FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tu-154 - přístroje Jeden příspěvek | Celý strom
Tu-154 - přístroje   25. 5. 2010 / 10:56
MzM   
Jak fungují rozličné přístroje.

Po konzultacích s manuálem jsem se tam nějak ztratil a netuším, jak se zapíná možnost hlášení blízkosti cizího letadla, co údajně umí VSI. Viděl jsem jak při inicializaci transponderu se na VSI ukazuje taky jakási inicializace, jsou tam klikspoty, ale nefunguje to upozorňování na cizí letadla.

Opět jsem přesvědčený, že jsem někde něco zapomněl zapnout, ale co?
 

Tu-154 - přístroje   25. 5. 2010 / 11:19
Kachna
tohle se zapíná na odpovídači. Je udělanej v samostatném okně. Projeť ho až do TA, nebo TA/RA
 

Tu-154 - přístroje   25. 5. 2010 / 12:56
MzM   
Nojo, a zase to v tom manuálu je.
Dík.
 

Tu-154 - přístroje   25. 5. 2010 / 15:06
MzM   
TU-154 AP umí klesat tak, aby udržovala rychlost. Umí to i jiná éra/siméra? Default to neumí.
 

Tu-154 - přístroje   25. 5. 2010 / 15:19
Premek
No, zalezi na tom, jak se to vezme - i parasutista bez padaku nakonec dosahne jen urcite rychlost - jen ji pravda nastavila priroda ;o)

Nicmene nejsem natolik zkusen, odbornici zde pritomni jiste potvrdi, pripadne me setrou - myslim, ze vetsina dopravaku s kompjutrem by to mela umet. Predpokladam, ze napriklad 737 PMDG by to mela simulovat - ale jak rikam, to mam zatim pouze nacteno...
 

Tu-154 - přístroje   25. 5. 2010 / 17:03
Stew
PMDG 737/747 umí, Level-D 767 umí.
 

Tu-154 - přístroje   26. 5. 2010 / 07:41
Toomitsch
Rekl bych, ze to umi kazde ero, kde se autopilot umi udrzovat nastavenou rychlost.
 

Tu-154 - přístroje   26. 5. 2010 / 08:08
MzM   
No, ono je to jenom logické.. Ale TU-154 to umí mechanicky
 

Tu-154 - přístroje   26. 5. 2010 / 08:35
SONP   
Máš-li na mysli mod "V" ABSU, tak to je v zásadě ekvivalent západního modu LVL CHG, který pomocí regulace podélného sklonu (nikoli tahu motorů) ovládá rychlost letu.
 

Tu-154 - přístroje   26. 5. 2010 / 08:09
Matyx   
F1 ATR taky. A pokracovat by se urcite dalo dlouho
 

Tu-154 - přístroje   26. 5. 2010 / 08:54
MzM   
Ale jo, já jsem v podstatě letecky nepolíbený, tak mě nadchne každá šikovná věc, byť je všude úplně normální.
 

Tu-154 - přístroje   26. 5. 2010 / 13:03
MzM   
Na palubce je budík (půlka), kde je úhel náběhu a červené pole, které se posouvá podle něčeho. Předpokládám, že to bude konfigurace + nějaký ten tlak nebo tak něco. Určitě tam hraje roli hmotnost. Zohledňuje to i hmotnost nebo je to čistě orientační?
Podle čeho se to posunuje?

Dá se podle toho přibližně určit třeba přistávací rychlost (mám správný směr a sestup a doreguluju rychlost tak, aby to bylo třeba 5° před červenou hranicí, tím pádem vím, že neletím moc rychle a při podrovnání nedoplachtím až za konec dráhy... co?

Ano, měl bych to mít předem spočítané, ale to se mi ještě nechce...
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ