|  |  | Problem s LKPR X RC2 a DirectX 10 13. 4. 2010 / 11:52 | |
|  | Nevi nekdo (odbornik na scenerie), jak by se dal odstranit problem s texturovanim terminalu pri jinem nez dennim osvetleni? Problem je evidentne spojeny s DX10, protoze pri vypnutem DX10 mi to nedela, ale na druhe strane se DX10 nechci vzdat, protoze alespon v mem pripade prinasi velky narust FPS, coz jinak s radosti vyuzivam. Nedokazu si predstavit cim to je a jak narocne by bylo scenerii upravit, aby fungovala tak jak ma. Je to skoda, protoze pri dennim osvetleni je vse vporadku, akorat pri nocnim (a jakemkoli jinem nez dennim), se textury z terminalu ztrati a zustane jen 3D model. Diky za info a hezky den... |
| |
|
 |  |  | Problem s LKPR X RC2 a DirectX 10 13. 4. 2010 / 12:15 | |
|  | Myslim, ze toto sa musi riesit priamo v Gmaxe. Kvoli tomuto problemu s DX10 sme museli odlozit vydanie scenerky Bratislavy a kolega prerabal vsetky objekty 
|
| |
|
 |  |  |  | Problem s LKPR X RC2 a DirectX 10 13. 4. 2010 / 12:29 | |
|  | Pokud to DX10 někdo nedodělá , jako že nedodělá , není to kompatibilní ani samo se sebou , natož s něčím jiným
|
| |
|
 |  |  |  |  | Problem s LKPR X RC2 a DirectX 10 13. 4. 2010 / 15:44 | |
|  | Jasne, ale vetsina ostatnich scenerii payware/freeware funguje bez techto problemu, ne? Takze jenom v tom DX10 to asi nebude. Tim nemyslim nic proti jinak vyborne scenerii LKPR, jen sem ptal, jestli neni moznost jak to opravit? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Problem s LKPR X RC2 a DirectX 10 13. 4. 2010 / 16:49 | |
|  | u viacerych su tieto problemy. A hlavne u tych, kde su nocne textury. Vsetky tie scnerie trba znovu otexturovat. U niektorych staci len export pre FSX ale nocne textury sa nezobrazuju, preto treba dalsie upravi. Inak povedane vela casu na to treba. |
| |
|
|