FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 12. 2025, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G-max objekt na pojezdovce Jeden příspěvek | Celý strom
G-max objekt na pojezdovce   26. 3. 2010 / 15:08
Jakub Koutný TVS461
Zdravím,
Dělám na LKMT updaty a dělám označení RWY AHEAD. V G-maxu udělám obdélník pomocí Line a otexturuju ho. Potom ho exportuju a přidám do FSky. Všechno sedí a pomocí EZ Scenery nastavím výšku a polohu. Ale je problém v tom ,že jakmile se setmí a rožnou se světla při taxování u letadla tak ten objekt co jsem udělal zůstané tmavý a není osvícený jak ta pojižděčka. S tímhle si nevím rady. Nevíte někdo jak nato?

PS: textura je ještě není plně dodělaná a je pouze informativní.
26440 B / 600 x 450 / rwy_head1.JPG
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   26. 3. 2010 / 15:22
Priskac   
cau, pouzi nocnu texturu, a prestuduj si gmax SDK, tam to mas vsetko popisane.
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   26. 3. 2010 / 16:57
Jakub Koutný TVS461
Nocní texturu mám a v tom FS2004 SDK nevím co mám hledat a problém je v tom ,že anglina není moje hobby. Co tam mám přesně vložit a kam?
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   26. 3. 2010 / 17:33
mano
jakub mas to dokonca sa da povedat na ruke http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=486&lan=&menu=5 tan je aj o nocnyxh texturach da sa to pochopit
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   27. 3. 2010 / 13:57
FSPilot   
To jsem ti říkal... to je v té tabulce, kde dáváš textury, tak použiješ ambient nebo takového něco a odemkneš ten zámek
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   28. 3. 2010 / 12:17
Jakub Koutný TVS461
Ale ano noční texturu tam mám a sedí tam to je v pořádku ,ale ničím jsem si nepomohl... Mano mi ještě psal že to texturuju jako barák ,ale že musím to namalovat podle pojezdovky že to má jiný material... takže ted hledám jak to udělat ,ale nevím si rady
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   28. 3. 2010 / 14:13
FSPilot   
mno tak ještě průhlednost (opacity) v tom material editoru nastavit na např. 95 a půjdou ti vidět stíny i světla
   Seznam příspěvků  

G-max objekt na pojezdovce   28. 3. 2010 / 14:15
Jakub Koutný TVS461
Vyzkouším a dám ti během 2 hodin vedět dík
   Seznam příspěvků  

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ