|  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 26. 5. 2010 / 15:06 | |
|  | zdravim vospolok, je nejako možne implementovat matematikalno fyzikalny model z FS9 do FSX?
v letovej dynamike letunov nieje velky rozdiel (dokonca by som povedal ze ziadny) ale vrtulniky vo FSX su otrasne a okrem toho FS9 poskytovala lepsie moznosti na upravu letovej dynamiky helikopter... |
| |
|
 |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 26. 5. 2010 / 15:45 | |
|  | Tak to si nedokážu představit. |
| |
|
 |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 26. 5. 2010 / 16:36 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 26. 5. 2010 / 16:38 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 27. 5. 2010 / 14:33 | |
|  | HTR poznam a je to fakt "revolucia" ale este je co ladit... napr bell206 sa pri nizsich rychlostiach chova ozaj skvele (tak ako sa na rotornik patri) ale pri cca 70 kts a viac to zacina byt troch divne , o EH-101 nehovoriac.
ja som mal namysli vymenu fungovania letovej dynamiky v ramci FS-iek, nejakych dll-iek a pod.
asi to fakt nejde. skoda... |
| |
|
 |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 26. 5. 2010 / 18:22 | |
|  | v časti vrtulníku je súbor aircraft.cfg a "vrtulník".air tieto sa dajú prenášať z fs9 do FSX. Ale keby si bol konkretny, lebo otrasný je ozaj všeobecné slovo. |
| |
|
 |  |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 27. 5. 2010 / 09:02 | |
|  | Tohleto je jeden z mnoha důvodů,proč stále létám na fs2004. |
| |
|
 |  |  |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 27. 5. 2010 / 14:27 | |
|  | ved aj ja... aj som v ankete zahlasoval za FS9. na FSX su dobre akurat tie misie. |
| |
|
 |  |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 27. 5. 2010 / 14:27 | |
|  | hej ale toto nefunguje lebo FSX inac pracuje so vstupmi tychto suborov ako FS9... takze krok do prazdna. |
| |
|
 |  |  |  |  | letova dynamika z FS9 do FSX 27. 5. 2010 / 14:38 | |
|  | otrasna znamena nechutne stabilné (aj dynamicky aj staticky), ziadna (alebo len minimalna) zotrvacnost rychlosti a uhlovych rychlosti klopenia a klonenia pri riadeni... lieta to jak UFO. ved tie rotorniky visia prakticky same.  |
| |
|
|