|  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 09:23 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 10:05 | |
|  | Divim se, že se tam vůbec všechny ty letadla vejdou.  |
| |
|
 |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 10:15 | |
|  | ...na zemi  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 10:27 | |
|  | Přesně to jsem myslel.  |
| |
|
 |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 10:41 | |
|  | | Kolikrat sem jeste nekdo hodi obrazek prazdny evropy...? |
| |
|
 |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 10:50 | |
|  | | Opravdu duchaplný příspěvek... Škoda, že takových není víc. |
| |
|
 |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 11:21 | |
|  | Nerikej dvakrat...  |
| |
|
 |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 11:32 | |
|  | Myslíte, že je to testovací let? Sledoval jsem další KLM7454 z Dusseldorfu do Amstru (B737)po celou dobu letu 2000 stop.
Jestli se ukáže že v těchto hladinách se létat dá, pak to vidím na nový trend... svět se to čí v kruhu Kašpar také létal v těchto výškách. Představa, že běžný "HEAVY METAL" provoz bude za VFR do 3000ft bude ráj pro spottery Už se těším, až mi bude věž dávat:
OK-XXX-53 průlet CTR povolen, výstupní bod Chvaletice, 5km severně od vás Boing 747, oznamte provoz v dohledu. ))
|
| |
|
 |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 11:47 | |
|  | litat v techle malych vyskach .. jo, zni to pekne. ale je to nerealne. vem si v simu nejaky bezny dopravni ero, a zkus ho prohnat v 5000 feetech s pohledem na ukazatel prutoku paliva nemluve o tom, ze spotreba by byl asi ten posledni a nejmensi problem ... )) |
| |
|
 |  |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 12:09 | |
|  | Mozno su to ale vzdy mensie straty, akoby to ero neletelo vobec.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 12:13 | |
|  | No .. uz jsem zaslechl vtipky, ze pro nektery aerolinky je lepsi, kdyz se sedi na zemi.. ze to generuje mensi ztratu, nez kdyz by to letadlo letelo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 12:17 | |
|  | | Ja tiez netusim, ako to relane je, ale zasa na kratke trate to az taka srata byt byt nemusi. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 12:20 | |
|  | ja myslim, ze to nic neresi.. podle grafiku co jsou dostupne, jsou ty sracky az k zemi . aspon podle pokryti. a jestli s tema sragorama mel problemy v patek vrtulnik v plzni, tak se to muze stat i letadlu...
.. ale fakt by me zajimalo, jak se to vyvrbi .. to KLM ale prece nebylo celou cestu v 2000feetech .. nezkouseli litani v malych vyskach .. tam psali, ze testovali i normalni hladiny - do nejakych 370 +/- ... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Tlačenice nad Evropou........ 18. 4. 2010 / 14:01 | |
|  | Zase na druhou stranu jednou nás poslali z Tenerife přes pobřeží na sever a protože nás kvůli příletům drželi chvíli ve 3000ft, dali nám free speed. Natočit v onom "přízemním letu" na MCP oněch 310kt jsem neváhal ani chvilku ;o) (313 je max kvůli birdstrike pod 8500ft).
Ale fakt je, že fuel flow indikátory ukazovaly hodně divný čísla  |
| |
|
|