Umí to 3D Canvas.
Posílám návod, co jsem si udělal kdysi dávno. Nic víc dneska ale už nevím, jsem jaksi u konkurence 
---
Nejprve musi byt nainstalovana FSX SDK vcetne vsech ServicePacku.
V OS musi byt v Mezinarodnim Nastaveni desetinna tecka u cisel a meny.
Instalace 3DCanvas:
3DCanvas 7.1.2 ke stazeni přes forum Amabilisu
Vyzadovana PRO verze (aktivace)
Tools, Options, Misc, enable Trainworks
Instalace Pluginu:
3DCPlugins712.zip z http://decapod-3d.spaces.live.com/default.aspx
Do Exportu prida FlightSimX MDL.
Prida pluginy FS10 AnimationHelper, AttachTool, MaterialEditor.
Instalace LibraryCreatorXML:
http://www.fsdeveloper.com/forum/fsdevdownloads.php
Nastaví se v Options cesta k BGLCOMP.
Priprava textur:
V Malovani (Gimp, Photoshop) pripravime 256x256px bitmapu "zluta.bmp".
V SDK v TerrainSDK je ImageTool.exe, spustime, nacteme "zluta.bmp", zvolime format DXT1.
Ulozime jako "zluta.dds".
Priprava textur:
V Malovani (Gimp, Photoshop) pripravime 256x256px bitmapu "zluta_l.bmp".
V SDK v TerrainSDK je ImageTool.exe, spustime, nacteme "zluta_l.bmp", zvolime format DXT1.
Ulozime jako "zluta_l.dds".
Vytvori se v 3DCanvas objekt.
Scale, To Size, 0.3m, 0.3m, 0.3m
Je treba spodni stenu upravit:
View, Ortographics, Bottom
Point and face selection
Vybrat "spodni" plochu
Use Plugin, Shift Centre on selection
View, Perspective
Wireframe - overit, ze pivot je dole.
MaterialPanel, zalozka PrimaryTexture, SelectTexture, "zluta.dds"
Fill texture
Vybere se objekt.
Prirazeni nocni textury:
Use plugin, FS10 Material Editor, Emissive Properties, Mode: Additive, Texture: "zluta_l.dds".
Vyexportuje se pres FlightSimX MDL.
Vznikne NavigacniKostka.config, NavigacniKostka.mdl a NavigacniKostka.x
Je samozrejme vhodne ulozit si i podkladovy 3DC zdrojovy soubor NavigacniKostka.3dc
Spusti se LibraryCreatorXML a zalozi nova knihovna (NewLibrary) s nazvem DopadovaZona.xml.
Pomoci Add MDL se pridaji pripravene MDL objekty (navigacni kostka).
Zkompiluje se knihovna pres Compile Library BGL.
Knihovna se ulozi Save (DopadovaZona.xml).
Zjistime presne informace o umisteni objektu (z FS nebo realu).
Runway letiste Kolin: "49 59.94", "15 10.25"
Vytvorime soubor DopadovaZona_Placement.xml
-----------------------------------------------------------------
[FSData version="9.0"
xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd"]
[SceneryObject lat="52 27.52" lon="5 31.30"
alt="0M" pitch="0.0" bank="0.0"
heading="317.6" altitudeIsAgl="TRUE"
imageComplexity="SPARSE"]
[LibraryObject name="{879C35D2-5698-4CA9-9EBA-8D7CAA717495}"
scale="1.0"/]
[/SceneryObject]
[/FSData]
-----------------------------------------------------------------
V uvedenem zmeneny ostre zavorky za hranate...
Kazdy objekt ma v souboru vlastni SceneryObject sekci,
kde upravime LAT a LON zmenime "name" na hodnotu GUID z jeho config souboru.
Spustime bglcomp.exe DopadovaZona_Placement.xml
Vznikne DopadovaZona_Placement.bgl
V FSX/AddonScenery zalozime adresar DOPADOVA_ZONA s podadresari SCENERY a TEXTURE a tam nakopirujeme:
SCENERY\DopadovaZona.bgl
SCENERY\DopadovaZona_Placement.bgl
TEXTURE\zluta.dds
TEXTURE\zluta_l.dds
Nastartujeme FSX a v SETTINGS zvolime AddArea a pridame nasi novou scenerii.
|
|