|  |  | APU a approach hold??? 19. 9. 2004 / 14:32 | |
|  | Možná že někomu budu připadat jako naprostej magor, ale jsem teprve začátečník. Lítám na FS9 a postupem času sem se začal zajímat o co nejreálnější simulaci jetů. No a tak se na mě nahrnulo spousta výrazů. U některých sem si našel, co to znamená, u některých pochopil, no a u některých to furt nevim. A tak se vás chcu zeptat co to je APU a kdy se používá a to stejný s Approach hold (autopilot).
Předem díky! |
| |
|
 |  |  | Re: APU a approach hold??? 19. 9. 2004 / 14:42 | |
|  | zjednodusene
APU je auxiliary power unit... malej proudovej motor, ktery ma "vyvod" vetsinou na konci letadla (treba na PMDG buliku je krasne videt) ... na nej je napojena elektrarnicka a krome toho je APU mozne pouzit i jako zdroj stlaceneho vzduchu ... napr. pro start motoru ...
APPR hold je vicemene to same jako tlacitko APPRCH (nebo jak je) v defaultnich letadel ... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: APU a approach hold??? 19. 9. 2004 / 17:01 | |
|  | A k čemu se APPR Hold používá? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: APU a approach hold??? 19. 9. 2004 / 17:37 | |
|  | To najdes v learning centru k FSce, asi stokrat se to probiralo tady ....
pokud naletavas ILS nejake drahy (a naletavas ho spravne - ve spravnem uhlu a pod glide pathem), tak Te autopilot automaticky srovna do osy drahy a po protnuti glide pathu zacne automaticky klesat .... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: APU a approach hold??? 19. 9. 2004 / 17:43 | |
|  | Dík!  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: APU a approach hold??? 19. 9. 2004 / 18:55 | |
|  | Mjó - APU je sice to co píšeš (a zvlášť u F-104 starfightera je to ve skutečnosti srandovní "startér s větrákem", kterej vypadne na výklopnym panelu z boku tý toury, když ti zdechne turbína) - ale je to taky raketovej závěs ruskejch bitevníků (AKU - APU - bohužel tu není azbukový P, nemá ro být "r"). Já jen tak pro úplnopst.... ))) |
| |
|
|