FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 8. 2025, svátek má Augustýn Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PT IL-62 VSI + odpovídač Jeden příspěvek | Celý strom
PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 15:03
sponka
Prosím jakéhokoliv odborníka na osvědčené sovětské stroje, zda by mi nepomohl rozlousknout jeden ořech. Při oživení tohoto stroje mi bohužel zůstává zhasnutý displej vertical speed indicatoru a také nejde zapnout odpovídač. Manuál mi v tomto případu moc nepomohl

Předem se omlouvám, pokud už tu něco takového bylo.
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 15:05
Pips   
Já sice nejsem odborník, ale teď jsem s IL-62 trochu blbnul. Jestli tě u tohodle přístroje nemate náhodou to, že se jako jeden z mála zapíná pravým tlačítkem myši. Jinak netuším, co v tom mohlo nefungovat.
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 15:47
sponka
Že se odpovídač zapíná pravým tlačítkem vím
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 16:21
Pips   
Tak v tom případě jsem vedle já, páč teď nevim
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 16:40
sponka
Tak nakonec zabrala reinstalace...
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 16:45
Karel
Myslím, že jsi stáhnul kalhoty daleko před brodem Stačilo najít nějaké tlačíko, na kterém je písmenku v rámečku...
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 16:47
Pips   
To se mýlíš mesijé, ten panel je popsanej těma ruskejma sračkama, takže spíš hrozí, narozdíl od boeinga, že tam bude rámeček v písmenku.
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 17:32
sponka
Tam žádný písmenka ani bukvy v rámečku nejsou. Tam vždycky sedí Maurenc
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 16:55
Balooo   
To je správný postup, při instalacích vznikají konflikty s ostatními PT produkty - verzemi gauges a jediný rozumný postup je reinstal, což pro 62ku je velmi rychlá záležitost. Zkoušel jsem stejný problém řešit, abych přišel na příčinu, ale bez šance. Asi tam v tom někde leží jateční kočičákoj a hryže kabely, tudíž za to může Karel v rámečku.
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 16:56
Karel
Karel... jako obvykle...
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 17:49
greedy
Bohužel teď nejsem doma abych to popsal úplně přesně, ale je to nějak tak jak píše Balooo. V panel.cfg mám Il-62 a Tu-154 odkaz na jinou verzi TCAS gauges, nějak asi takto: Il62ka gaugesxy=tcas....16V a túčko třeba gaugesxy=tcas....18V. Obě gauges jsou správně tam kde mají být, ale specifikum PT je, že ve složce Gauges, kořenového adresáře je ještě další složka zvlášť pro TCAS PT ve které je soubor .cfg nebo .ini (z hlavy fakt nevím), kde je konfigurace nastavení TCAS (vypnuto, zapnuto při načtení letu apod.), ale trochu se to s klasickým gauges tluče. Osobně jsem zvolil variantu, že po instalaci Il-62 a Tu-154 jsem v panel.cfg Il-62, přepsal variantou gauges z Tu-154. např. 16V změněno na 18V. Prostě ať to tahají oba modely z jednoho.
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 18:39
kluk ušatá
Konkretne se tam tluce to, ze 62ka, nemaje pokrocilou simulaci palubniho inzenyra a vubec elektriky, ma implicite nastaveno, ze TCAS je zaply. Nevim ani jestli ma AZSy... A tucko tohle nastaveni prepise.
   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   28. 5. 2010 / 19:42
greedy
Hodil jsem si do složky rozbalené Il-62 tak to mám teď podrobněji.
Když nainstaluješ nejdříve 62 a potom 154 tak TCAS v 62 nejde zapnout, protože 154 to má natvrdo vypnuté. Když to nainstaluješ opačně, TCAS ti v 62 půjde, ale v 154 je zase natvrdo zapnutý. 62 používá STT_RP_TCAS_V0_17L.gau , 154 to stejné, ale s jiným číslem. V panel.cfg u 62 je to třeba takto - gauge22=STT_RP_TCAS_V0_17L!IVA_81A, 491,403,109,107 a u tohoto potom změním to číslo z 154. (samozřejmě se to musí udělat u každého tohoto gauges v panel.cfg), takto mi to potom šlape, i když mám natvrdo nastavený TCAS vypnutý z 154.
Jinak zapnutí a vypnutí se nastavuje v : FS/Gauges/RP_STT_TCAS_CFG/TCAS_GAU.CFG , toto .cfg se dá otevřít třeba v poznámkovém bloku a tady jsou tyto položky:
...

tcas_iva_dop_ta=1
azs_var_1=1
azs_var_2=1
azs_proc=1
azs_otv=1

...

tohle je z 62 a "1" je zapnuto, když potom nainstaluješ 154 budeš mít u všeho "0" vypnuto

   Seznam příspěvků  

PT IL-62 VSI + odpovídač   30. 5. 2010 / 14:13
sponka
Děkuju uctivě všem za užitečné rady.
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ