|  | Náhradní instalační media SW Microsoft 24. 9. 2004 / 11:38 | |
|  | Na základě cca. 14 dnů starého příspěvku se strhla diskuze, co dělat v případě že jsou Vaše instalační media zničená, poškozená, poškrábaná, ukradená, nelze z nich číst, instalovat , spouštět do té doby funkční instalaci atd.... (to píšu, aby se tento příspěvek snadno našel v archivu).
Microsoft jako takový (nemají sklad) a pravděpodobně ani Váš prodejce s tím nic neudělají.
Pomůže Vám společnost Softmail (www.softmail.cz), která Vám za mírný obolos a po předložení patřičných dokladů poskytne náhradní media od veškerého retailového SW. Detaily, podmínky, atp. hledejte na jejich webu.
Jak mírný obolos to bude, Vám ještě dám vědět...
Microsoft Fulfillment
Oddělení Microsoft Fulfillment poskytuje média se softwarem společnosti Microsoft oprávněným uživatelům. V rámci Microsoft Fulfillmentu je možno získat náhradní média k běžně zakoupenému softwaru pro jeden počítač, Service Packy, Technologické garance, Downgrade a uplatnit reklamace CD nosičů s Microsoft softwarem.
Náhradní media
– V případě, že máte zájem o náhradní/záložní média k Vámi zakoupenému softwaru pro jeden počítač, je možno zaslat nám kopii kupního dokladu (faktury) spolu s objednávkou na CD nosič.
Service Packy
- Máte-li zájem o získání starších i nejnovějších Service Packů které společnost Microsoft uvede na trh, je možno uplatnit Vaší objednávku u společnosti Softmail, s.r.o. Tato služba je limitována dostupností požadovaného Service Packu na CD nosiči.
Technologická garance
- Technologickou garanci (aktualizovanou verzi), pokud jí společnost Microsoft uveřejní, je možno obdržet opět na základě poskytnuté kopie kupního dokladu a objednávky. Podmínky Technologických garancí upřesňuje společnost Microsoft pro každou akci jednotlivě a podrobné informace lze získat na www.microsoft.com/cze.
Downgrade
- V případě že jste se rozhodli používat nižší verzi Vámi zakoupeného softwaru, můžete objednat média opět u společnosti Softmail, s.r.o.. V tomto případě je nutné zaslat kopii licence (platební doklad, faktura) a objednávku.
Reklamace
- Při uplatnění reklamace vadných nebo poškozených médií zašlete spolu s kupním dokladem i kompletní sadu vadných originálních nosičů.
Všechny písemnosti je možno zasílat faxem, e-mailem i poštou, nebo donést osobně. |
| |
|