Máš přesně pravdu, chybu udělal, otázka je kdy a jakou. Neměl vůbec letět, měl to otočit dřív nebo měl sednou, stoupat? Ani po těch letech si to nedovolím hodnotit. Zásadní otázkou je vždy letět nebo se na vykašlat. Nikdy jsem si nedovolil, a nikdy to neudělám, apelovat na pilloty a nutit je k letu. Informace, že tam je popálený dítě, který bez nás nemá šanci je snad to nejhorší co může být. Vždyť - jestli tam nepřistaneme, ten slavnostnní obřad nestihneme a záložní letiště je daleko...Hrdinské lety v přízemní výšce jsou na draka, letět 10 min z LKPR H3 do Jenče a tam teprve zjistit, že do těch Varů to asi opravdu nejde je akorát na přesdržku ( myslím tu vlastní, ne někoho jiného). Kapča sám ví, že jsme tam potřeba. To už může být pacient 20 km za Varama a v Motole si můžou brousit skalpel. Ono to se sekundárními lety je vůbec velmi sporné, ale to bych se zamotal spíše do odborných věcí a mohl si tady pěkně naběhnout.
Takže pilot se rozhodl, že poletí, dostal se do sr..., snažil se to vyřešit. Rozbyl mašinu, ale všichni žijí. Kdo viděl fotky, všiml, ža kus dál na tom poli jsou dráty vysokého vedení. Taky už jsme tady mohli polemizovat nad jednim ohořelým Bellem.
Jenom na závěr, LZS lítat ve dvou pilotech bych bral jako standard. To je ale už jiné téma. Zdravím z Alpy |
|