FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 12. 6. 2024, svátek má Antonie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004 Jeden příspěvek | Celý strom
optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 10:51
marko6
zdar,nevite nekdo jak optimalne nastavit textury v GE? nejaky svizny,rychli,spolehlivy nastaveni. díky jakub
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 10:59
Teflon_490   
Vysvetli mi, co tam chces krome barvy textur podle pocasi nastavovat???
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 11:19
marko6
to nez se mi zacne cpat do FSky ty\ sety tak tam sou treba moznost u pocasi 6-8 tak dam 7 apodobne...
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 11:24
Teflon_490   
No to je to co rikam, textury se ti prizpusobi podle pocasi, v zakladu je tam jen jeden set a potom si jich muzes vytvorit vic pokud chces mit ruznorodejsi textury, ale muzes nechat jen ten jeden, kdyz se chces koukat furt na ty samy. Je to jen o tom, kolik ruznych setu si vytvoris, tolik budes mit promen.
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 11:47
ZDESVA
a o to právě jde jestli někdo ví kolik setů je optimálních pro danou položku co se vzhledu a výkonu týká
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 11:54
marko6
me se to dostalo do rukou a nevim o tom vubec nic. pomocte zkuseni..
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 12:03
Teflon_490   
Na výkon to vliv nema, jen na misto na disku. Proste kolik setu chces, tolik si jich udelej, meni se to pak pred spustenim FSky bud podle realnych metaru nebo podle toho, co tam proste chces dat ty. Jinak vsechno tohle je v manualu.
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 13:13
kutak
ahoj, dej tam tak 2 od kazdyho, trvá to strasnou dobu než se to vytvoří,, mě to pracovalao kolem 3hodin .. bohatě to stačí
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 13:15
kutak
25517 B / 421 x 340 / 1.jpg
 1x  

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   25. 2. 2010 / 10:04
Matyx   
Tome, prosim te, ty Sky Texture Sets, to jsou vlastni textury mraku/nebe od GE Pro, nebo jen ruzne sestavy za pouziti textur v FSce ? Jde o to ze mam i REX2004, tak jestli mam nechat generovat sky textures a ono to pouzije ty z REXu, nebo jestli to mam radeji vynechat protoze by je to prepsalo ?
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   28. 2. 2010 / 13:30
Teflon_490   
Generuje to kompletni nove textury pro oblohu, a prepise to jakekoliv ktere tam momentalne mas. Muzes ale klidne stridave pouzivat GE nebo REXovy, jak se ti to zrovna hodi a jaky se ti libi.
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   28. 2. 2010 / 19:51
Matyx   
Jasny, diky moc za odpoved !
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   28. 2. 2010 / 19:55
ZDESVA
nejdřív dej generovat GE Pro a potom teprve REX 2004 REX nemění textury země takže ti zustanou vygenerovaný textury země z GE a přegenerují se jen textury oblohy z REX
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   28. 2. 2010 / 20:00
Matyx   
Ja uz to mezitim vyresil tak, ze jsem si v GEPro vygeneroval jen textury zeme, a sky jsem uplne vynechal, bezi to paradne, a da se na to i koukat
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   28. 2. 2010 / 20:45
Figi
ja to tak robim bezne
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   31. 12. 2008 / 11:25
ZDESVA
pisatel má zřejmě na mysli výběr počtu textur u jednotlivých položek
 

optimalni nastaveni textur v Ground Environment PRO-fs2004   16. 8. 2010 / 11:22
Mistral
Poradite mi kde sa nachadzaju vygenerovane textury zeme?
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ