|  |  | PMDG 737 NG for FSX 12. 5. 2010 / 20:50 | |
|  | Tak už to chystají.Řekl bych , že to bude stará dobrá herka v úpravě , aby jí schroupnul i FSX. Vzhledem ke skutečnosti , že v reálu má Boeing kontrakty na další stroje tohoto typu , tak už je na čase 
http://www.precisionmanuals.com/pages/product/ngx.html
Stejně by mne zajímalo , jaké významnější rozdíly má NG od starších kolegů.Přiznám se , že vývoj těchto strojů jsem nesledoval  |
| |
|
 |  |  | PMDG 737 NG for FSX 12. 5. 2010 / 21:07 | |
|  | pockej .. ted mas na mysli v realu? nebo rozdil ngx oproti puvodni verzi pro fs9 .. nebo? |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 03:13 | |
|  | Tome měl jsem na mysli v reálu.
Oni už tu 737 vyrábí dost dlouho a mně připadají zvenku pořád stejné , akorát ty motory mi připadají větší u toho NG. |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 09:24 | |
|  | No, od toho je to taky rada 737, ze? 747 taky vypada zvenku porad stejne, a byt je o par let mladsi, je tu prakticky stejne dlouho jako 737 Btw. na 737 jsou nejlepsi prave ty jeji motory, zadny jiny airliner nema tak krasne vajickoidni sisaty motor, a to je na ni pekny  |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 09:28 | |
|  | No niesom odborník cez Boeingy. Ale čo viem...
Motory na 737CL sú riadené mechanicky,zatial čo NG má FADEC, NG má modernejšie motory, pri pohlade je vidno iný tvar aj počet fanových lopatiek. Potom je tuším rozdiel vo veľkosti kolies hlavného podvozku. Určite bude pozmenené aj krídlo,materiály a rôzne technické detaily...
Snád niekto znalejší doplní... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 09:42 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 12:17 | |
|  | tak rozdílu mezi NG a "classic" je víc, než dost  |
| |
|
 |  |  | PMDG 737 NG for FSX 12. 5. 2010 / 21:09 | |
|  | Gusto, že ty neumíš anglicky...  |
| |
|
 |  |  | PMDG 737 NG for FSX 12. 5. 2010 / 22:26 | |
|  | The PMDG 737NGX is not an update for the previously released PMDG 737 The Next Generation for FS2002/2004 but a completely new development. In addition to new FSX capabilities, the product will also utilize technology already seen in the award-winning PMDG 747-400 Queen of the Skies, The PMDG MD-11, and the PMDG J41 product lines, such as panel state saving/loading, complete IRS simulation, pushback system, high definition VCs etc.
PMDG 737NGX není update dříve vydaného PMDG 737 The next generation pro fs2002/2004 ale kompletne nove vyvijeny produkt.  |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 12. 5. 2010 / 22:32 | |
|  | Vlastním krabicovou verzi 600/700 a nějakej další update by se teda rozhodně hodil... vůbec by to nebyl špatnej tah, kdyby něco podobného pro starou verzi vydali. Jde jen o to, jak moc by to konkurovalo jejich "nové" verzi pro FSX. |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 12. 5. 2010 / 22:58 | |
|  | Nekonkurovalo by si to, ale už se více firem vyjádřilo v tom smyslu, že se jim staré verze prostě nevyplatí dělat... FS9 už mnoho nových add-onů zřejmě mít nebude... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 00:15 | |
|  | Akorat jim to dost trva, to "Coming soon!" je tam uz minimalne pul roku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 00:27 | |
|  | Po žních...ty to neznáááš?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 09:07 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 03:16 | |
|  | Borku tohle píšou všichni a skutečnost bývá - pouze oprášená verze s novým instalátorem pro FSX a několika málo detaily  |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 07:15 | |
|  | Tak si najdi na internetu screeny z vývoje a uvidíš třena zrovna nedavno tu bylo vlákno o jiné chystané 737NG a byl tam odkaz i na PMDG 737NGX... Vypadá to moc dobře  |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 07:30 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 08:25 | |
|  | Souhlasím s Gustíkem - papír snese všechno a vzpomeňte,jak se ajrbusáci několik let těšily na zázračný produkt od AIR SIMMERU a jak to dopadlo.....Nakonec všichni dál rádi lítají mnohokrát zatracovaným A320 od WILCA!Ale rád to odvolám, kdyby k tomu přistoupili opravdu zgruntu a dobře! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 09:18 | |
|  | Hele, Airsimmer ale neni PMDG, Airsimmer byla nova spolecnost delajici jejich prvni produkt, u PMDG bych se kvality nebal. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 00:56 | |
|  | No Dreamgleet a RealityXP jsou taky zavedene spolecnosti, a kam doslo jejich spolecne ditko, AirlinerXP? Ani tam, kam AirSimmer... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 12:07 | |
|  | Protoze se treba zalekli Airsimmera Ale PMDG uz v poslednich par letech, co si vzali do hlavy a rekli ze udelaji, taky udelali  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 16:04 | |
|  | Jen trochu rozvedu, zatím to nedopadlo nijak, protože ten super extra playstation ještě nebyl vydán, pustili pouze nějakou oklešťěnou verzi, protože jim nejspíš docházely prašule. Už si nic moc neslibuju, ale furt je ještě nějaká naděje, že něco vydají a bude to dobré...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Airsimmer A320 14. 5. 2010 / 07:19 | |
|  | No, vzhledem k tomu, že už nějakých půl roku mají bugfix progress na 63%, tak bych ani moc nevěřil, že něco bude... |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 09:20 | |
|  | Gustave, v tomhle pripade to tak urcite nebude, a to z jednoho duvodu - 737 od PMDG uz byla puvodne pro FS2002, a tohle kdyby oprasili a vydali po nejakych 9ti! letech jen s instalatorem pro FSX, tak by jim to lidi prinejmensim omlatili o hlavu. V tomhle pripade se fakt nemusis bat, bude to novy produkt tak jako 747 a MD11, a pocitam, ze sakra dobry  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 10:43 | |
|  | 747 není nový produkt - to je devítková verse s úpravami a vylepšením pro FSX. Zcela desítkové verse jsou MD11 a BAe4100
Jenom se děsím, jestli nechaj 2D kokpit. U toho BAe je jenom 3D  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 11:09 | |
|  | Jo tak...ja myslel novy jako nedelany pro FS2002...pokud by byla ta 737ma aspon v takove kvalite, jako jejich 747, tak to bude nadhera. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 12:40 | |
|  | U FSX je trend 3D kokpit což na mém 17" LCD monitoru žádná sláva. Ale chystám si koupit 32" LCD televizi. Doufám, že až ji budu mít, tak nebudu muset stále přibližovat pohled jako na stávajícím monitoru. Máte někdo zkušenosti s 32" i více palcovým monitorem(televizí)? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 13:11 | |
|  | Tak to nevim, televize, i kdyz si rikaji HD, maji vetsinou horsi rozliseni, nez kdejaky notebook. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 16:09 | |
|  | Což ovšem není chybou obrazovky, ale principu tv signálu a jeho komprese, když si na obyč moderní bednu zapojíš přes HDMI třeba playstation, tak to bude mít stejné rozlišení jako moderní PC monitory, taky to je v podstatě totéž. Takže full HD bude mít, svých 1920x1080. Co já můžu porovnat cca 36" tv a 24" monitor, tak tam rozdíl v podstatě není a je rozumné vybírat podle toho, jak daleko sedíš. Nechtěl bych mít metr-metr a půl od sebe těch 36", to už není příjemné a ani HD to už nezachrání...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 13:12 | |
|  | V podstate ma do toho nič nie je a ani si sa nepýtal, ale netuším, či LCD TV nemá rozlíšenie akurát tak na HDTV (1280 × 720 alebo 1920 × 1080). To predpokladám máš aj teraz na monitore - to nižšie určite. Aby to nebolo iba o tom, že budeš musieť na to pozerať z dvoch metrov, body budú akurát 2x väčšie ako teraz a v konečnom dôsledku uvidíš to isté ako teraz.(vlastnú skúsenosť nemám) Ak nechceš stále približovať, kúp si TrackIR (alebo nejakú náhradu), tam to ide tak nejako prirodzene.(vlastnú skúsenosť mám - už si neviem predstaviť ako fungovať bez neho) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 13:31 | |
|  | Teď mám rozlišení 1280 X 1024. TV chci v 1920 x 1080. O TrackIR docela uvažuji, ale nejdřív TV. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 13:34 | |
|  | Tak to jo, to je plus, Ale podobny rozliseni ti da dneska i notebook (1080 radku mam i na svem 15"). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 18:58 | |
|  | Vláďo tak v tomhle s tebou naprosto souhlasím. já u všech modelů používám výhradně 2D kokpit , protože u toho 3D mi připadá jako když sedím na sicu kápa pouze na půl pr... a pořád točit myší,abych byl rovně tak to prostě nestíhám  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 21:31 | |
|  | Nevim co mate za monitory, ale na sirokouhle 24" v 1920x1080 v 767 vidim uplne vsechno najednou, a "tocit dolu" musim jen kdyz chcu na radio panelu tocitka, co nejsou na popup panelu. Dokud sem mel monitor 4:3, tak se to nedalo, to je fakt. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 13. 5. 2010 / 21:54 | |
|  | To nevim, já mám spíše opačný problém, když lítám třeba ECčko v VC, tak porovnání 1680x1050 vs 1920x1080 vyzní mnohem lépe pro 1680, protože při minimálním zoomu 0.30 je obraz na obou monitorech stejně do šířky, ale 1920 logicky má úměrně tomu ořízkou výšku záběru, takže jakoby chybí pruh dole a nahoře. Pokud se tak chovají všechny displaye, tak 4:3 bude do strany zasahovat úplně stejně a měl by být vlastně nejlepší (až na fakt, že takové monitory nemají tak dobré rozlišení jako dnes)...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 12:04 | |
|  | To nechapu. Ve VC nemas mit co orizle, tam to na vyssi rozliseni proste zobrazi sirsi uhel, jak do sirky, tak do vysky, zadne okraje po stranach. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 13:17 | |
|  | Ale houbeles. Já mluvím o tom, jak ti různé rozlišení a poměr stran zobrazí obraz do stran a nahoru/dolů. Na širší úhel máš zoom, monitor ani rozlišení ti vůbec nepomůže. Ty ořízlé okraje byly myšleny jen jako... 
Takže:
1) FSX EC135 ve VC, zoom 0.30, nativní rozlišení displaye 1680x1050
2) totéž, ale rozlišení bylo v nastavení změněno na 1280x1024 na stejném displayi (ten zobrazil černé okraje nalevo a napravo, protože bylo vybrán jiný poměr stran to ale není podstatné). Co chci zdůraznit - obraz je do šířky stejný, ale je zobrazeno více směrem nahoru/dolů, takže takový poměr stran zobrazuje více informací.
3) Nejsem a do příštího týdne nebudu u domácího pc s fullHD rozlišením, tak jsem přimaloval čáry, o kolik obrazu ještě přijdeš při tom debilním rozlišení 1920x1080. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 13:51 | |
|  | Sorry, ale ja furt nevidim duvod, aby ti to takhle orizlo. To jak mas zobrazene na 3. obrazku nemuze pri stejnem zoomu ve vsech rozlisenich nastat, protoze u rozliseni 1920x1080 mas na vysku nejvic pixelu, 1080!! Takze kampak se ti ty pixely, ktery si tam urizl, ztratily, oproti treba 1024???
A jaktoze ti rozliseni nepomuze pri zobrazeni sirsiho uhlu kolem sebe pri stejnem zoomu??? Zakonite musi, kdyz ma vetsi plochu na zobrazeni  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 14:06 | |
|  | Lidská prostoto, proč by mělo ? 
Schválně, zapni si FSku, dej si fullscreen, jestli normálně nepoužíváš, a zkus si tam dvě tři rozdílná rozlišení. Nic se nezmění. Ten druhý obrázek je screen z rozlišení 1280x1024 a jsou tam naprosto stejná data, neli víc. Když budeš mít lepší rozlišení, tak to znamená, že na stromeček máš 30 pixelů místo 20, ale zobrazí to dohromady stejný počet stromečků.
Takže - rozlišení - např. 1920x1080 vs. imaginárních 960x540 způsobí, že budík bude mít buď 40x40 pixelů nebo 20x20 pixelů, rozhodně to nezpůsobí fakt, že by se ti na obrazovku vlezlo více budíků.
A poměr stran, na který se celou dobu snažím upozornit, protože rozlišení ti nedá více informací, jen budou podrobnější. 4:3 vs např 16:10, do strany ukážou stejné množství stromečků, ale nahoru/dolů ukáže více stromečků 4:3 >>> nejlepší pro FS je display typu 4:3 s vysokým rozlišením, které v praxi neexistují...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 14:22 | |
|  | Ještě dva obrázky:
1) 1024x768
2) 1280x1024
Teď mi docvaklo, že 1280x1024 je vlastně 5:4, takže je ještě lepší než 4:3. Nicméně, ztráta 20% pixelů v rozlišení se co se týče rozsahu obrazu do stran nijak neprojevila, kde jsi prosím vzal svou teorii, že by se to mělo rozšiřovat ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 15. 5. 2010 / 17:04 | |
|  | Ja sem to zalozil na praktickych faktech pri prechodu z 19" 1280x1024 na 24" 1920x1080. Tam kde sem predtim musel "panovat" mam ted ony ovladaci prvky na jedne obrazovce bez nutnosti panu, podotykam vertikalniho, ne horizontalniho, tam je to samozrejme jeste markantnejsi.
Ale screeny sem si netipl...zkusim to jak ty, uvidim. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 15. 5. 2010 / 19:16 | |
|  | No jasně, protože máš menší zoom, ale v praxi máš stejně velké budíky, možná dokonce větší, tak ti to nepřišlo...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 15. 5. 2010 / 19:18 | |
|  | Negative, zoom je prave stejnej, to sem si jistej. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 15. 5. 2010 / 19:37 | |
|  | Tak to se nechám překvapit, sem se screeny...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 10:15 | |
|  | Na 3D přepínám jenom v jeden okamžik - když jsem na finále a mám to v pazourech.
Dokud strojničím, tak 3D je kontraproduktivní, protože ty talčítka jsou furt jinde.
Co ale nechápu, jak se honí tlačítka s LEDkovou čelenkou - dyť se to furt hejbe?!? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 11:28 | |
|  | To je otazka zvyku... Mas tam viac moznosti:
- bud sa naklonis k monitoru, cim sa na obrazovke vlastne priblizis k panelu (plati u TrackIR - neviem, ako je to u inych podobnych produktov) a mas tak opticky vacsie tlacitka, na ktore je jednoduchsie klikat,
- alebo znizis citlivost na pohyb hlavy a tym sa lahsie triafaju jednotlive tlacitka,
- alebo nasmerujes hlavu k pozadovanemu panelu a jednou klavesou "zapauzujes" pohyb hlavy - potom mozes hybat hlavou ako chces a obraz sa ti nepohne, takze mozes v pohode a s presnostou snipera klikat na co chces...   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 13:43 | |
|  | A to máš pro FS9 nebo pro FSX ? Protože FSX má takovou poťouchlou vlastnost, že se jakoby pozorovatel hýbe, takže v důsledku změny sil (akcelerace, brždění, vysouvání klapek atd.) se kamera hýbe nahoru a dolu, takže např. vypnutí A/P na 4 majli, když zároveň vytahuješ 30° klapky a podvozek, je docela boj...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 13:56 | |
|  | Tak, pro me bez klavesnice skoro nerealne. Chutovka je pak tlakovani kabiny u HS 748, to je naproti u FO a je na 3 pixely snad i na zoom 100. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 14:43 | |
|  | Ja pouzivam tu posledni uvedenou variantu, a je pravda ze v FSX jsem kvuli tem pohybum hlavy mel ve VC airlineru celkem problem, v FS9 je to bez problemu 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 737 NG for FSX 14. 5. 2010 / 16:56 | |
|  | Dá se to natvrdo vypnout. Ve fsx.cfg v odstavci [DynamicHeadMovement] nastav všechny hodnoty na nulu. |
| |
|
|