FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 11. 2025, svátek má Mahulena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tlačenice nad Evropou........ Jeden příspěvek | Celý strom
Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 09:23
happypetr   
Netřeba slov......
20360 B / 600 x 306 / Evropa let.jpg
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 10:05
kosata
Divim se, že se tam vůbec všechny ty letadla vejdou.
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 10:15
Teflon_490   
...na zemi
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 10:27
kosata
Přesně to jsem myslel.
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 10:41
Tragédie v JRD
Kolikrat sem jeste nekdo hodi obrazek prazdny evropy...?
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 10:50
Luděk Ch.
Opravdu duchaplný příspěvek... Škoda, že takových není víc.
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 11:21
Teflon_490   
Nerikej dvakrat...
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 11:32
Aldaran
Myslíte, že je to testovací let? Sledoval jsem další KLM7454 z Dusseldorfu do Amstru (B737)po celou dobu letu 2000 stop.

Jestli se ukáže že v těchto hladinách se létat dá, pak to vidím na nový trend... svět se to čí v kruhu Kašpar také létal v těchto výškách. Představa, že běžný "HEAVY METAL" provoz bude za VFR do 3000ft bude ráj pro spottery Už se těším, až mi bude věž dávat:
OK-XXX-53 průlet CTR povolen, výstupní bod Chvaletice, 5km severně od vás Boing 747, oznamte provoz v dohledu. ))

18453 B / 600 x 336 / 1.jpg
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 11:47
Tragédie v JRD
litat v techle malych vyskach .. jo, zni to pekne. ale je to nerealne. vem si v simu nejaky bezny dopravni ero, a zkus ho prohnat v 5000 feetech s pohledem na ukazatel prutoku paliva nemluve o tom, ze spotreba by byl asi ten posledni a nejmensi problem ... ))
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 12:09
xWing   
Mozno su to ale vzdy mensie straty, akoby to ero neletelo vobec.
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 12:13
Tragédie v JRD
No .. uz jsem zaslechl vtipky, ze pro nektery aerolinky je lepsi, kdyz se sedi na zemi.. ze to generuje mensi ztratu, nez kdyz by to letadlo letelo
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 12:17
xWing   
Ja tiez netusim, ako to relane je, ale zasa na kratke trate to az taka srata byt byt nemusi.
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 12:20
Tragédie v JRD
ja myslim, ze to nic neresi.. podle grafiku co jsou dostupne, jsou ty sracky az k zemi . aspon podle pokryti. a jestli s tema sragorama mel problemy v patek vrtulnik v plzni, tak se to muze stat i letadlu...

.. ale fakt by me zajimalo, jak se to vyvrbi .. to KLM ale prece nebylo celou cestu v 2000feetech .. nezkouseli litani v malych vyskach .. tam psali, ze testovali i normalni hladiny - do nejakych 370 +/- ...
   Seznam příspěvků  

Tlačenice nad Evropou........   18. 4. 2010 / 14:01
Rychlokvaška
Zase na druhou stranu jednou nás poslali z Tenerife přes pobřeží na sever a protože nás kvůli příletům drželi chvíli ve 3000ft, dali nám free speed. Natočit v onom "přízemním letu" na MCP oněch 310kt jsem neváhal ani chvilku ;o) (313 je max kvůli birdstrike pod 8500ft).

Ale fakt je, že fuel flow indikátory ukazovaly hodně divný čísla
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ