|  |  | dotaz na textury ve scenerii 24. 9. 2004 / 13:53 | |
|  | Pokousim se poprve udelat scenerii , a mam dotaz : jaky maji byt presne textury pro zabradli udelal jsem k tomu alpha kanal ale mam to pruhledny takze vydim skrz budovu .Jak to ma presne bejt?
predem dekuji |
|
| |
|
 |  |  | Re: dotaz na textury ve scenerii 25. 9. 2004 / 16:49 | |
|  | Mno zajímavý, že máš 1/2 zabradí dobře a 1/2 průsvitnou skrz... Máš FS2002??? jestli jo tak to skus v 2004 a uvidis..
Me to delalo na scenerii LKKR na stromech u hangaru to same ale jen mistama a pod určitým úhlem pohledu.... Prostě prý 2002 špatně komunikovala s DXT1+Alfa kanálem..... (který je u stromu použit...)
Tak snad máš odpověď .-) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: dotaz na textury ve scenerii 25. 9. 2004 / 18:12 | |
|  | je to ve 2004,--ve 2002 sem to neskousel, ale uz sem na to prisel, udelal jsem 8bit extended s alfa kanalem a nechal to takhle a bylo to prusvitny, pak jsem to v image toll hodil do DXT1 a je to ok. |
| |
|
|