zdravim vospolok, je nejako možne implementovat matematikalno fyzikalny model z FS9 do FSX?
v letovej dynamike letunov nieje velky rozdiel (dokonca by som povedal ze ziadny) ale vrtulniky vo FSX su otrasne a okrem toho FS9 poskytovala lepsie moznosti na upravu letovej dynamiky helikopter...
HTR poznam a je to fakt "revolucia" ale este je co ladit... napr bell206 sa pri nizsich rychlostiach chova ozaj skvele (tak ako sa na rotornik patri) ale pri cca 70 kts a viac to zacina byt troch divne, o EH-101 nehovoriac.
ja som mal namysli vymenu fungovania letovej dynamiky v ramci FS-iek, nejakych dll-iek a pod.
v časti vrtulníku je súbor aircraft.cfg a "vrtulník".air tieto sa dajú prenášať z fs9 do FSX. Ale keby si bol konkretny, lebo otrasný je ozaj všeobecné slovo.
otrasna znamena nechutne stabilné (aj dynamicky aj staticky), ziadna (alebo len minimalna) zotrvacnost rychlosti a uhlovych rychlosti klopenia a klonenia pri riadeni... lieta to jak UFO. ved tie rotorniky visia prakticky same.