|  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 21:24 | |
|  | Uz tam vrti vic nez dve hodiny i kdyz ostatni uz divertovali to by me zajimalo na co ceka? |
| |
|
 |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 21:33 | |
|  | Možná až naprší a uschne  |
| |
|
 |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 21:40 | |
|  | Tohle to mozna vysvetluje ted na BBC:
Restrictions on flying in UK airspace to be phased out from 2200 BST
|
| |
|
 |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:00 | |
|  | Tak snad uz konecne to pujde BA obnovyla lety na zitra a NATS dostaly vyjadreni od jejich CAA ze muzou prejit na stejnej system jako my a to sice ze za bezpecnost letu v ohledu na popel odpovida kapitan.Boze a to vyjde |
| |
|
 |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:04 | |
|  | Mňojo, už tu mám 8 stránek předpisů a postupů jak na to. Bohužel nemůžu ani naznačit  |
| |
|
 |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:05 | |
|  | Tak to zapomen na nejake shortcuty nad lkaa |
| |
|
 |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:18 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:27 | |
|  | Je to zatím jen interní dokument po poradách s ICAO, NATS a CAA.
Vpodstatě jde o to, že VAAC vyhlásí no-fly zones a forecast areas a podle toho se budou plánovat lety. Do a nad no-fly zone ne, do forecast oblasti ne, ale nad ní (FL200) ano. Let nad se chová jako let nad vysokým terénem a nutnost sklesání níž se řeší podle toho - vysazení jednoho motoru vpohodě nad, dekomprese sice do, ale na idle power a s odchýlením od kurzu mimo oblast a diversion taky mimo, pokud možno. Nesmí se MELovat packy a bleeds, četnost výskýtů engine failure a dekomprese je tak nízká, že podobná událost je "remote" a safety risk "acceptable". Snad stačí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:32 | |
|  | Kua,zase nejaka cudzia rec !  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:37 | |
|  | Jinak z pohledu maintenance bude ze začátku na všech letech přítomný engineer, který provede přídavné kontroly při turnaroundu a v destinacích přibude technické zázemí (včetně personálního) pro příslušné kontroly navíc a řešení mimořádek. Intervaly většiny motorových kontrol se zkracují na polovinu, přibývají povinné kontroly při každé otočce.
A jak jinak, bude se vozit hromada paliva navíc pro nutnost oblétávat, nad/podlétávat dané oblasti zejména při odletech a příletech, pro nutnost delších diverzí, holdingů a pro nečekané situace. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 22:41 | |
|  | Vyzerá to tak ze ten BAW ide nakoniec pristat na ten Londyn je 9000ft a klesa. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 21. 4. 2010 / 08:20 | |
|  | To bude nad evropou jako redbull racing, ale s dopravákama, ne?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 21. 4. 2010 / 13:49 | |
|  | Děkuju. Zajímavý úpravy... a snad i funkční řešení. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 21. 4. 2010 / 14:03 | |
|  | Za málo. Ještě bych doplnil, že jak už to v letectví bývá, přibývá spousta papírování. V tomhle případě zejména mapy a pro každý let nutnost vyplnit Volcanic Ash Report Form...Arrrrghhh! ;o) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 21. 4. 2010 / 14:30 | |
|  | Tak pořád lepší než sedět na zemi a řikat, jak to obchodní letecká doprava jde do prdele (i když je to pravda). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 21. 4. 2010 / 14:36 | |
|  | No tak to bezpochyby. Klidně budu koukat po barevných mracích okolo a vyplňovat hromady formulářů, jen když to poletí  |
| |
|
 |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 23:07 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 23:10 | |
|  | Ty jo... To byla ta největší tragedie, ze se pisalci dověděli o existenci těch online radaru... Já to říkal, já to říkal... tohle je už skoro poplasna zprava :/ |
| |
|
 |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 23:12 | |
|  | No to jo uz to bohuzel zmenily ale stalo to za to Jinak ten flightradar24.com byl snad ve vsech novinach na svete me se libilo jak te meli napsano : WE SAD CASH NOT ASH |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 23:16 | |
|  | Ufff koukám na to... Tak to jsem měl kliku... Jsem ještě stihl původní verzi 
ten jeden komentář pod článkem... Pekne hystericky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 21. 4. 2010 / 10:31 | |
|  | mňa dostalo keď som videl tento zmienený radar v počasí na CNN...každý kto videl aspoň raz vie že počasie je tam akčnejšie ako filmy s Čakom Norisom ... ten ropušiak tam ukazoval prazdnotu nad europou, mával rukami ako na 1.mája a potom opisoval jedno lietadielko nad Poľskom tak presvedčivo že som aj uveril tomu čo hovori  |
| |
|
 |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 23:12 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Speedbird nad Isle of Man 20. 4. 2010 / 23:14 | |
|  | Mazec  |
| |
|
|