FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni! Jeden příspěvek | Celý strom
Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:17
Koprik
Gratuluju k letu pres ocean,viz.
http://www.planes.cz/cs/photo/1076768/ostatni-no-reg-not-specified-mimo-letiste/
A co takhle nejake historky z nataceni,pochlub se, mas cim!Leteli jste asi ve dvou, na sobe vesty nebo i neopreny?, v eru "dinghy" a jak dlouho to trvalo?Nafotili jste sopku na Islandu?
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:28
Lowmick   
dik
no, z toho oceanu jsme moc nemeli... Mezi Kanadou a Gronskem to bylo porad nad mrakama (ktery sahaly az nekam do FL220... chudak Mooney za nami/pod nami).

Sopka byla videt uz na desitky mili daleko, dokonce mi na Planes vzali fotku kde zrovna chrli na Evropu. http://www.planes.cz/cs/photo/1076769/piper-46-500tp-n333mm-private-mimo-letiste/

Na palube 6 vest (mame to i pro dalsi cestovani nad vodou kdyz je potreba preskok po Evrope). Kazdy svuj neopren a nafukovaci clun se strechou a dalsimi vymozenostmi ktere nastesti nebyly potreba (ve Vero Beach v tovarne Piper nam je nechteli dat... prej kdybychom leteli Cessnou tak jo, ale do Meridiana ze to neni potreba

Fotky z litani po USA a cesty dom jsem tak nejak prubezne sypal na facebook, jen nevim jestli se mi sem na album podari dat link...

PS: zda se ze me to cele ceka jeste jednou, opet v jednomotoraku. Tak jsem zvedav...
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:30
Lowmick   
jo, tak se to da... je tam 72 fotek, snazil jsem se k nim napsat i nejaky kratky slovni doprovod wo co de

http://www.facebook.com/album.php?aid=48361&id=1639795265&l=33e14b1c75
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:50
Koprik
Díky moc, pěkné pěkné!Tak snad jen many happy landings!
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 14:53
A.J.Scandall   
No, tak tohle už leteckej výkon je. Dvakrát jsem Atlantik přeletěl ve FL450, pohodička, klídeček, dva proudový motory, záchůdek, a pokaždý při pohledu na ty sračky dole jsem si říkal, že bych se v tom plácat nechtěl. To si zaslouží respekt.
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 15:09
Lowmick   
No ono to melo i jine takove "prvenstvi"... Poprve jsem letel dopravnim letadlem (kdyz nepocitam AN26 nebo L410)
Teda "letadlem"... on to byl Airbus 340. A pak jeste jeden paradox - pri dalsich dvou preletech po USA to byly opet Airbusy (oba 321). Kdo by to byl rekl... pri ceste do zeme zaslibene Boeingum.
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 15:08
kuma   
Nic ve zlym, ale stylový by to bylo, kdybys letěl andulou

(bad joke, samozřejmě skláním se před leteckým výkonem! )
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 15:11
Lowmick   


btw jestli se letos poleti na slet Andul do Svedska, tak si pres vodu beru minimalne plavky a nafukovaci kridylka. Kdosi mi rikal ze se tam kvuli nejakym vojenskym prostorum musi litat nizko... bleee
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 16:47
FSPilot   
A letěl jsi s tím taky nebo jsi byl jenom závaží s mokrou typovkou a foťákem?
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 17:11
Lowmick   
V USA jen neco ve Vero a v Palatce. V Cechach nejaky cross country a jeste k tomu prezkouseni pro zapsani do JAA pilatku (do FAA nechtej, je to class).
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 18:28
FSPilot   
A jak je to s nalítanýma hodinama v USA? Uznává to JAA normálně?
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 18:40
Lowmick   
Hodiny se normalka uznavaj. S licencema to je horsi. CPL JAA vezmou pod FAA automaticky jako PPL, muzes si udelat doplnujici zkousku, ale ja nemel duvod.
Co je ale takova zajimavost - dle FAA muzes hned po simu vlist sam do letadla a letet. Nerikam ze zrovna Meridian je nejak extra komplexni eroplan, ale 2 JAA hodinky na zivym nejsou rozhodne od veci (ostatne je to taky podminka pro zapsani do ceskeho pilotaku)...
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 22:11
Cirrus/Pindra
Nádherný fotky, díky za link a i popisky.

Možná jsi to někde uváděl a já to přehlédl, ale po jaký trati jste letěli z Gronska?
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   3. 6. 2010 / 10:30
Lowmick   
ufff, nemam u sebe momentalne jeppika ale myslim ze to bylo neco jako 62N040W 63N030W EMBLA RK.

Z Goose Bay do Narsarsuaqu si to pamatuju presne LOACH 59N050W SI NA
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   3. 6. 2010 / 11:38
Cirrus/Pindra
jj to stačí, dík
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 19:36
Slávek   
ty jo, něco mi uniklo zírám, závidím a hlavně gratuluju
 

Gratulaca Lowmickovi, vyzva k vypraveni!   2. 6. 2010 / 21:37
Kubikula   
Krásné beru tu cestu fotkama jedním dechem a představuji si(jako laik) jestli je to vůbec možné. Asi se někomu plní sen.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ