|  |  | Tu-154 - přístroje 25. 5. 2010 / 10:56 | |
|  | Jak fungují rozličné přístroje.
Po konzultacích s manuálem jsem se tam nějak ztratil a netuším, jak se zapíná možnost hlášení blízkosti cizího letadla, co údajně umí VSI. Viděl jsem jak při inicializaci transponderu se na VSI ukazuje taky jakási inicializace, jsou tam klikspoty, ale nefunguje to upozorňování na cizí letadla.
Opět jsem přesvědčený, že jsem někde něco zapomněl zapnout, ale co? |
| |
|
 |  |  | Tu-154 - přístroje 25. 5. 2010 / 11:19 | |
|  | tohle se zapíná na odpovídači. Je udělanej v samostatném okně. Projeť ho až do TA, nebo TA/RA |
| |
|
 |  |  |  | Tu-154 - přístroje 25. 5. 2010 / 12:56 | |
|  | Nojo, a zase to v tom manuálu je.
Dík. |
| |
|
 |  |  | Tu-154 - přístroje 25. 5. 2010 / 15:06 | |
|  | TU-154 AP umí klesat tak, aby udržovala rychlost. Umí to i jiná éra/siméra? Default to neumí. |
| |
|
 |  |  |  | Tu-154 - přístroje 25. 5. 2010 / 15:19 | |
|  | No, zalezi na tom, jak se to vezme - i parasutista bez padaku nakonec dosahne jen urcite rychlost - jen ji pravda nastavila priroda ;o)
Nicmene nejsem natolik zkusen, odbornici zde pritomni jiste potvrdi, pripadne me setrou - myslim, ze vetsina dopravaku s kompjutrem by to mela umet. Predpokladam, ze napriklad 737 PMDG by to mela simulovat - ale jak rikam, to mam zatim pouze nacteno... |
| |
|
 |  |  |  | Tu-154 - přístroje 25. 5. 2010 / 17:03 | |
|  | PMDG 737/747 umí, Level-D 767 umí. |
| |
|
 |  |  |  |  | Tu-154 - přístroje 26. 5. 2010 / 07:41 | |
|  | Rekl bych, ze to umi kazde ero, kde se autopilot umi udrzovat nastavenou rychlost. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Tu-154 - přístroje 26. 5. 2010 / 08:08 | |
|  | No, ono je to jenom logické.. Ale TU-154 to umí mechanicky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Tu-154 - přístroje 26. 5. 2010 / 08:35 | |
|  | Máš-li na mysli mod "V" ABSU, tak to je v zásadě ekvivalent západního modu LVL CHG, který pomocí regulace podélného sklonu (nikoli tahu motorů) ovládá rychlost letu. |
| |
|
 |  |  |  |  | Tu-154 - přístroje 26. 5. 2010 / 08:09 | |
|  | F1 ATR taky. A pokracovat by se urcite dalo dlouho  |
| |
|
 |  |  |  |  | Tu-154 - přístroje 26. 5. 2010 / 08:54 | |
|  | Ale jo, já jsem v podstatě letecky nepolíbený, tak mě nadchne každá šikovná věc, byť je všude úplně normální. |
| |
|
 |  |  | Tu-154 - přístroje 26. 5. 2010 / 13:03 | |
|  | Na palubce je budík (půlka), kde je úhel náběhu a červené pole, které se posouvá podle něčeho. Předpokládám, že to bude konfigurace + nějaký ten tlak nebo tak něco. Určitě tam hraje roli hmotnost. Zohledňuje to i hmotnost nebo je to čistě orientační?
Podle čeho se to posunuje?
Dá se podle toho přibližně určit třeba přistávací rychlost (mám správný směr a sestup a doreguluju rychlost tak, aby to bylo třeba 5° před červenou hranicí, tím pádem vím, že neletím moc rychle a při podrovnání nedoplachtím až za konec dráhy... co?
Ano, měl bych to mít předem spočítané, ale to se mi ještě nechce... |
| |
|
|