|  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 12:07 | |
|  | Zdravím všechny
Mám takový problém, dělám křídlo, ale není spojené s trupem, takže když trup není ůplně kulatý, tak mi křídlo k trupu nenavazuje, tento problém je vidět i na screenu. Jde mi o to, že bych potřeboval poradit, jak by se tento spoj dal vyhladit, jestli by to šlo. A když to nepůjde, tak prosím o radu, jak by se to dalo vyřešit i jinak. Díky za odpověď
|
| |
|
 |  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 12:51 | |
|  | Ahoj,
jojo tohle to dělá, protože je to z trojúhelníků. V tomhle stavu s tím asi nic moc dělat nepůjde, ale podle mě to neni zase tak strašný, Když se to tak vezmě, tak v FS to nikdo na takovej zoom mít nebude, a když to bude trochu oddálený, tak to nebude tolik vadit, navíc tam bude textura a ta ty přechody vždycky trošku opticky potlačí.
Ale kdybys to přecejenom chtěl vyhladit, tak bych to udělal tak, že bych na trupu vyříznul profil křídla a vysunul bych těch pár polygonů (extrude). Buď jenom kousek a sloužilo by to jako základna pro uchycení křídla který už máš, nebo takhle udělat komplet křídlo- klidně i víckrát použít extrude. Podrobně je to popsáno i s obrázkama zde: http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_05.htm
Jenom mi příjde lepší použít cut z booleanu, než Shape merge, ale pokud si zatim ani jedno nezkoušel, tak radši postupuj podle toho návodu na obrázcích
//ještě koukám, že to tam mají nějaký rozbitý a ukazuje se jim jenom ten vyříznutej profil v trupu. Takže extrude se dělá v editable mesh, že označíš polygony, který chceš vysunout, najdeš si v pravým sloupci talčítko extrude- to zmáčkneš, a pak tahem daného polygonu ho vysuneš.
|
| |
|
 |  |  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 12:56 | |
|  | ... koukám, že už píšu jak Tatar. Pardon, příště si to po sobě párkrát přečtu ještě před odesláním.  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 13:11 | |
|  | | Díky moc, až bude čas, tak to vyzkouším. a ještě se zeptám, myslíš že bych to mohl nechat jak to je ? Jenom, jestli to textura zakreje, aby to nešlo moc vidět, co myslíš ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 13:37 | |
|  | | No jak už jsem psal výš, já bych si s tím takovou hlavu nedělal, protože v FS ty přechody nejsou až takhle výrazný. Na ukázku přikládám screen sokola v gmaxu bez textury a v FS s texturou. V gmaxu je pár ostrých přechodů, který nejsou v FS skoro vidět... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 13:43 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Gmax - přechod mezi křídlem a trupem není rovný 28. 2. 2010 / 14:41 | |
|  | JJ, díky moc a musím pochválit Sokola, opravdu pěkná práce, je to krasavec  |
| |
|
|