FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 14. 6. 2024, svátek má Roland Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: autogen stromy - kde? Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 09:16
FSPilot   
Zdravím, v jakém souboru se ukrývají modely defaultních stromků?
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 09:37
Reptile   
Tipoval bych to na scenery/Generic/scenery/Generic.bgl nebo některé bglko v BASE/scenery.
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 14:20
Jakub Koutný TVS461
V tom EZ scenery máš přímo zaškrtnuté co chceš jaké BGLka.. normálně si nech zaškrtnuté pouze from FS2004 a addony nech prázdné a mělo by ti vyjet všechno od FSky
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 21:49
FSPilot   
No právě, že tam to není v ničem
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 16:47
Cesmina
klasické FS9 autogen stromy nejsou bgl , jsou kódovaný natvrdo v FSce , dají se použít ekvivalenty z Rwy12 , knihovna Agen_XTrees_lib9_2.BGL, , která se dá sázet přes ez-scenery
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 17:54
3301
http://www.lzslovakia.estranky.sk/clanky/tips-_-tricks/ako-na-alpha-kanal-_strom_
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 21:08
Cesmina
hezký , jen mi uniká souvislost s autogenem
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 21:52
FSPilot   
Aha. Já chtěl použít právě autogenové stromky, aby scenérka ideálně splynula s okolím FSky tak, že tam budou použity stejné textury, jako všude jinde. Tuším, že by to mohlo být možné přes Agent nebo něco, čím se kliká autogen, že? To bude možná lepší varianta...
 

FS9: autogen stromy - kde?   23. 3. 2010 / 22:39
Reptile   
To asi nepůjde - AgenT jenom definuje použití autogenových objektů k jednotlivým čtvercům s texturami v souboru *.agn, kde * je shodné s názvem souboru dané textury. Samostatná bglka pro stromy (nebo jakékoli jiné objekty) nevytváří.
Jestli chceš mít stromy shodné s okolím, tak je prostě vymodeluj v Gmaxu a jako texturu vyber příslušný typ z defaultní bitmapy stromů (podsložka Texture hlavního adresáře FS9, soubory treesFA.bmp, treesSU.bmp atd. - podle ročního období).
 

FS9: autogen stromy - kde?   24. 3. 2010 / 08:25
Cesmina
viz můj příspěvek výše , knihovna Agen_XTrees_lib9_2.BGL používá textury shodné s autogenem
 

FS9: autogen stromy - kde?   24. 3. 2010 / 15:20
FSPilot   
Tak jedině tak... ok, díky
 

FS9: autogen stromy - kde?   28. 3. 2010 / 23:15
FSPilot   
hledám hledám a nemůžu najít místo, kde to stáhnout...
 

FS9: autogen stromy - kde?   29. 3. 2010 / 08:07
Cesmina
třeba tady , scenerka LKMK
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ