sa sklz na vytratenie vysky realne aj pri dopravakoch?
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:38
Tragédie v JRD
Když není zbyti, jako třeba v případe gimli glideru... Ale jinak bych řekl ze ne
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:39
Lowmick   
Zrovna u toho dopravaku by se pri vetsich silach ve skluzu mohla tak trochu odloupnout trebas smerovka
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:47
Vita Zenisek
No a pak je tam asi taky mirny problem se sipovitosti kridla a stinem ci uplavem ktery vytvori trup pro zavetrne krilo. Muze to asi pak udelat osklivy... nepeknou vec

   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:48
Vita Zenisek
Docela pekne to dokaze demonstrovat i X-Plane treba u Phantoma. (pravda, neni to zrovna dopravak...)
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 16:03
Balooo   
U toho to ještě může mít další efekt - chcípne závětrnej motor.
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 16:07
Pips   
Což u toho čurbesu, kdy dopravák vrtá a má odloupnutou směrovku a za chvíli se stejně všichni zabijou... už tolik nevadí
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 17:30
Balooo   
Já myslel u toho Fantóma. Tak nějak mi někdy někde mezi osmou a stopadesátoučtvrtou vodkou uvízlo ve zbytcích mozkových buněk, jak s. Back-to-The-Future Tonde vyprávěl, že musel být opatrnej na kuličku u třiadvacítky, když má ty nasávací na straně trupu.
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 18:39
Premek
Zrovna predevcirem to bezelo (Gimli Glider)

http://www.youtube.com/watch?v=4yvUi7OAOL4

priblizne 3:30
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:38
Nadomnou zem...
do sklzu sa dostanes vtedy ked napriklad: letis zatacku doprava a davas pri nej priliz malo smeroveho kormidla doprava - vtedy robis sklzovu zatacku , co znamena ze nos smeruje von zo zatacky a chvost akoby do nej padal . sklz sa da robitaj v rovnom lete ked schvalne v rovnom lete vyslapnes smerove kormidlo (napr. doprava ) - ale to sa uz nazyva nie sklzova ale vyklzova zatacka.
Pouzitie sklzu je hlavne ak chce lietadlo zvacsit svoj odpor - najma pred pristatim - vtedy pilot schvalne vyslapne nohu (napr dolava) a pritom dava opacne kridielka (doprava) - aby stroj udrzal v priamociarom lete - trup sa vychyli z osy letu cim sa zhorsi jeho obtekanie - tym padom zvysi odpor - vid video
http://www.youtube.com/watch?v=xFrPtWEWgrw
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 15:41
Nadomnou zem...
a este jedno http://www.youtube.com/watch?v=HvMaDFZx91s

(inak ten predtym ako z ucebnice nebol ucebnica totiz hovori ze ziak plachtar musi sklz ukoncit najnizsie 50 m nad terenom , a pilot plachtar minimalne 25 )- ale zas ta ucebnica toho navravi
   Seznam příspěvků  

Sklz   12. 2. 2010 / 10:05
Medcin
To je pěkný - ja si myslel, že při skluzu to mírně zvýší klesání a ne, že to začne plachtit jako cihla.
   Seznam příspěvků  

Sklz   11. 2. 2010 / 16:24
MzM   
Nebo si vem ve FS9 Spirit of st. luis (nebo jak s to píše) a nech to chvilku letět samotné Tohle letadlo se snad jinak jak skluzem nepohybuje.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ