|  |  | | Letecké výlety 21. 2. 2010 / 19:37 | |
|  | Zdravím páni,
z HFL mám nabídku na nějaké tripy vzduchem:
1) na konci března (poslední týden) čtvrtek, pátek, sobota vypravujeme jednu AN2 do Lvova. Doba letu jedné cesty je cca 3,5 hodiny. Pro létající - na místě je možné si udělat typovku na Yak-18 za krásných 100 USD/hod (ano, opravdu 100). Cena letu 4000,- CZK.
2) Myslím že týden později (?) - target Friedrichshafen, tam je nějaký to aeroexpo nebo co... taky 4000,- a mám takový dojem že též 3 dny (jeden den tam, druhej vegetit, třetí dom).
Čím víc lidí, tím líp (a když by bylo až moc tak vezmem ještě neco druhýho)... |
| |
|
 |  |  | | Letecké výlety 21. 2. 2010 / 19:58 | |
|  | | dopr , ten Lvov mně teda štve protože to mám už zabraný :/ |
| |
|
 |  |  |  | | Letecké výlety 21. 2. 2010 / 20:00 | |
|  | noooo... bude to VHCckem... priority jsou priority  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Letecké výlety 21. 2. 2010 / 20:05 | |
|  | tím hůř máme už na ten víkend zaplacenou horskou chalupu |
| |
|
 |  |  | | Letecké výlety 22. 2. 2010 / 09:27 | |
|  | To je docela zajímavý a ještě otázečka taa typovka se bude lítat s ukrajinskejma instruktorama v angličtině, nebo je to jenom pro ty co vládnou ruštinou ?? dík |
| |
|
 |  |  |  | | Letecké výlety 22. 2. 2010 / 09:55 | |
|  | | Predpokladam ze v angline. To by jinak mohli delat morseovkou - taky bych z toho nic nemel. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Letecké výlety 22. 2. 2010 / 10:43 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Letecké výlety 22. 2. 2010 / 12:11 | |
|  | | kua mít prašule a hlavně čas, tak bych si to nechal líbit |
| |
|
 |  |  | | Letecké výlety 22. 2. 2010 / 12:54 | |
|  | To je teda gfakt lákavý.... A zropvna tenhle víkend bude můj zástupce mimo, tak nemůžu vytáhnout paty z práce (a ta typivka na Jaka - to by ale byla bomba! Navíc asi by pro mne nebyl problém to absolvovat rusky (polnyj gaz, kren, orientír, petlja, bočka... ) - pravda, ukrajinsky bych si asi moc jistej něbyl... ale v leteckym žargobnu to asi nebude moc jiný  |
| |
|
 |  |  | | Letecké výlety 23. 2. 2010 / 13:43 | |
|  | | |
|
|