| | Frankfurt. Ale nic jsem neřek   
 Oficiální company policy ČSA je zapnout AP v 1500ft po vzletu a vypnout na minimech
  Ve světě si touhle fázi už taky prošli, a směle od ní upustili, když zjistili, že to vede akorát k tomu, že to lidi neuměj. Takže ve světě, alespoň co jsem zjistil z jejich příruček a od pilotů (tj.Condor, Britannia a Continental od tragéda), maj v příručkách, že stupeň automatizace musí odpovídat zatížení posádky s ohledem na provoz a počasí, a dle vhodnosti mají létat "na pravidelném základě" (on regular basis) ručně, ať už s direktorem nebo bez, pro udržení zákl. návyků. Ale jako jinak to ani u nás není problém se domluvit a fiknout si to v pazourách. Kdy létám zásadně s AP, je když jsou sračky, jsme unavený, je hustej provoz, máme závadu  anebo se něco nevyvíjí úplně standardně. Anebo když vycítím, že kapča nechce, to bývá ale výjimečně.
 
 Jinak na tu tvojí otázku-oficiálně se to netrénuje, jak se na to firma dívá v reálu už  jsem psal a na simulátoru na to není moc času. Navíc je jenom dvakrát do roka...
 | 
 |