|  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:05 | |
|  | Ahoj lidi jeste jednou by jsem se chtěl omluvit jak jsem řídil na LKTB_TWR, pokud má někdo výslovné stížnosti k tomu jak jsem řídil nechť je tu napíše |
| |
|
 |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:09 | |
|  | | |
|
 |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:15 | |
|  | Doufám že se nikdo nebude schovávat a řekne taky svůj názor |
| |
|
 |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:16 | |
|  | proč, vždyť to nebylo zase tak špatný - teda nevím jaké máš zkušenosti ale zažil jsem už mnohem horší
a vlastně - to byla fakt zkouška app ? nikde jsem se o tom nedočetl, náhodou mi vyšel čas tak jsem si to zase po delší době zkusil... a ono zkouška 
ještě jednou díky za služby, ani jsem to nečekal, takhle v pondělí večer
CEF 2409 |
| |
|
 |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:33 | |
|  | prosim tebe, nesmíš se takhle schazovat a mít trochu sebevědomí v tom řízení... já co jsem byl na spojení tak vše ok ale jakmile piloti vycejtí že je ATC nejistej, tak je to dycky špatný.. i když třeba tam neni všechno 100% dobře musíš působit jako autorita a nepsat tu tohle, to je moje rada  |
| |
|
 |  |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:44 | |
|  | No, zase, zname nektery, kteri jsou sebevedomi az na pudu, a pritom nemaji proc, ze... to ale neni Kubuv pripad. |
| |
|
 |  |  |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 15. 2. 2010 / 22:48 | |
|  | jj to je zase druhý extrém :-/ |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 16. 2. 2010 / 08:23 | |
|  | Jen počkej ty "autorito" až budeš radarovat, ti tam udělám takový emergenci, že se budeš plazit abych s tím už někam plácnul . Chraň tě ruka páně se školit na Matese2. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 16. 2. 2010 / 11:45 | |
|  | to jsem čekal že se otočí proti mě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 16. 2. 2010 / 12:37 | |
|  | Jakýho Matese2..? |
| |
|
 |  |  |  | 15.2 zkouška na LKTB_APP 16. 2. 2010 / 12:18 | |
|  | Sic nevim, co se stalo, ale z mojeho pohledu z RTV513 a nasledne Acc nemam s nicim jediny problem. I ta trosku nestadardni situace ode mne (jak fp, tak ten nestastnej vzlet) byla, dle meho usudku, v pohode.
Tomasovi musim dat za pravdu, ze jakmile pilot vycejti nejistotu atcho, zacne plasit. Ale jak rikam, nevim co se stalo, tak tu asi nemam co krafat. |
| |
|
|