|  |  | | G-max objekt na pojezdovce 26. 3. 2010 / 15:08 | |
|  | Zdravím,
Dělám na LKMT updaty a dělám označení RWY AHEAD. V G-maxu udělám obdélník pomocí Line a otexturuju ho. Potom ho exportuju a přidám do FSky. Všechno sedí a pomocí EZ Scenery nastavím výšku a polohu. Ale je problém v tom ,že jakmile se setmí a rožnou se světla při taxování u letadla tak ten objekt co jsem udělal zůstané tmavý a není osvícený jak ta pojižděčka. S tímhle si nevím rady. Nevíte někdo jak nato?
PS: textura je ještě není plně dodělaná a je pouze informativní. |
| |
|
 |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 26. 3. 2010 / 15:22 | |
|  | | cau, pouzi nocnu texturu, a prestuduj si gmax SDK, tam to mas vsetko popisane. |
| |
|
 |  |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 26. 3. 2010 / 16:57 | |
|  | | Nocní texturu mám a v tom FS2004 SDK nevím co mám hledat a problém je v tom ,že anglina není moje hobby. Co tam mám přesně vložit a kam? |
| |
|
 |  |  |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 26. 3. 2010 / 17:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 27. 3. 2010 / 13:57 | |
|  | To jsem ti říkal... to je v té tabulce, kde dáváš textury, tak použiješ ambient nebo takového něco a odemkneš ten zámek  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 28. 3. 2010 / 12:17 | |
|  | Ale ano noční texturu tam mám a sedí tam to je v pořádku ,ale ničím jsem si nepomohl... Mano mi ještě psal že to texturuju jako barák ,ale že musím to namalovat podle pojezdovky že to má jiný material... takže ted hledám jak to udělat ,ale nevím si rady |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 28. 3. 2010 / 14:13 | |
|  | mno tak ještě průhlednost (opacity) v tom material editoru nastavit na např. 95 a půjdou ti vidět stíny i světla  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | G-max objekt na pojezdovce 28. 3. 2010 / 14:15 | |
|  | | Vyzkouším a dám ti během 2 hodin vedět dík |
| |
|
|