|  |  | TU-154 a mapovací udělátko 14. 5. 2010 / 21:54 | |
|  | Zdar,
v TU-154 je mapovací utilita, která namapuje osy a knoflíky na potřebné fce. Doposud jsem ji ignoroval a lítal přes FSUIPC. To mělo za následek nevhodné chování. (např. fungoval elevator i bez tlaku v okruhu pro elevatro, nefungoval pořádně revers a pod.)
Takže jsem se jal mapovat vše přes tuto utilitu. Všechno vypadá dobře (i když o zprovoznění reverzů jsem se dočetl až v ruské verzi (ještě že umím rusky ) až na dvě věci.
1. i když fungují reverzy, které se zapínají po minimálním tahem, tak při minimálním tahu ukazují budíky na palubce asi 73% (N1?) místo nějakých tuším 60%, když jsem měl trhottle přes FSUIPC (předpokládám, že to bylo tak nějak správněji, protože 73% pomalu neudrží parkovací brzda). Kde jsem udělal v nastavení chybu?
2. namapoval jsem klapky, ale klapky se nevysouvají (tady je prvaděpodobně chyba v nějakém nezapnutém zařízení. Kde?
Díky zkušeným za odpovědi. |
| |
|
 |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 14. 5. 2010 / 22:17 | |
|  | ...ještě jsem experimentálně zkusil, že nefunkčnost AP (svítí šipečky na levém panelu ap pod) je způsobena nezapnutím boosterů.... |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 14. 5. 2010 / 22:42 | |
|  | ...čéče Jára Cimrman, milovník prošlapávání slepých uliček by z tebe měl obrovskou radost...není to ale od tebe trochu masochismus??? ))Já jsem od začátku věřil českýmu manuálu, který popsal co nastane, pokud PT utilitku nepoužiju a poslechl jsem!Používám s úspěchem jinýmu zatracovaný joy WIngman od Logitechu a Throttle quadrant od Saiteku a poslouchá to PT utilitku na slovíčko včetně reverzů! |
| |
|
 |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 15. 5. 2010 / 01:22 | |
|  | 1, skontroluj nastavenie throttle v tej utilite na joy, ci tam nahodou nemas nastavene obmedzenia na min a max, nic ine ma nenapada...
2, hydraolika na klapky musi byt zapnuta, pripadne skontroluj ci nemas v cfg TU154 nastavene klapky na os(hodnota 1), ak ano zmen to na 0, a namapujes to na tlacitko(pripadne opacne, neviem aky joy pouzivas, a ci mapujes klapky na tlacitko, alebo os)
Snad to pomoze. Vela zdaru. |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 15. 5. 2010 / 20:08 | |
|  | K 1: namapovalj sem to tak, jak popisují v návodech. Tzn. max výchylka osy je ukazuje bílý trojůhelníček na 100%, nulu to ukazuje kousek před min výchylkou osy a min. výchylka osy posune bílou šipku před nulu.
Je tam ještě jiná min. max?
2: ono to fakt bude nějakým nezapnytým něčím, protože nejde vytáhnout klapky ani myší (kliknutím na ovládadlo u overheadu). |
| |
|
 |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 15. 5. 2010 / 20:06 | |
|  | A máš vypnutý Joy v menu FS? Options >> Controls, myslím, nebo Ctrl+K. |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 15. 5. 2010 / 22:04 | |
|  | Jednak mám a jednak to na to nemá vliv. Chová se to pořád stejně. |
| |
|
 |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 18. 5. 2010 / 10:02 | |
|  | Tak jsem došel na to, proč to v "nule" nastavovalo osy na 27% tahy.
Jak jsem psal, joysticky jsem měl vypnuté, dokonce jsem u všech možných os nastavil nepoužívat (ve FSUIPC), ale nezrušil jsem kalibraci.
Po zrušení nastavení os ve FSUIPC se vše začalo projevovat normálně!
Takže pro správný chod té PT utility, nemusíte vypnout joysticky ve FS, pokud tam nemáte namapovanou žádnou osu, ale zrušte (pro TU-154) "joystick calibration" u os k plynům.
|
| |
|
 |  |  |  | TU-154 a mapovací udělátko 18. 5. 2010 / 11:13 | |
|  | Jak k plynum tak radeji i k ostatnim zalezitostem. |
| |
|
|