FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problém při letu Jeden příspěvek | Celý strom
Problém při letu   20. 2. 2010 / 17:07
CZpilot
Zdravím,
tenhle problém mám s jakýmkoliv větším letounem.
Proč letadlo, když drží zadanou výšku, je nakloněno stále asi o 5-10 stupňů? (jako kdyby bylo těžké na ocas)

Slyšel jsem něco o trimování, ale pořádně nevím co to je...

Díky
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 17:14
spira
Někdy je důvodem malá rychlost v nastavení letu.Při zvýšení rychlosti na optimum se letadlo srovná samo(nastavení trimu je věc druhá)
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 17:16
CZpilot
IAS 480 nestačí?
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 17:56
Luděk Ch.
480IAS je nejaka nesmyslna rychlost. Nastav si v realism settings zobrazovani indikovane rychlosti, podle te se lita. A v hladine podle Mach mumber. Kazdopadne je ale urcity naklon normalni, kdybys nekdy letel dopravakem, tak to uvidis.
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 17:42
Pan Letadlo   
Určitě se to tu řešilo, zkus hledat. Mě zrovna nějak nenapadají hesla, přes která bych to našel.
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 18:05
Lowmick   
To je spravne, tak to taky letet ma.
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 18:29
A.J.Scandall   
Třeba letušky-veteránky vzpomínaly, že neměly moc v lásce Tu-154, protože létalo natažené v horizontu až na 7° a musely tlačit vozíky do pěkného kopce
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 18:38
SONP   
Asi ho u ČSA létali moc pomalu Vždyť je to skoro nadzvukáč!
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 18:33
SONP   
Nejdříve ze všeho si musíš zvyknout, že letadlo není auto a neletí vždy tam kam směřuje jeho nos.

A to jak pokud jde o podélný sklon (nos nahoru/dolů), kde obecně platí, že čím menší rychlost, tím více se letadlo při udržování výšky "natahuje" nosem nahoru, tak i o zatáčení, kde se zase projevuje vliv větru (pokud vítr vane ze strany, neletíš přímo "za nosem", poněvadž letadlo je větrem snášeno do strany.

No a trimováním odstraňuješ tendenci letadla někam mířit, např. pokud má letadlo snahu padání nosu dolů, tak si požadovanou polohu vytrimuješ, abys ji neustále nemusel držet kniplem.

Chce to je trochu experimentování, a to ze začátku asi spíš na menších letadlech než na většich, protože na menších spíše pochopíš základy chování letadla při letu. Všichni jsme chtěli hned simulovat dopraváky, ale přeci jen je lépe začít od jednoduššího.
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 19:31
CZpilot
Takže mám lítat na defaultní Cessně?
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 19:33
Tragédie v JRD
O to ani tak nejde. On se ti jen snazi naznacit, ze je vhodny postup zacit na malym eru, aby jsi pochopil nektere zakonitosti a principy letu. i kdyz ted budes litat na cessne, tak az pak poletis zase s nejakym velkym eroplanem, tak bude porad mirne "dokopce"...
 

Problém při letu   20. 2. 2010 / 23:38
SONP   
Nemusí to být Cessna a nemusí to být defaultní. Mělo by to být cokoliv, co se dostatečně dobře ovládá a umožňuje metodu pokus/omyl. Ideálně malý jednomotorák, takže Cessna/Zlín, atd.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ