FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 14. 7. 2025, svátek má Karolína Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
zajímavý atis Jeden příspěvek | Celý strom
zajímavý atis   11. 5. 2010 / 23:59
kutak
zajímavý ATIS:
ATIS received time: 11.May 21:31 UTC

GOOD EVENING RUZYNE ATIS INFORMATION OSCAR 2130
ILS APPROACH RUNWAY IN USE 06 RWYS ARE DAMP TRANSITION LEVEL 60 AUTOMATIC LANDING IS NOT AVAILABLE OPPOSITE ILS IN OPERATION

METAR PRAHA ISSUED AT 21,30 WIND 090 DEGREES 8 KNOTS VISIBILITY 7 KILOMETRES NO SIGNIFICANT CLOUD TEMPERATURE 13 DEWPOINT 13 QNH 1003 HECTOPASCALS NOSIG YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION OSCAR

pročpak asi není automatický přistání povolený? díky řušení lokalizeru z tý druhý strany?
 

zajímavý atis   12. 5. 2010 / 00:50
Hory1989   
Zřejmě kvůli tomu, že když používáš opačné ILS, tak přelétáš fyzickou polohu lokalizéru -> nepřesnost? Vařim z vody, ale dává mi to tak smysl...
 

zajímavý atis   12. 5. 2010 / 08:25
Marky Parky   
Vaříš z vody . Procedura, kterou popisuješ (tzn. použít k přiblížení ILS opačné dráhy - takzvaný "localizer backcourse") je možná jen tam, kde je LLZ navržen tak, že vyzařuje i do opačněho směru a takové letiště v ČR nemáme.


To co ten ATIS říká, je, že se létá na dráhu 06, ale v provoze je puštěný ILS na 24 (důvody mohou být různé - údržba, měření, jedno letadlo je nutně na přibížení v protisměru z nějakého důvodu atd.). Když běží oba dva ILSy současně, jejich signály se mohou mírně rušit a proto není k dispozici AUTOLAND.
 

zajímavý atis   12. 5. 2010 / 08:35
FSPilot   
No ve výcviku jsem na LKPO zkoušel letět na Back course a fungovalo to Tak nevím, jestli tam to bylo navrženo pro tuhle proceduru, nebo to vyzařovalo "čirou náhodou"
 

zajímavý atis   12. 5. 2010 / 09:24
Engin
Ha ! Takže v praxi je v provozu puštěný jenom ILS aktivní ranveje a ostatní se vypínají?
 

zajímavý atis   12. 5. 2010 / 13:52
kutak
myslel jsem si to, diky
 

zajímavý atis   12. 5. 2010 / 22:37
Cirrus/Pindra
taky si dovolím jemně nesouhlasit s tím, že to nevyzařuje na opačnou stranu od antén LLZ... co vím, tak na LKKV, LKTB, LKMT se podle toho dá po vzletu dobře udržovat osa dráhy, i několik NM daleko (u LKKV určitě ty 4NM ).
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ