|   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:17 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:28 |  |  
  |    |  dik 
no, z toho oceanu jsme moc nemeli... Mezi Kanadou a Gronskem to bylo porad nad mrakama (ktery sahaly az nekam do FL220... chudak Mooney za nami/pod nami). 
 
Sopka byla videt uz na desitky mili daleko, dokonce mi na Planes vzali fotku kde zrovna chrli na Evropu. http://www.planes.cz/cs/photo/1076769/piper-46-500tp-n333mm-private-mimo-letiste/ 
 
Na palube 6 vest (mame to i pro dalsi cestovani nad vodou kdyz je potreba preskok po Evrope). Kazdy svuj neopren a nafukovaci clun se strechou a dalsimi vymozenostmi ktere nastesti nebyly potreba (ve Vero Beach v tovarne Piper nam je nechteli dat... prej kdybychom leteli Cessnou tak jo, ale do Meridiana ze to neni potreba   
 
Fotky z litani po USA a cesty dom jsem tak nejak prubezne sypal na facebook, jen nevim jestli se mi sem na album podari dat link... 
 
PS: zda se ze me to cele ceka jeste jednou, opet v jednomotoraku. Tak jsem zvedav... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:30 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:50 |  |  
  |    |  | Díky moc, pěkné pěkné!Tak snad jen many happy landings! |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:53 |  |  
  |    |  | No, tak tohle už leteckej výkon je. Dvakrát jsem Atlantik přeletěl ve FL450, pohodička, klídeček, dva proudový motory, záchůdek, a pokaždý při pohledu na ty sračky dole jsem si říkal, že bych se v tom plácat nechtěl. To si zaslouží respekt. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 15:09 |  |  
  |    |  No ono to melo i jine takove "prvenstvi"... Poprve jsem letel dopravnim letadlem   (kdyz nepocitam AN26 nebo L410) 
Teda "letadlem"... on to byl Airbus 340. A pak jeste jeden paradox - pri dalsich dvou preletech po USA to byly opet Airbusy (oba 321). Kdo by to byl rekl... pri ceste do zeme zaslibene Boeingum.   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 15:08 |  |  
  |    |  Nic ve zlym, ale stylový by to bylo, kdybys letěl andulou       
 
(bad joke, samozřejmě skláním se před leteckým výkonem!   ) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 15:11 |  |  
  |    |        
 
btw jestli se letos poleti na slet Andul do Svedska, tak si pres vodu beru minimalne plavky a nafukovaci kridylka. Kdosi mi rikal ze se tam kvuli nejakym vojenskym prostorum musi litat nizko... bleee |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 16:47 |  |  
  |    |  A letěl jsi s tím taky nebo jsi byl jenom závaží s mokrou typovkou a foťákem?   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 17:11 |  |  
  |    |  | V USA jen neco ve Vero a v Palatce. V Cechach nejaky cross country a jeste k tomu prezkouseni pro zapsani do JAA pilatku (do FAA nechtej, je to class). |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 18:28 |  |  
  |    |  | A jak je to s nalítanýma hodinama v USA? Uznává to JAA normálně? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 18:40 |  |  
  |    |  Hodiny se normalka uznavaj. S licencema to je horsi. CPL JAA vezmou pod FAA automaticky jako PPL, muzes si udelat doplnujici zkousku, ale ja nemel duvod. 
Co je ale takova zajimavost - dle FAA muzes hned po simu vlist sam do letadla a letet. Nerikam ze zrovna Meridian je nejak extra komplexni eroplan, ale 2 JAA hodinky na zivym nejsou rozhodne od veci (ostatne je to taky podminka pro zapsani do ceskeho pilotaku)... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 22:11 |  |  
  |    |  Nádherný fotky, díky za link a i popisky. 
 
Možná jsi to někde uváděl a já to přehlédl, ale po jaký trati jste letěli z Gronska? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   3. 6. 2010 / 10:30 |  |  
  |    |  ufff, nemam u sebe momentalne jeppika ale myslim ze to bylo neco jako 62N040W 63N030W EMBLA RK. 
 
Z Goose Bay do Narsarsuaqu si to pamatuju presne LOACH 59N050W SI NA |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   3. 6. 2010 / 11:38 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 19:36 |  |  
  |    |  ty jo, něco mi uniklo   zírám, závidím a hlavně gratuluju   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 21:37 |  |  
  |    |  | Krásné beru tu cestu fotkama jedním dechem a představuji si(jako laik) jestli je to vůbec možné. Asi se někomu plní sen. |  
  |   |  
 
  |  
  |