|  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 21. 2. 2010 / 21:56 | |
|  | | |
|
 |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 21. 2. 2010 / 22:43 | |
|  | Tak jenom doufám, že počítají i s nějakou optimalizací, protože přecejenom paneláky jsou hezký, ale celý sídliště, pokud budou jako jednotlivý objekty panelák od paneláku a k tomu ještě sem tam nějakej ten kostel apod., by mohlo na většině sestav v kombinaci s FSX dělat nejednomu uživateli problém.
Kouknul jsem na to jejich demo a je úplně úžasný, jak jsou tam telefonní sloupy a benzínka s jeřábem , ale každý sloup vedení VN/VVN je vymodelovaný polygonově bez použití alfa kanálu, což je zrovna v tomhle případě podle mě ten méně šťastný způsob jak to udělat. Ale to je jenom můj názor, jinak to demo mě velmi příjemně překvapilo, původně jsem si to kupovat nechtěl, ale už o tom docela přemýšlím. Pěkná práce |
| |
|
 |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 21. 2. 2010 / 23:24 | |
|  | Zdravim,
Jozi dovolim si trocha polemizovat s tym co je napisane na tej stranke. V prvom rade sa mi nejak nezda pocet polygonov pri tom panelaku. Skusal som si to nakreslit presne taky isty tvar co je na tych obrazkoch a na menej ako na 148 poly som sa nedostal. Neviem ako s cislu 81 prisli, ale podla toho co som si skusil to cislo je nezmysel. Mam nejake tie modely uz namodelovane za sebou, a rovnako daco viem aj o tweakovani v FSkovom asebleri, LODovanie a podobne finty ale naozaj to cislo 81 je nezmysel. Otazne je ze comu tvorcovia hovoria polygon. Polygon v FSke, resp. aj v gmaxovi a vacsine grafickych softov je trojuholnik (elementarna cast ktora sa da vyplnit a to je plocha medzi troma bodmi) nie stvorec (obdlznik - ten sa sklada z dvoch trojuholnikov). Cize ak rataju trojuholniky tak pod menej ako 148 sa nedostanu, ak stvouholniky (co je chybne oznacenie) by ten pocet suhlasil. Rovnako modely PMDG ktore spominaju dole urcite nemaju 4000 az 7500 poly, ale napriklad PMDG 737-700 Winglets ma 45403 polygonov. Cize autor tej stranky trocha aj ked urcite nechcene zavadza, preto odporucam nech si to trocha opravi. Gmax ma funkciu Polygon counter ktory mu zrata vsetky polygony (trojuholniky). Este je tam viacej veci od ktorych zavisi celkovy vysledok a to ze ako im to bude "zrat vykon", ak maju zaujem nech sa mi ozvu a s dotycnym tvorcom si to mozem vydiskutovat, pripadne mu poradit nejake triky (kontakt najdu v mojom profile), nechcem to tu rozoberat pripadne prezradzat takto verejne.
Peto |
| |
|
 |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 21. 2. 2010 / 23:59 | |
|  | Jo tak ze srandy jsem si to spočítal a máš naprostou pravdu Ten pojem polygon není myšlen vždy jako trojúhelník, ale i jako mnohoúhelník. V CG je to ale většinou trojúhelník.
Taky teda nevím jak se dostali k číslu 81 já napočítal 75 mnohoúhelníků = 148 trojúhelníků.
A jako vylepšení bych v nižším LODu odpáral ty budky nahoře - ty sežerou nejvíc 
Jinak je to chválihodná činnost. Screeny vypadají opravdu pěkně. |
| |
|
 |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 22. 2. 2010 / 04:28 | |
|  | Skoda ze to bude len pre FSX. Vacsina ludi lieta este stale na FS9. |
| |
|
 |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 22. 2. 2010 / 07:18 | |
|  | To je zaujimve, ze ked som sem hodil hlasku o vydani Bratislavy ako komercnej scenerky, tak som bol zjebany pod ciernu zem, ze komercia sem nepatri, zvlast z nasich koncin Europy a tu sa veselo ludia bavia o nejakom FSXSlovakia a ani neviem kto sa za tym menovite skryva. Tomu hovorim byt si rovny a rovnejsi. |
| |
|
 |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 22. 2. 2010 / 08:28 | |
|  | Jakékoliv zmínky o nelegálním software a veškeré příspěvky s komerčním a politickým podtextem jsou přísně zakázány.
Taktiež ma to sere a ešte viac, že takéto scenerie v sime už poniektorí máme dávno spravené a tu sa to propaguje ako nejaké super veldielo. A ešte sa to predáva podvodníckym spôsobom. Fuj! |
| |
|
 |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 12:33 | |
|  | Nevšiml jsem si, že by tady někdo někoho jebal za diskusi o PMDG, FSUIPC, Ruzyni od (možná) FlyTampa a podobně.
Nevšiml jsem si, že by někdo někoho jebal za diskusi o scenerri Bratislava.
Občas je tu ale někdo alergický na skrytou reklamu nebo výzvy typu "mám skvělej nevýdělečněj podnik, kdo by mi aktivisticky pomohl, jinak z toho nebude žádnej zisk!" - a to je docela rozdíl. |
| |
|
 |  |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 12:43 | |
|  | No vidis, prave o tom to je.
PMDG, FSUIPC zadny problem, ale prave si ma TY zjebal za skrytu reklamu a takto je stale.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 13:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 13:51 | |
|  | Ja nehovorim ze TY, len si zrovna akurat narazal na skrytu reklamu. I ked ja som tu reklamu mal aj oficialne, resp. banner a zarobok len za minuly rok bol viac nez uspokojivy, co za 2 mesiace od novembra do konca decembra bol viac nez prekvapive, takze zaujem bol a si predstav este aj tento rok je zaujem 
To zjebanie bolo v sukromnych spravach a od vtedy som nic ohladom bratislavy nepisal
Ale kedze sa tu pravidelne objavuje FSXSlovakia projekt, tak zrejme nikto nikoho za to nezjebal. Preto pisem, ze su tu ludia sebe rovny ale aj zrejme aj rovnejsi.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 14:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 14:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | FSXSlovakia začínajú robiť 3D objekty 23. 2. 2010 / 14:59 | |
|  | Jo, teraz ma trklo, pokial Kuma myslel ten nevydelecny projekt a naslednu skrytu reklamu prave na ten FSXSlovakia, tak to sa potom Kumovy ospravedlnujem.
Ja sa na projekt Bratislava stazovat naozaj nemozem, spokojnost |
| |
|
|