|  |  | Tvorba scenery v Ground2K4 - Prosba o radu... 3. 10. 2004 / 12:37 | |
|  | Ahoj, zacal jsem trochu delat v Ground2K4 a mel bych par dotazu:
1) Po case mi nejde vybrat textura pro linie pri vytvoreni noveho objektu typu Line / Lake Shore . Stava se vam to taky? Vetsinou mi to udela potom co nakreslim polygon a pak chci udelat lini a uz nemuzu vybrat texturu - seznam je prazdny, nebo disabled, jak kdy. Nastesti po restartu G2K4 to zas chvili funguje, ale je to dost otrava.
2) Jak se zbavim default lesu? DefArea/Excl8 nezafungovala ani kdyz jsem excludnul uplne vsechno. Nejsou ty lesy v nejakym vyssim layeru nez 32? Vetsi cislo Excl8 nevezme. Ostatni objeky jako silnice a potoky zmizely bez problemu. Obrazek s problemem prikladam (popisky nejsou moc citelny - ten tmavy les je muj delany v G2K4, svetle jsou defaultni a nemuzu se jich zaboha zbavit. Landclas mam 38 - pole). |
|
| |
|
 |  |  | Re: Tvorba scenery v Ground2K4 - Prosba o radu... 3. 10. 2004 / 17:30 | |
|  | Zkontroluj jestli default les neni nekde vyse v prioritach scenerii nez tvoje exclude
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Tvorba scenery v Ground2K4 - Prosba o radu... 3. 10. 2004 / 19:48 | |
|  | Nepomaha.. Ikdyz jsem dal tu svoji scenerii uplne nahoru. Ale vypada to, ze ty default lesy jsou mozna z CR_SRTM. Ja mel ale za to ze tam jsou akorat vysky! Kdyz jsem SRTM vypnul vypada to jinak. Default lesy jsou tam sice taky ale je jich podstatne min. Neni mozny, ze by je treba FSka na prikrejch svazich generovala nejaky automaticky? Pokud ano, jde ji nejak premluvit aby to nedelala? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Tvorba scenery v Ground2K4 - Prosba o radu... 3. 10. 2004 / 21:24 | |
|  | Ahoj,
pokud je v fs9.cgf zapnuto TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1 (default), textury na svazich nejsou asi uplne dobre riditelne, viz napr. tahle diskuse na avsimu
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_mesg&forum=123&topic_id=22541&mesg_id=22541&listing_type=search
Gradientove textury se ukazujou i na default reliefu, ale tenhle jev je detailnejsim reliefem zesilenej, i kdyz bgl soubory s mesh reliefem (napr. cr_srtm) obsahujou jenom vyskove udaje.
Kdyby to moc vadilo, jeste by se dalo mozna zkusit TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=0 ? (ja jsem to ale nezkousel)
Vlada Stoje
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Tvorba scenery v Ground2K4 - Prosba o radu... 4. 10. 2004 / 07:29 | |
|  | To je ono. Vypinat to nebudu, stejne to ma kazdy pravdepodobne zapnute, tak s tim budu pocitat.
Dik za help
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Tvorba scenery v Ground2K4 - Prosba o radu... 4. 10. 2004 / 04:08 | |
|  | A co používáš na exclude? to je taky důležité. Já se s tímto problémem u svých čtverců nesetkal, nepoužívám exclude přímo v groundu, ale externí utilitku, oblast je potom vždy panensky čistá, ale možná je to vážně oblastí, to vypadávání seznamů textur a podobné neplechy dělá buď nedostatek paměti, nebo verze Goundu, i když předpokládám, že budeš mít nejnovější.
A pro všechny: blíží se nový comp a zima, takže budou další čtverce, řádně jsem si odpočinul a už se na to docela těším . Sliby plním, jenom mi to holt někdy moc trvá..... |
| |
|
|