FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 11. 9. 2025, svátek má Denisa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ovladani dvou motoru jednou pakou Jeden příspěvek | Celý strom
Ovladani dvou motoru jednou pakou   27. 5. 2010 / 10:11
any-t@centrum.cz
Zdravim,mam berany od Saiteku i s pakama,nicmene stale se mi nedari nastavit vykon motoru. Na kazdou paku jsem si dal jeden motor,coz je reseni,nicmene jen pro dvoumotorove stroje,napr.u 747 se ctyrmi motory pak ovladam pouze E1 a E2..neznate nejakej figl jak to nastavit? Diky predem
 

Ovladani dvou motoru jednou pakou   27. 5. 2010 / 10:45
Milan Smid   
jestli chces kazdy motor ovladat separe pakou, tak asi nezbyva nez zainvestovat do vetsiho kvadrantu

a nebo (a) namapovat vsechny motory na jednu paku, nebo (b) vnejsi motory na jednu paku a vnitrni motory na druhou paku...
 

Ovladani dvou motoru jednou pakou   27. 5. 2010 / 14:34
any-t@centrum.cz
Super,diky za radu,neco takovyho jako vnejsi a vnitrni jsem mel na mysli,jen mohu jeste poprosit o radu,kde to mam moznost nastavit? V softu od Saiteku (priznam se,ze mu moc nerozumim) nebo ve FSX?
 

Ovladani dvou motoru jednou pakou   27. 5. 2010 / 14:59
MzM   
A proč ne levé motory a pravé motory?
 

OT:Lovec spamu   27. 5. 2010 / 11:16
Rozšafín Ctibum   
Prosímtě, pokud je Tvá přezdívka skutečnou e-mailovou adresou, doporučuji to velmi rychle upravit, nebo se z toho spamu po několika dnech nejen zblázníš
 

Ovladani dvou motoru jednou pakou   27. 5. 2010 / 13:39
kuma   
Řešil jsem to a existují (nebo mně se podařily) pouze následující možnosti:

1. mít dva Saitek kvadranty (= 6 pák) . ja jeden namapovat jeden motor, na druhý druhý. U dvoumotorového stroje se jen pikne do USB druhý kvadrant - u jednomotorového se použije jen základní - vše funguje bezchybně

ale - rozložení funkcí na pákách neodpovídá realitě (viz: DC-3 dakota: prop 1 - prop 2 - Thr 1 - Thr 2 - Mix 1 - Mix 2) - takže pokud chci dodržet rozložení pák jako ve skutečném letadle, musím si udělat na každé letadlo jiný profil.

Pokud mi funguje mód Saiteku 1-2-3, lze si to udělat třeba že mód 1 = dvoumotorové letadlo, mód 2 = jednomotorové. S tím ale moc dobrou zkušenost nemám, zlobilo to.

Další možností je FSUIPC - tam jde nastavit všechno - pro každé éro vlastní namapování, rozsahy, orientace - ale prokousat se tím už chce nějaký čas.... Nyní nepoužívám.

Nakonec jsem vyměkl a mám funkce na pákách takto: Mix 1 - Thr - 1 Thr 2 a na druhém kvadrantu hned vedle: Prop - 1 Prop- 2 Mix - 2. Když májm dvoumotorové éro, je to docela přehledné, výhoda je, že páky, u kterých potřebuješ, aby šly stejně plyn s plynem a vrtule s vrtulí) jsou vždy spolu na "svém" kvadrantu a nedělá to problém (kalibrování dvou throtlů pro dakotu - každý na jiném kvadrantu byl problém). - a když lítám jednoduchým jednomotorovým érem (c-172), jen dám pryč druhý kvadrant - směs je sice vlevo místo vpravo, ale to je fuk - a třetí páku (Thr-2) nepoužívám, nechávám jí mrtvou. Takhle nemusím nic nastavovat ani znovu mapovat a používám to tak dlouho.
 

Ovladani dvou motoru jednou pakou   27. 5. 2010 / 15:02
MzM   
Já jsem zastáncem toho FSUIPC, nastavíš to jednou a pak už to funguje. Každé éro extra konfigurace.

Já mám teda extra "mixpult" s mnoha potenciometry (viz točítka), tak si můžu dovolit na každý motor jeden potenciometr. Ale to jenom machruju... prostě FSUIPC
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ