FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 6. 5. 2024, svátek má Radoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - zubatý přechod mezi objekty Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - zubatý přechod mezi objekty   28. 3. 2010 / 22:42
Aardvark   
Ahoj,

extrude polygonů používám v gmaxu skoro pořád, ale tohle jsem ještě neviděl... ani nevim co by to mohlo způsobit. Nicméně ono je v podstatě jedno jak to vypadá v gmaxu (může být jenom spatně nastavený zobrazení), důležitý je jak to vypadá v FS. Zkus to zkušebně exportovat jako mdl a jen tak letmo hodit do FS a zkoukni to. Pokud to i po exportu v FS vypadá takhle, tak to je problém. Kdyžtak sem nebo někam jinam hoď ještě pár obrázků tý oblasti (klidně i zjiných úhlů), takhle se z toho fakt moc nepozná. Ideálně i se zapnutýma drátama (F4) ať je vidět jestli je každej ten zub jako polygon, nebo jenom spatně zobrazená hrana...

Jak říkám, extrude používám skoro pořád, ale tohle jsem ještě neviděl. Spíš bych hledal problém někde jinde...
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ