|  | XPL VFR Změnování, modelování a další..... 8. 3. 2010 / 17:35 | |
|  | No, myslim že tu padly všechny potřebné nápady, Jak By To Mělo Být (tm), a myslím, že pokud to bude jinak, tak to dříve či později petrovi přeroste přes hlavu. Tedy:
Někde veřejně na webu leží desítky dílčích .dsf (popřípadě .wed), které jsou kýmkoli stažitelné a modifikovatelné. Optimálně, kdyby ke každému takovému souboru byl známý i polygon (nebo aspoň obdélník), který je pokryt. Tyhlety polygony by byly zobrazeny v nějaké pěkné mapičce, a šlo by si nějaké oblasti v rozumném množství zabírat.
Jednou za čas, by se petr, nebo nějaký skript sebral, sesypal ty dsfka na jednu hromadu a udělal z nich novou verzi projektu. Člověk, co by chtěl něco editovat, by si prostě z webu stáhnul aktuální .dsf nějaké oblasti (s tím že by někam napsal, nebo někam kliknul, ať na to zrovna nikdo nehrabe), to by upravil a nahrál novou verzi. Takhle je oproti jiným modelům umožněno, že kdokoli může editovat cokoli. A nemusí se řešit žádné další úkony, excludy, dohady, atd.
Imho je to vpohodě realizovatelné, nějaký nástroj na správu souborů (něco na způsob odlehčeného svn nebo cvs, co má webového klienta), už určitě existuje, tak by se to někam akorát nahodilo, a tam by to vpohodě jelo. Nějaké generování mapičky s polygonama je taky veskrze jednoduchý úkol, který bych tak za pár hodin určitě naprogramoval. A periodické sesypávání by se sice teda holt dělalo zatím ručně, ale protože .dsf je dobře dokumentovaný formát, tak určitě není problém v konečném čase naprogramovat nějakou utilitku, co to bude sesypávat sama.
Podívám se po nějaké té webové aplikaci na správu souborů. |
| |
|