|  |  | Letadla peo VFR Project 15. 6. 2002 / 11:42 | |
|  | Dneska jsem chtěl začít tvořit seznam AI letadel pro VFR project a došel jsem k tomu, že pokud pominu vojenská, dopravní letadla a větroně, tak nám pro aeroklubový provoz zůstala jenom Z-142, Z-43, Z-226 L-200 a L-13 Vivat ... Trochu málo. Navíc ani jedno z nich není dělané v GMAXu ...
jen Z-142 od Milana Lisnera, ale té do uveřejnění ještě něco chybí.
Jirka Brožek dělá upravené AI modely nejznámnějších aerokl. letadel, ale nevím jak je na tom daleko.
Otázka zní: Co s tím? Používat zatím default letadla a pak je ve flightplanech postupně nahrazovat tak jak budou přibývat mašiny? Kdo máte nějakej nápad, napište, ale ať z toho není zase diskuse na týden ))) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Letadla peo VFR Project 15. 6. 2002 / 17:28 | |
|  | Neboj, i na ní už se pracuje ))
Mimochodem, právě jsem začal upravovat let. dynamiku u Vivata ...
Dneska se mi po šílené jízdě po půlce letiště, několikerém převrácení na vrtuli a ohňostroji jisker podařilo nechat odlepit od země AI Vivata !!! Dostal se od stojánky vedle velkého hangáru až na dráhu 05 a odstartoval. Ale protože se odlepil až na onci dráhy, tak to napral do kopce co začíná za drahou ))
Nebude to ale lehký, upravit ho tak, aby s ním dokázala AI bezpečně odstartovat ...
Jinak modely větroňů asi ani nedělej .. Nemá to smysl. Zřejmě je nedostaneš do vzduchu. Teda aspoň při současným stavu věci určitě ne ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Letadla peo VFR Project 15. 6. 2002 / 17:33 | JBr |
|  | Vetron muze mit "skryty" motor... Naroluje, odstartuje, leti. Myslim ze by to melo fungovat. |
| |
|
|