FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 6. 8. 2025, svátek má Oldřiška Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Speedbird nad Isle of Man Jeden příspěvek | Celý strom
Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 21:24
N.G.
Uz tam vrti vic nez dve hodiny i kdyz ostatni uz divertovali to by me zajimalo na co ceka?
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 21:33
FSPilot   
Možná až naprší a uschne
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 21:40
N.G.
Tohle to mozna vysvetluje ted na BBC:
Restrictions on flying in UK airspace to be phased out from 2200 BST
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:00
N.G.
Tak snad uz konecne to pujde BA obnovyla lety na zitra a NATS dostaly vyjadreni od jejich CAA ze muzou prejit na stejnej system jako my a to sice ze za bezpecnost letu v ohledu na popel odpovida kapitan.Boze a to vyjde
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:04
Rychlokvaška
Mňojo, už tu mám 8 stránek předpisů a postupů jak na to. Bohužel nemůžu ani naznačit
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:05
N.G.
Tak to zapomen na nejake shortcuty nad lkaa
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:18
Cirrus/Pindra
to je to tak supertajný?
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:27
Rychlokvaška
Je to zatím jen interní dokument po poradách s ICAO, NATS a CAA.

Vpodstatě jde o to, že VAAC vyhlásí no-fly zones a forecast areas a podle toho se budou plánovat lety. Do a nad no-fly zone ne, do forecast oblasti ne, ale nad ní (FL200) ano. Let nad se chová jako let nad vysokým terénem a nutnost sklesání níž se řeší podle toho - vysazení jednoho motoru vpohodě nad, dekomprese sice do, ale na idle power a s odchýlením od kurzu mimo oblast a diversion taky mimo, pokud možno. Nesmí se MELovat packy a bleeds, četnost výskýtů engine failure a dekomprese je tak nízká, že podobná událost je "remote" a safety risk "acceptable". Snad stačí
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:32
dandee
Kua,zase nejaka cudzia rec !
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:37
Rychlokvaška
Jinak z pohledu maintenance bude ze začátku na všech letech přítomný engineer, který provede přídavné kontroly při turnaroundu a v destinacích přibude technické zázemí (včetně personálního) pro příslušné kontroly navíc a řešení mimořádek. Intervaly většiny motorových kontrol se zkracují na polovinu, přibývají povinné kontroly při každé otočce.

A jak jinak, bude se vozit hromada paliva navíc pro nutnost oblétávat, nad/podlétávat dané oblasti zejména při odletech a příletech, pro nutnost delších diverzí, holdingů a pro nečekané situace.
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 22:41
fskac
Vyzerá to tak ze ten BAW ide nakoniec pristat na ten Londyn je 9000ft a klesa.
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   21. 4. 2010 / 08:20
MzM   
To bude nad evropou jako redbull racing, ale s dopravákama, ne?
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   21. 4. 2010 / 13:49
Cirrus/Pindra
Děkuju. Zajímavý úpravy... a snad i funkční řešení.
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   21. 4. 2010 / 14:03
Rychlokvaška
Za málo. Ještě bych doplnil, že jak už to v letectví bývá, přibývá spousta papírování. V tomhle případě zejména mapy a pro každý let nutnost vyplnit Volcanic Ash Report Form...Arrrrghhh! ;o)
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   21. 4. 2010 / 14:30
Cirrus/Pindra
Tak pořád lepší než sedět na zemi a řikat, jak to obchodní letecká doprava jde do prdele (i když je to pravda).
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   21. 4. 2010 / 14:36
Rychlokvaška
No tak to bezpochyby. Klidně budu koukat po barevných mracích okolo a vyplňovat hromady formulářů, jen když to poletí
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 23:07
N.G.
http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/nad-britanii-krouzi-nekolik-letadel-britove-je-nechteji-pustit-do-sveho-vzdusneho-prostoru.html

Tak tohle si prectete to je masakr Skoda ze tam nejsem registrovanej neco bych jim napsal chytrakum
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 23:10
Tragédie v JRD
Ty jo... To byla ta největší tragedie, ze se pisalci dověděli o existenci těch online radaru... Já to říkal, já to říkal... tohle je už skoro poplasna zprava :/
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 23:12
N.G.
No to jo uz to bohuzel zmenily ale stalo to za to Jinak ten flightradar24.com byl snad ve vsech novinach na svete me se libilo jak te meli napsano : WE SAD CASH NOT ASH
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 23:16
Tragédie v JRD
Ufff koukám na to... Tak to jsem měl kliku... Jsem ještě stihl původní verzi

ten jeden komentář pod článkem... Pekne hystericky
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   21. 4. 2010 / 10:31
sinter32
mňa dostalo keď som videl tento zmienený radar v počasí na CNN...každý kto videl aspoň raz vie že počasie je tam akčnejšie ako filmy s Čakom Norisom ... ten ropušiak tam ukazoval prazdnotu nad europou, mával rukami ako na 1.mája a potom opisoval jedno lietadielko nad Poľskom tak presvedčivo že som aj uveril tomu čo hovori
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 23:12
Teflon_490   
To uz je vazne moc...
   Seznam příspěvků  

Speedbird nad Isle of Man   20. 4. 2010 / 23:14
Rychlokvaška
Mazec
   Seznam příspěvků  

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ