|  |  | Objednávka krabicových verzí u Wilco - přidá se někdo? 8. 4. 2010 / 08:53 | |
|  | Zdravím polétavci.
Vzhledem k relativně dobrému kurzu € bych si chtěl z Wilca objednat 3 krabicové verze. Je tu ještě někdo, kdo by se rád přidal? Přece jen poštovné 16€ je celkem dost a když už takovou činnost robím, tak proč nenabídnout možnost i ostatním.
Doufám, že to neporušuje pravidla fóra (komerce) 
Když tak dejte vědět co nejdřív 
Aleš
PS: Osobně se můžeme setkat při předávce v Pardubicích či Žďáru n. Sáz., pak jedině pošta (doporučený balík - lepší je dát 100 za ČR + třeba 100 za dodávku do ČR než 400 jen za dodávku domů) |
| |
|
 |  |  | Objednávka krabicových verzí u Wilco - přidá se někdo? 8. 4. 2010 / 09:01 | |
|  | Ještě upřesním, že bych to chtěl objednat nejdéle tuto neděli (dle vývoje kurzu €), raději bych ale už zítra. Proto bych první deadline dal do zítřka (pátek 9.4.) do 12:00. |
| |
|
 |  |  | Objednávka krabicových verzí u Wilco - přidá se někdo? 8. 4. 2010 / 10:51 | |
|  | Skoda ze nemaji nic o co bych stal a jeste to nemel |
| |
|
 |  |  | Objednávkový systém u Wilca 12. 4. 2010 / 11:04 | |
|  | Zdravím pánové,
abych nezakládal nový strom, tak bych se rád zeptal vás, kteří máte zkušenosti s objednáváním na stránkách Wilcopub.com. Učinil jsem objednávku, vše naházel do košíku a pokračoval v platbě. Zadal jsem kontaktní údaje, vyplnil číslo kreditky a odeslal. Po určité době (cca 20 min) mi přišel mail, že mi děkujou za objednávku a že potvrzení mi v nejbližší době zašlou. Přesné znění viz níže:
Dear Customer,
We would like to thank you for your order.
Your order includes the following items :
Airbus Series Vol.2 1
Airbus Series Vol.1 Deluxe Edition 1
737 Pilot in Command 1
ORDER Number : xxxxxx
A confirmation e-mail will reach you shortly.
We thank you for your order.
Best Regards
Wilco Publishing
info@wilcopub.com
Full catalog at http://www.wilcopub.com
Tak se vás chci zeptat, zda vám zaslali hned kód na stažení (nebo info o tom, že to zaslali, zpracovali atd.) nebo to taky nějakou tu chvíli trvalo? Když jsem se koukal na účet, tak ani tam není vidět, že by mi strhli nějakou částku. 
Objednával jsem to včera ve večerních hodinách (cca 21:00), čekal bych ale, že v případě zdržení by zaslali alespoň mail o tom, že to třeba dorazí tehdy a tehdy nebo že nemají tohle na skladě a zašlou to např. až tohoto data.
Dík za případné názory a připomínky.
Aleš
|
| |
|
 |  |  |  | Objednávkový systém u Wilca 12. 4. 2010 / 11:15 | |
|  | Aha, už to chápu, nevšimnul jsem si poznámky, že mi peníze strhnout až ve chvíli, kdy to odešlou. Tím se to asi celé vysvětluje  |
| |
|
|