|  |  | Ovladani dvou motoru jednou pakou 27. 5. 2010 / 10:11 | |
|  | Zdravim,mam berany od Saiteku i s pakama,nicmene stale se mi nedari nastavit vykon motoru. Na kazdou paku jsem si dal jeden motor,coz je reseni,nicmene jen pro dvoumotorove stroje,napr.u 747 se ctyrmi motory pak ovladam pouze E1 a E2..neznate nejakej figl jak to nastavit? Diky predem |
| |
|
 |  |  | Ovladani dvou motoru jednou pakou 27. 5. 2010 / 10:45 | |
|  | jestli chces kazdy motor ovladat separe pakou, tak asi nezbyva nez zainvestovat do vetsiho kvadrantu
a nebo (a) namapovat vsechny motory na jednu paku, nebo (b) vnejsi motory na jednu paku a vnitrni motory na druhou paku... |
| |
|
 |  |  |  | Ovladani dvou motoru jednou pakou 27. 5. 2010 / 14:34 | |
|  | Super,diky za radu,neco takovyho jako vnejsi a vnitrni jsem mel na mysli,jen mohu jeste poprosit o radu,kde to mam moznost nastavit? V softu od Saiteku (priznam se,ze mu moc nerozumim) nebo ve FSX? |
| |
|
 |  |  |  | Ovladani dvou motoru jednou pakou 27. 5. 2010 / 14:59 | |
|  | A proč ne levé motory a pravé motory? |
| |
|
 |  |  | OT:Lovec spamu 27. 5. 2010 / 11:16 | |
|  | Prosímtě, pokud je Tvá přezdívka skutečnou e-mailovou adresou, doporučuji to velmi rychle upravit, nebo se z toho spamu po několika dnech nejen zblázníš  |
| |
|
 |  |  | Ovladani dvou motoru jednou pakou 27. 5. 2010 / 13:39 | |
|  | Řešil jsem to a existují (nebo mně se podařily) pouze následující možnosti:
1. mít dva Saitek kvadranty (= 6 pák) . ja jeden namapovat jeden motor, na druhý druhý. U dvoumotorového stroje se jen pikne do USB druhý kvadrant - u jednomotorového se použije jen základní - vše funguje bezchybně
ale - rozložení funkcí na pákách neodpovídá realitě (viz: DC-3 dakota: prop 1 - prop 2 - Thr 1 - Thr 2 - Mix 1 - Mix 2) - takže pokud chci dodržet rozložení pák jako ve skutečném letadle, musím si udělat na každé letadlo jiný profil.
Pokud mi funguje mód Saiteku 1-2-3, lze si to udělat třeba že mód 1 = dvoumotorové letadlo, mód 2 = jednomotorové. S tím ale moc dobrou zkušenost nemám, zlobilo to.
Další možností je FSUIPC - tam jde nastavit všechno - pro každé éro vlastní namapování, rozsahy, orientace - ale prokousat se tím už chce nějaký čas.... Nyní nepoužívám.
Nakonec jsem vyměkl a mám funkce na pákách takto: Mix 1 - Thr - 1 Thr 2 a na druhém kvadrantu hned vedle: Prop - 1 Prop- 2 Mix - 2. Když májm dvoumotorové éro, je to docela přehledné, výhoda je, že páky, u kterých potřebuješ, aby šly stejně plyn s plynem a vrtule s vrtulí) jsou vždy spolu na "svém" kvadrantu a nedělá to problém (kalibrování dvou throtlů pro dakotu - každý na jiném kvadrantu byl problém). - a když lítám jednoduchým jednomotorovým érem (c-172), jen dám pryč druhý kvadrant - směs je sice vlevo místo vpravo, ale to je fuk - a třetí páku (Thr-2) nepoužívám, nechávám jí mrtvou. Takhle nemusím nic nastavovat ani znovu mapovat a používám to tak dlouho. |
| |
|
 |  |  |  | Ovladani dvou motoru jednou pakou 27. 5. 2010 / 15:02 | |
|  | Já jsem zastáncem toho FSUIPC, nastavíš to jednou a pak už to funguje. Každé éro extra konfigurace.
Já mám teda extra "mixpult" s mnoha potenciometry (viz točítka), tak si můžu dovolit na každý motor jeden potenciometr. Ale to jenom machruju... prostě FSUIPC  |
| |
|
|