FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka Jeden příspěvek | Celý strom
LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 22:45
Teflon_490   
Nikde to nemuzu v mapach najit, lita se tahle procedura i v noci?
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 22:47
PavelS
Jo.
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 22:51
Teflon_490   
Tak to by mne zajimalo jak, protoze na tech kopcich nejsou zadny svetla, jak piloti ty kopce rozeznavaji, kdyz neni uplne idealni viditelnost a neni treba uplnek? Ja bych si to v FS netrouf, doufam ze to rakusaci striktne nevyzaduji
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 22:53
martikes
na kopcoch maju svetelne majaky.V mapach je napisana jasne viditelnost pre kazdu kategoriu lietadla.
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:08
Teflon_490   
Ty viditelnosti samozejme vidim. Slo mi o to, ze ani scenerka LOWI od Aerosoftu tam ty majaky nema, nebo je tam ja nevidim, tak sem nevedel jestli se to fakt lita.
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 22:54
kutak
SID RNAV s RNP 0.3nm .. pošlu ti PDFko kde to je
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:00
A.J.Scandall   
V Innsbrucku je normalně i non-Rnav departure, letí se to v localizeru. Minima na odlet jsou, pokud se nepletu, ceiling 1500ft a vis 1500m

Pro Innsbruck, stejně jako Bolzano, St.Moritz a Sion platí - je-li krásně, je to let za odměnu. Je-li však počasí jen trochu e-e, je to let za trest.
 1x  

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:06
kutak
no to věřím že e-e .. 1500m dohlednosti v noci tam točit visualně proti těm kopcům.. to musí bejt fakt nervy
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:07
Teflon_490   
Non-Rnav draha 26?? To nemuzu nikde najit...mam jen vizual pres "Zirl".
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:35
Tragédie v JRD
on ten non-rnav z 26 je "castecne" vizual. je to "H" sada odletu (mozna ale mam starsi aip) - ADILO1H, RTT2H a pak dalsi odlety, ktere z RTT pokracuji dale do sveta.

z drahy "visual" na marker, AB, LOCalizer, RTT...
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:43
Teflon_490   
Ano, presne, ciste pristrojove z 26 je to RNAV...ale mne jde o ten vizual, ktery mi furt v noci nesedi
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:52
Tragédie v JRD
to ted trosku prezenu (a hodne zjednodusim)... kdyz v noci muzes letet vfr, tak poc bys nemohl dat vizualni odlet v kopcich? kopce tam sice jsou, ale ty jsou stéoprocentne "omajakovany", pozadavek na minimalni dohlednost a ceiling tam mas jasne danej (takze je predpokladam danej tak, aby jsi ty svetla videl), v podstate hned z toho oblouku tocis na dve NDBcka (takze smer mas), k tomu DMEcko, kterym si taky pomuzes...
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:53
Teflon_490   
No, ja mel problem se tam trefit i ve dne , ale ok.
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:54
Tragédie v JRD
vsak taky, pokud se nemylim, patri innsbruck do spolecnosti letist, kde potrebujes k tomu, aby te tam vubec pustili a nechali "operovat", speciální bumážku ... .)
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:01
kutak
todle jsem našel v AIPu.. takže tam ty světla na kopcích pro noční přiblížení jsou (btw: a provoz letiště je jen 0630-2000loc)
34704 B / 560 x 337 / AIP LOWI.jpg
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:15
Tragédie v JRD
6-30 urcite ne kdyz prvni scheduled linka na zitra je uz v 6 loc
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:16
Tragédie v JRD
aaa, uz vim proc od 6-30 je pro jety ... a pro propellery je otevreno uz od 6 a az do 23
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:24
kutak
jj a s maximální hlučností jako má Dash8
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:18
Pan Letadlo   
Ty vole a já přemýšlel, co to je za čas 6 až 30h
 1x  

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:26
Rychlokvaška
AIP je jedna věc, Jeppík v univerzálním balení druhá, ale procedury dopravců a pro různé typy letadel jsou úplně něco jiného.

Jen pro orientaci, my máme například (i přesto, že 757 není žádné ořezávátko a lítáme tam hodně často):

Rwy 26 - DAY ONLY
• All SID - with Vis 7km, Ceiling 3000'
• Visual 'Valley' Departure with Vis 8km, Ceiling 9000'

Rwy 08 - DAY / NIGHT
• ADILO Departure with Vis 8km NSC below 9000'
• KPT Special Performance DEP with Vis 8km NSC below 9000'
• RTT Special Performance DEP - RVR 300m

The following departure is NOT approved:
• RWY 26 Special Performance RNAV (RNP 0.3) DEP

Pokud můžu mluvit za sebe, letět v noci vizuálně mezi kopci a spoléhat se jen na nějaké majáčky mi nahání husí kůži. V noci je málokdy (spíš nikdy) vidět kontura terénu a ani znalost ve dne moc nepomůže. Je to takové hop nebo trop a moc aerolinek se do toho nepouští. Naštěstí.

Párkrát jsem to takhle zažil v noci mezi kopci a proti kopcům ještě na malých letadlech (Deer Valley v Arizoně, AJS bude vědět a celkem mi to stačilo. Tma nahoře, tma dole a uprostřed bliká majáček. Zbytek si člověk musí tak nějak domyslet...
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:28
Tragédie v JRD
"líbí se mi" .)
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 00:41
kutak
zajímavé... no už jen takový go-around v noci tam musí být peklo... nebo vysazení jednoho z motorů.. to musí být opravdu velkej stres
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   21. 2. 2010 / 08:21
A.J.Scandall   
Jo vidíš, přehlíd jsem že se ptáš na 26, já tam vždycky (kromě jednoho čistě vizuálního nádherného odletu) lítal z 08, a ten je při podmínce dosažení 4700ft nad AB přístrojový už od země
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:06
Teflon_490   
Diky, ale to samozrejme mam, jeppiky, chart 10-3J RTT1X - RWY26 SPECIAL PERFORMANCE RNAV DEP. Mne jde hlavne o to, jestli to rakusaci na IVAO davaj bez problemu, nebo jestli to vubec znaj.
 

LOWI, RWY26 Initial Departure Procedure, otázka   20. 2. 2010 / 23:39
Tragédie v JRD
Jo, ted na to koukam .. to je normalne soucast tech "H" sidu, co jsou non-rnav z 26 .. jen jeppiky to maji rozepsane "podrobneji" jako "initial procedure".
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ